Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu
amazon-image
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu

Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu

Pantene 
  4.76  (1020 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Anında Hacimli ve Dolgun Görünen Saçlar için Silikonsuz Dolgunlaştırıcı Şampuan

Mucizeye ihtiyacı olan saçlar için yüksek derecede besleyici Pro-V formülü: Pantene Pro-V Hacimli ve Havalı

  • Pantene Hacimli ve Havalı Silikonsuz Dolgunlaştırıcı Şampuan, Pro-V biliminin gücünü Biyotin ve Gül Suyu ile birleştiren zengin ve yüksek derecede besleyici formüle sahiptir.
  • Zengin formülü ile saçları ağırlaştırmadan, şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı güçlendirmeye yardımcı olur. Böylece dilediğin hacimli ve dolgun görünen saçlara kavuşabilirsin.
  • Pro-V formülü İsviçre Vitamin Enstitüsü tarafından test edilmiştir.
  • %100 geri dönüştürülebilir şişe (kapak hariç)

Kullanımı:

Islak saça köpürterek uygula. Durula. En iyi sonuç için, Pantene Hacimli ve Havalı saç bakım ürünleri ile birlikte kullan. Günlük kullanım için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Melike Sakarya
Melike Sakarya · 35 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Resmen şeffaf yapıda bir şampuan. O kadar güzel köpürüyor ve saçı yumuşacık yapıyor ki gerçekten bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Normalde pek şampuan değiştirmeyi sevmeyen biri olsam da hiç memnunsuzluk yaşamadım. Saçlarımı kuruttular sonra bile o ferah kokusu saçımda kaldı. Serinin diğer ürünleriyle birlikte kullanınca da ekstra bir verim aldığımı düşünüyorum. Saçlarım parladı ve yumuşacık oldu. Kesinlikle herkese tavsiye edebileceğim bir ürün. Kısa sürede üstün kalite istiyorsanız tercih edebileceğiniz bir ürün. Normalde eleştirirken hem olumlu hem de olumsuz yanlarını yazarım. Ama bu üründe ve bu ürünün serisinde olumsuz yorum yazabilecek bir yön bulamadım. Dolayısıyla çok memnun kaldığım bir ürün oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda R.
Seda R. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım çok ince telli ve yağlı olduğu için ilk yıkadığım gün hacimli ve güzel 2.gün ise sönük ve yapışık durur. Bu şampuanda 2.günde hacimli gözüküyordu bu açıdan çok beğendim. Çok az şampuanla bir kerede temizledi saçlarımı boyutu da bayağı büyük o yüzden bir şişesi uzun süreli kullanılabilir fiyat performans açısından çok iyi. Sadece kokusu yok denecek kadar az olan bir şampuan diyebilirim kokulu sevenler için uygun olmayabilir ama ben kokusuz olmasını tercih ederim o yüzden tekrar kullanmayı düşünüyorum, yağlı saçlarımda 2.gün hacim tercih tekrar almayı etmemdeki en büyük sebep.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllar sonra Pantene ürününü ilk defa deniyorum bunu belirtmek isterim öncelikle. Çok şampuan deneyimlemiş biri olarak yeni çıkan bu Pantene serisi bende güzel bir izlenim bıraktı ilk kullanımım olmasına rağmen. Kokusu bu seriye has apayrı bir koku , yani duştan çıktıktan sonra saf temiz hissi oldu. Saçlarımın derinlemesine temizlendiğini hissettim. Koku olarak hoş bir gül kokusu kaldı saçımda , ama yoğun bir koku değildi , ertesi gün kokusu fazla kalmadı bunu da belirtmek isterim. Saçlarım ince telli olduğu için uzun süre hacimli kalmazdı ama bu şampuanın hacim, dolgunluk konusunda gerçekten çok iyi performansı olduğunu söyleyebilirim.Silikonsuz olmasına rağmen dolgunluk verdi ve saçlarımı kuruttuğumda yumuşacıktı. Bu serisinde gerçekten vadettiği şeyleri gerçekleştirdi Pantene . Şampuanı duşta tek onu kullanarak gözlemledim . Denebunu ekibine sevgiler ..🙏♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge P.
Özge P. · 39 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene ürünlerini uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Fakat sevdiğim bir marka dahi olsa çıkarılan yeni ürünlere karşı hep ön yargılı yaklaşırım ve denemekten çekinirim. Denebunu.com un bana yarattığı fırsat sayesinde bu harika ürün ile tanışma fırsatı buldum. Şampuanın kapağını açar açmaz beni ilk cezbeden şey kokusu oldu. Benim saçlarım işlemlerden dolayı yıpranıyor ve sürekli vitamin ampulleri kullanmam gerekiyor. Bu şampuanı daha ilk kullanmamda sanki saçıma e vitamini ampulü uygulamışım gibi canlı ve parlak bir görünüme kavuştu. Bunu sadece bir şampuan ile elde ediyor olmak harika bir şey. Saçlarım artık her zamankinden daha parlak, canlı ve hafif. Tüm bunların yanında şampuanla silikon olmaması nedeniyle saç derim artık sağlıklı. Teşekkürler dene bunu, teşekkürler Pantene ❤❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SULTAN K.
