Qlife Vitamin D Kids Gummies
Qlife Vitamin D Kids Gummies çocuklar ve yetişkinler için tasarlanmış çiğnemesi kolay, çilek ve ahududu aromalı yumuşak şeker formunda gıda takviyesidir. Qlife Vitamin D Kids Gummies A Vitamini, B6 Vitamini, B12 Vitamini, C Vitamini, D Vitamini, E Vitamini, Folik Asit, İyot, Pantotenik Asit, Çinko, Biyotin'i de kapsayan 11 farklı bileşen içerir. Qlife Vitamin D Kids Gummies her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz, tüketilirken su gerektirmeyen çiğnenebilir pratik bir vitamin çeşididir. Helal Sertifikalıdır. Kimyasal renklendirici ve tatlandırıcı içermez.
Nasıl kullanılır?
4- 10 yaş grubu çocuklar için günde 2 adet, 11 yaş ve üzeri için günde 3 adet çiğnenebilir jel form.
Dikkat : Çocukların ulaşamayacağı yerde saklayın. Tavsiye edilen günlük porsiyonu aşmayın. Hamilelik ve emzirme dönemi ile hastalık veya ilaç kullanılması durumlarında doktorunuza danışın.
Not: İlaç değildir. Takviye edici gıdadır.
Puan dağılımı
Tadi ve kokusu güzel. Çocuğum sevdi. FAYDALI olacağını düşünüyorum. TETT 10/2022
Kuzularım çok sevdim teşekkür ederim denebunu
tadı güzel lezzetli ama içerik kötü. palm yağı olan bir vitamin görmemiştim daha önce bunda var. hem şeker hem glukoz şrubu hem palm yağı var. Ben çocuğuma vermem. puf lı d vitaminene devam (temiz içerik)
Adını harika vitamin koyduk😅🥰 Çok tatlı ben bile sevdim ☺️ 5 yaşında yiğenim için aldım ürünü. Yiğenim görür görmez kutusuna bile bayıldı. Hemen denemek istedi ve kokusunu tadını çok sevdi. Hatta hepsini yemek istedi😅 Şimdi tekrar yiyebilmek için saatleri sayıyor. Birde 1,5 yaşında bebeğimiz var o da çok istedi denemeyi ve çok ağladı 😞 Biz bebekler için de istiyoruz harika vitaminlerinizden 🥰
Çocuklara ilaç yada şurup formunda birşey vermek gerçekten zor o zamanlar bu jelibon vitaminler imdada yetişiyor. renkleri şekilleri farklı olduğu için cezbedici olabiliyor. şekiller ambalajdaki gibi değil tatlandırıcı olarak tercih edilmiş meyveler yer alıyor. birde kapak ambalajı ile ürün ambalajı birleşik olunca yırtmadan açmak zorluyor.
Gerçekten bayıldım ben ve çocuğun birlikte kullanıyoruz O da beğendiği asla kötü bir tadı yok seve seve yiyor normal balık yağı olduğumda asla ağzını sürmezdi şimdi gerçekten jelibon tadı jelibon kıvamında diye ya ikimiz de çok bayıldık çok teşekkür ediyorum beni bu fırsatla tanıştırdığın için
Normalde çocuklara takviye kullandırmak çok zor ancak jel formunda olması ve tadının güzel olması büyük bir avantaj tek dezavantajı bir tane vermek sonrasında çocuklardan saklamak gerekecek ama artık sürekli kullanmayı düşünüyorum D vitaminin sürekli düşük olduğu için
Kardeşim için aldığım içerik olarak çok faydalı bir ürün. En iyi yanı ise jelibon gibi kolay tüketilebilir bir formda olması. Tadı güzel olmasa kardeşimin böylesine düzenli kullanmasını sağlayamazdım büyük ihtimalle.
Çocuklar sorgusuz sualsiz aldığı için bu form hayat kurtarıcı, diğerleri için yalvarmam gerekirken bu formda (şeker formunda) kendileri almak istiyorlar, hoş bu sederde kısıtlaması problem ama hiç almamasından iyidir:))
Çocuklara özellikle vitamin içirmek bir o kadar zor olduğu için bunu mu sayesinde vitamin içmeye keyifli hale getirdim hem tadı hem kokusu gerçekten çok güzel oyun gibi bu vitamini tükettirebiliyorum hem kendim hem de çocuklarım çok seviyoruz




