Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu
amazon-image
Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu

Pantene Silikonsuz Hacim Veren Dolgunlaştırıcı Şampuan, Biotin ve Gül Suyu

Pantene 
  4.76  (1020 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Anında Hacimli ve Dolgun Görünen Saçlar için Silikonsuz Dolgunlaştırıcı Şampuan

Mucizeye ihtiyacı olan saçlar için yüksek derecede besleyici Pro-V formülü: Pantene Pro-V Hacimli ve Havalı

  • Pantene Hacimli ve Havalı Silikonsuz Dolgunlaştırıcı Şampuan, Pro-V biliminin gücünü Biyotin ve Gül Suyu ile birleştiren zengin ve yüksek derecede besleyici formüle sahiptir.
  • Zengin formülü ile saçları ağırlaştırmadan, şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmalara karşı güçlendirmeye yardımcı olur. Böylece dilediğin hacimli ve dolgun görünen saçlara kavuşabilirsin.
  • Pro-V formülü İsviçre Vitamin Enstitüsü tarafından test edilmiştir.
  • %100 geri dönüştürülebilir şişe (kapak hariç)

Kullanımı:

Islak saça köpürterek uygula. Durula. En iyi sonuç için, Pantene Hacimli ve Havalı saç bakım ürünleri ile birlikte kullan. Günlük kullanım için uygundur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%13
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

