Qlife Vitamin D Kids Gummies
Qlife Vitamin D Kids Gummies çocuklar ve yetişkinler için tasarlanmış çiğnemesi kolay, çilek ve ahududu aromalı yumuşak şeker formunda gıda takviyesidir. Qlife Vitamin D Kids Gummies A Vitamini, B6 Vitamini, B12 Vitamini, C Vitamini, D Vitamini, E Vitamini, Folik Asit, İyot, Pantotenik Asit, Çinko, Biyotin'i de kapsayan 11 farklı bileşen içerir. Qlife Vitamin D Kids Gummies her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz, tüketilirken su gerektirmeyen çiğnenebilir pratik bir vitamin çeşididir. Helal Sertifikalıdır. Kimyasal renklendirici ve tatlandırıcı içermez.
Nasıl kullanılır?
4- 10 yaş grubu çocuklar için günde 2 adet, 11 yaş ve üzeri için günde 3 adet çiğnenebilir jel form.
Dikkat : Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayın. Tavsiye edilen günlük porsiyonu aşmayın. Hamilelik ve emzirme dönemi ile hastalık veya ilaç kullanılması durumlarında doktorunuza danışın.
Not: İlaç değildir. Takviye edici gıdadır.
Puan dağılımı
Çocuklarım için inanılmaz güzel tadı onlar jelibon yerine bunu hergun bir adet yemeleri benimde hoşuma gitti.icerigi tertemiz pandemi döneminde vitaminlerle hasta olmayı en aza indirmek için herkese tavsiye ederim 👍🙏
Daha önce 6 yaşındaki kızım için d vitamini formunda damla vs kullandık bu ürünün yumuşak şeker formunda ve değişik renklerde olması çocuklar için oldukça cezbedici. Kullanmaya yeni başladık tadı oldukça güzel tabi vitaminlerin faydası uzun vade de belli oluyor.
Çocuklar tadını çok sevdi.cignenebilir jelibon gibi olması çocukları kullanım açısından daha çok cezbediyor. Verdiği etkiyi görebilmek için daha uzun kullanmam gerekiyor.
Kızım jelibon sandığı için sık sık yemek istiyor tek kötü yanı bu ikne etmek zor oldu jelibon olmadığına.. tadı, kokusu, içeriği güzel ve çocuklar bayılıyor.
Çocuklarım severek kullanıyor tadını çok sevdiler onların sevdiği formda olması da ayrı güzel diger benzer ürünlere göre kullanımı jelibon tarzı olması çok iyi
Kızım çok severek tüketiyor. Her gün kendisi gelip istiyor ve çiğniyor. Tesekkurler. Urunun daha once adini bile duymamıştım ama şimdi ürün bitsin hemen gidip yenisini alacağım.
Çocuklar severek tüketiyor tavsiye ediyorum. Çocuğum normal de jelibon tarzı şeyleri sevmez alirken tereddütte kalmıştim ama hic sikintisiz tüketiyoruz. Tadi guzel kotu kokusu yok
4 yaşındaki yeğenime aldım vitamin diye çok severek kullanıyoruz.hergub kahvaltıdan sonra ağzına atıyor kendisi.cok güzel bir vitamin herkese tavsiye ederim
Çocuğum İçin daha önce de vitamin kullandım zar zor verirdim. Şimdi bunu kendisi hatırlatıp kullanmak istiyor. Hem sağlıklı hem eğlenceli
Kızıma jelibon gibi sağlıksız bir şekerleme yerine, kışın güneşin az olması sebebi ile tamamlayamadığı d vitamini farkını kapatmak için aldım. Bıraksam bütün kutuyu yiyecek sıpacık :)