Sultan K. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu şampuan benim saçlarıma çok iyi gelen bir ürün oldu , kabarık ve pul pul dökülen kuru saçlarıma her yıkama da diplerime nazikçe masaj yaparak uyguladım , saçlarımı yıkarken de çabucak saçlarımdan arındı. Kolay bir şekilde tarayabildim saçlarımı yıkadıktan sonra hiç ağırlaştırmadı ve o kadar yumuşacık oldu ki kokusu zaten tam bir efsane saçlarım sarı renkte olduğu için diplerim hemen geliyordu bu şampuanla diplerimin daha yavaş geldiğini gözlemledim , saçımın doğal yağını koruduğunu ve saçıma ekstra dan bir bakım yapma gereği bile duymadım. Artık bu şampuandan başka şampuan kullanacağımı sanmıyorum çevremdeki herkese de kesinlikle tavsiye edebileceğim bir şampuan.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan K.
Neslihan K. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene ürünlerinden her zaman memnun kalmışımdır. Hacimli ve havalı serisi de gerçekten çok başarılı. Şampuanı çok az miktarındaki yoğunluk beni şaşırttı çok köpüklenmesi ve kokusu gerçekten harika yıkamaya başladığınız an saçlarınızdaki o yumuşaklık nem hissi çok güzel ürünü bi kaç kez kullandım. mat kuru boyalı ve gür olmayan cansız bir saç yapısına sahibim. Kullandıktan sonra saçlarımın doğal dalgaları daha belirginleşti daha sağlıklı ve parlak bi görünüm oldu saç uçlarım çok cansız olmasına rağmen asıldığımda kopmalar olmuyor artık. Hacimli ve havalı serisi gerçekten hakkını veriyor uzun süre kullanımda saçlarıma daha iyi geleceğini düşünüyorum. Kesinlikle benim gibi boyalı ve cansız saçları olanlara tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife Dilara Ç.
Şerife Dilara Ç. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru ve boyalı uzun saçlarıma yakın zamanda keratin yüklemesi yaptırmıştım. Ürünü denerken saç yapıma uymazsa diye tereddütlerim vardı. Ancak tam anlamıyla BAYILDIM. Ürünün kokusu, şeffaf yapıda olması, köpürerek iyi temizlemesi, kurutmadan nem vermesini çok beğendim. Gül kokusundan çekinen varsa öyle ağır olmadığını ve çok temiz bir kokusu olduğunu belirtmek isterim. Ürünü kremiyle birlikte kullandım. Saç taramada zorluk yaşamadım, saçlarımın kabarmasını önledi, saçı ağırlaştırmadı ve yağlandırmadı. Özellikle, keratin yükleme yapılan saçımda kimyasal etki oluşturmadı, saçımı kuruttuğum şekilde dümdüz, yumuşak ve parlak etkisini devam ettirdi. Ürünü kesinlikle satın alırım. Teşekkürler ♡ Denebunu & Pantene ♡
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba E.
Tuğba E. · 34 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şampuan değişimi kadınlar için çok kolay olmuyor ancak bir şampuan denediğimizde de hemen sonuç alacağımız düşüncesi yanıltıyor bizi en az iki hafta duzenlı kullanmalıyız 🙏 çoook seneler önce kullandım pantene şampuanı şunu gördüm ki inanılmaz yenilenmiş aynı miligrama a marka şampuana dehşet rakamlar ödememize gerek yok diye düşünüyorum. Öncelikle yok böyle bir koku harika bayıldım hani sıcak aylarda yorgun bitkin eve gelip ılık bir duş alırsınız ya evet işte sonra o muhteşem fresh gül kokusu tertemiz mis🥰en cok bunu sevdim sanırım ve avucunuza azıcık sıkmanız yeterli kuruduktan sonra herhangi bir ürünle saçınızı yatıştırmanıza da gerek duymayacaksınız ❤️Benden tam puan
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem E.
İrem E. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım boyadan dolayı yıpranmış hacimsiz ve cılızdı. Ürün gönderimi sayesinde bu ürünle tanıştım, açıkçası beni en çok cezbeden özelliklerinden biri şüphesiz ki silikonsuz oluşuydu. Silikonun saça ne kadar zarar verdiğini biliyoruz. Bende silikonsuz bir şampuan arayışındaydım ve herkesin bildiği güvenilir bir markanın böyle bir ürün sunması beni çok memnun etti. Ürünün kokusu muazzam Pantene'in kötü kokan bir ürünü yok zaten bunun yanı sıra saçımda asla ağırlaştırma yapmadı aksine saçlarımın daha parlak ve az da olsa güçlendiğini gözlemledim tabii ki 6-7 kullanımda olağanüstü değişim beklemek güç ama başlangıç ve gelişim olarak çok başarılı buldum, kullanmaya devam edeceğim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Ç.
Merve Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Birkaç kullanımda değerlendirecektim aslında ama hemen kullandım ve dayanamayıp yorum yapmak istedim. İlk gördüğümde zaten merak etmiştim silikonsuz yazınca. Saçlarım ince telli benim gibi saçı olanlar iyi bilir çok sönük ve az gözüküyor. Pantene hiç kullanmazdım ama iyi ki bu paket bana geldi çünkü harika hacim verdi ışıltı verdi ve çok dolgun şuan saçlarım. Ben şampuan değiştirdiğimde normalde hemen kepek olur ama bu sefer kepek problemi yaşamadım. Kokusuna gerçekten aşık oldum harika kokuyor ve kokusu hiç geçmiyor. Şampuan değiştirmeyi düşünüyodum ve şampuanımı buldum şiddetle tavsiye ediyorum asla pişman olmazsınız teşekkürler pantene teşekkürler denebunu 🥰
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.