MERVE C.
Merve C. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün de yine aynı seri olduğundan dolayı güzel bir ürün. Diğerlerinde olduğu gibi bu üründe de kokusu fazlaca belli ve saçlarımın temizlendiğini anlayabiliyorum o koku ile 😇🥰 Biyotin içermesi de ayrıca bir güven veriyor sanki o yazıyı okumak bile yeterli oluyor markaya güveniyorum bundan kaynaklı sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Gül suyu zaten insan vucüdu için çok yararlı bir üründür saç diplerindeki olan derilerimiz için ve saç kökleri miz içinde oldukça bakımlı ve sağlıklı olacağına inanıyorum, ürünü kullandıktan sonra bu düşüncelere sahip oldum tabi 😊 Bu seriyi çok sevdim kullanmaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevim A.
Sevim A. · 43 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçıma temiz ve sağlıklı hissi vermesini sevdim. Isı işlemlerinden dolayı yıpranan saçlarımı toparlayacağını ilk kullanımda bile gösterdi. Ayrıca şampuan sonrası aynı serinin saç kremini uyguladığımda daha etkili olduğunu da söylemem gerek. Çok hoş bir kokusu var. Markanın daha önce farklı ürünlerini de severek kullanmıştım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlar için silikon ve sülfatın zararlı olduğunu hep duyuyordum fakat piyasada hem uygun fiyatlı hem de kesin memnun kalacağım bir ürün bulamıyordum. Ürünün öncelikle kokusu inanılmaz. Saçta kalıcı bir koku bırakıyor. Yıkadıktan 2 gün sonra bile saçım mis gibi kokuyordu. Şampuanı ilk kullanmaya başladığımda saçlarımda bir sertlik oldu. Fakat çok normal. Yıllardır zararlı madde içerikli şampuanlardan sonra pantene’in bu serisini kullanınca ilk yıkamada bir sert oldu saçım fakat sonra düzenli kullanımda hayatımda olmadığı kadar parlak, yumuşak ve hacimli durdu. Kesinlikle elimdeki ürünler bitince bu seriden devam edeceğim!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra G.
Büşra G. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene’nin bana göre tartışmasız şuana kadar çıkardığı en güzel şampuan. Tabiki yanındaki saç kremini de beraberinde kullanıldığında inanılmaz bir etki bırakıyor. Tek kelimeyle bayıldımm!! Şuanda internet sitelerinde bu ürünü arıyorum nerde denk gelirse direk alıcam saçlarımı gem dolgun gösterdi hem de inanılmaz bir kokusu var normalde Gül suyu kokusunu hiç sevmem ama tamamen farklı bi koku gibi bayıldım ve gün boyu da saçlarım aynı temizliğinde kokmaya devam etti. Kız kardeşimin kepek sorunu vardı ve bu şampuanı 3-4 kullanımda kepek sorunu gözle görülür bi şekilde azaldı hiç düşünmeden saç kremiyle birlikte alın derim 🥰❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
teslime ç.
Teslime Ç. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk olarak şunu belirtmek istiyorum ki, saç derim oldukça hassas ve doktorumun dediğine göre kozmetik şampuan kullanmamalıyım (stresten kaynaklı saç derimde kabuklanmalar olduğu için her şampuanı kullanamıyorum) ve yıllardır da kullanmıyordum. Ürün elime ulaştığında ilk başta kullanmaya çekindim ama içeriğini okuyunca içim rahatladı ve kullanmaya başladım. İyi ki de kullanmışım diyorum (ve kullanmaya devam ediyorum:)). Bu arada saç uçlarım açıcıdan ve boyadan kaynaklı yıpranmış ve kuru yapıda. Şampuanın içeriği ile ilgili özellikle öne çıkan 4 maddesi; biyotin, gül suyu, pro-v ve silikonsuz oluşu. Gelen denebunu paketinin içerisinde aynı serinin silikonsuz (duşta) saç kremi, ağırlaştırmayan sprey yağ, silikonsuz ve sülfatsız olmak üzere 2 adet şampuan bulunmaktaydı. Denemem için gönderilen 2 adet şampuan olduğu için 2. hafta bu şampuanı kullandım. Şampuanla birlikte gönderilen saç kremi ve sprey yağı da aynı zaman diliminde şampuanla birlikte seri olarak kullandım. İki günde bir ürünlerin tamamını kullandım. Şampun ve saç kremini kullanım şeklinde yazandan farklı olarak saçımda 3-5 dk arasında bekleterek kullandım. Bu şampuanla ilgili yorumumu yaparken aynı serinin sülfatsız şampuanını da kullandığım için her iki şampuanı karşılaştırarak yorum yapıyorum. İki şampuanı birbirinden ayıran benim gözlemlediğim özelliklerini ayrıca belirteceğim. Şampuanın renksiz oluşunu ve kokusunu çok sevdim. Az miktarda almanıza rağmen çok güzel bir şekilde köpüren ve temizleyen bir yapısı var. Şampuanın şişesine gelecek olursam, sülfatsız (225ml) olan şampuanın şişesinden daha çok memnun kaldım. Her iki şampuanda yapısal olarak bi hayli sıvı yapıda olduğu için çok çabuk akıyor ve o yönden tercihen diğerini tercih ederdim. Şampuanın vaadlerinde gelecek olursam, ağırlaştırmayan formülü ile ; - şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaya karşı saçı güçlendirmesi -yumuşak ve dolgun görünen saçlar Her iki şampuan da vaadlerinin tamamını karşılamasının yanısıra (DİPNOT: Aynı serinin Sülfatsız olan şampuanı saçlarımı daha bir hafif yapmıştı. Ama eğer tek başına bu şampuanı(silikonsuz) kullanmış olsaydım bu farkı hisseder miydim emin olamadım. Hangisini tercih ederdin? diye sorsalardı tercihim 'sülfatsız' olandan yana olurdu ) içerisinde bulunan biyotin, gül suyu ve pro-v sayesinde özellikle saçlarımdaki elektriklenmeyle birlikte kabarmayı önlemesini, saçlarımı yatıştırmasını ve saçlarımı kökten uca parlak ve canlı görünmesini çok sevdim. Son zamanlarda saçlarımı bir türlü yatıştıramıyordum sürekli kabaran saçlarım vardı ve saçlarımı sırf bu yüzden sürekli topluyordum. Ama bu seri benim saçlarıma çok iyi geldi ve saçlarımı istediğim gibi kullanabiliyor olamamın tadı bambaşka, gerçekten çok çok memnunum. Teşekkürler denebunu ailesi, iyi ki varsınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melis Ç.
Melis Ç. · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pantene Silikonsuz Hacim veren Dolgunlaştırıcı Şampuan 400 ml olarak üretilmiştir boyutu gayet iyi uzun bir süre kullanım sağlayabilirsiniz.Biyotin ve Gül suyu kullanılmış. Yapısı hakkında bilgi vermek gerekirse koyu bir yapısı var şeffaf bir renge sahip az bir miktarla bile köpürme yapıyor bu konuda tatmin edici. 1 yıkamada saçı daha temiz ve doğal bir parlaklığa kavuşturuyor.Hacimli ve havalı serisi ile birlikte kullanım sağladım. Daha fazla verim aldığımı belirtmek istiyorum. Kullanım şekli ise:şampuan sonrası ıslak saça masaj yaparak uygulayıp duruluyorsunuz. Silikonsuz yapısı sayesinde saça ve saç derisine zararı yok. Hassas saç derisi olanlar için tam aradıkları özellikle üretilmiş çok sevecekleri bir ürün ,hem şampuan hem de kremi bulunuyor. Durulması kolay saçları dolaştırmayan bir şampuan Saçlarınız ıslakken bile dolgunluğu farkedebiliyorsunuz .Kokusu için gül suyu kokusu diyebilirim fakat ağır değil hoş bir kokusu bulunuyor gün içerisinde kokusunu hissedebiliyorsunuz. .Saç üzerinden arınması çok kolay. Saatlerce uğraşmanıza gerek yok. Saç dökülmesi ile ilgili herhangi birşey vaat etmiyor fakat saçlarımın dökülmesini azalttığını söylemek istiyorum .Saça gereken besleyici nemi veriyor. Şekillendirmeden kaynaklanan yıpranmaları ise onarıyor. Vaat ettiği gibi İnce telli ve sönük saçlarımı ilk yıkamada daha hacimli daha dolgun gösterdi.Bu konudaki performansı beni fazlasıyla memnun etti . Performans ürünü diyebilirim. Ben çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi Y.
Ezgi Y. · 39 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım platin sarısından bir tık koyu dore tonlarında ve benim için şampuan çok önemli hem akıtmaması lazım hem yumuşatması lazk. Öncelikle daha önce Pantene in onarıcı bakım şampuanını kullandım bu isviçre vitaminli oldugundan sanırım ve silikonsuz olmasından kaynaklı burnunuza yıkama esnasında hiç bir kimyasal koku ya da tad gelmiyor bu açıdan çok güzeldi. Ayrıca saçta drug store şampuanlar gibi bir his yerine çok pahalı kuaför bandrollü markalar gibi saçtan köpüğü akıttıktan sonra hala yumuşak hissi veriyor olması güzel yani köpüklüyken ki geçici yumuşama hissi yok saç yine yumuşak kalıyor ancak gül suyu kokusu beni tedirgin etmişti çünkü sevmem gül suyunu ama hiç o koku baskın değildi vücuda aktığında da bir çiçek kokusu hakim oldu. Biotinli olması köpürmesine engel olmadı yüksek dozda tuz olmadığını düşünüyorum. Memnun kaldm tavisyem sülfatsız olan pantene ile de destek vermeniz. Ben 1 kere bunu 1 kere de sülfatsız olan şampuanını kullandım aynı banyo içerisinde o sebepten çok başarılı buldum tavisye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Anıl O.
Anıl O. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım ince telli ve gür. Şampuanın vaadi saça hacim vermek ve şampuanı kullandıktan sonra saçım gözle görülür derece hacim kazandı. Ayrıca ürünün silikonsuz olması da ürüne artı özellikler kazandırıyor. Genel olarak içinde bu tür bakım yağı barından şampuanları kullandığımda saçımda hacimsizlik ve ağırlık oluşturuyordu. Ancak bu şampuanda böyle bir şey ile karşılaşmadım ve bu ince telli saçlar için gerçekten önemli bir özelliktir. :) Saç ve saç derisini temizleme konusunda da oldukça başarılı.Genel olarak İnce telli saçlar için tavsiye edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nilay Ö.
Nilay Ö. · 34 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusu gerçekten çok güzel ve saçımda kokusunun kalması çok hoşuma gitti. İnce telli yıpranmış kuru ve mat saçlarım var ürünün silikonsuz olması beni bu yüzden düşündürdü çünkü silikonlu ve silikonsuz ürünlerin her ikisinin de saça fazla kullanımda olumsuz etkisi var ama içeriğindeki diğer etkenler (biyotin pro v ve gül suyu) gerçekten saçımı derinlemesine besledi. Sadece saç tipinize göre kullanım sıklığınızı ayarlamanız lazım. Ayrıca gül suyu kokusunu sevmeyenlere de tavsiye ederim çünkü bende sevmem ama bu gerçekten iyi kokuyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
beyhan d.
Beyhan D. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel anlamda bakarsak silikonsuz oluşu hoşuma gitti. Çünkü silikonun zararları hakkında epey bı bilgi sahibiydim. Silikonsuz şampuan bulmakta hayli zor fakat Pantene kolaylık sağladı :) Saçımın sürekli hava almasını gözeneklerin açık olmasına özen gösteririm fakat silikonlu şampuanlar da pek de mümkün değil ayrıca bıraktığı ilk baştaki yumuşaklık hissini sonrasında görmek pek mümkün olmaz yani ama Pantene silikonsuz şampuan bu güzel yumuşaklığı uzun vadeli sağladı teşekkür ederiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.