Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Platinum + Günlük Ped Deneme Paketi
amazon-image
Orkid Platinum + Günlük Ped Deneme Paketi

Orkid Platinum + Günlük Ped Deneme Paketi

Orkid 
  4.53  (6173 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

ComfortFit kanatlı Orkid Platinum Hijyenik Pedler sıfır sızıntı, sıfır kayma ve sıfır rahatsızlığa kadar daha iyi uyum* sağlamak için tasarlamıştır. Orkid Hijyenik Pedlerle regl döneminiz aklınızdaki son şey olacak. Orkid Platinum Normal (Boy 1) kanatlı hijyenik pedler, hafif ila orta akıntınız varsa gündüz kullanım için tavsiye edilir. Gece boyu koruma için Orkid Platinum’un en iyi hijyenik pedi Orkid Platinum Gece Extra Plus’ı (Boy 5) deneyin.Orkid Platinum Hijyenik Pedler sıfır sızıntı, kayma ve rahatsızlığa kadar daha iyi uyum sağlamak için tasarlamıştır. Orkid Platinum Hijyenik Pedlerle endişe etmeden uyuyabilirsiniz. Orkid Platinum Gece Extra Plus (Boy 5) %85* daha büyük arka yüzeyi sayesinde en çok ihtiyaç duyulan yerde yüksek koruma sunar. *Orkid Platinum Normal’e (Boy 1) kıyasla

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%20
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif K.
Elif K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En başta pedin ince olması çok büyük bir rahatlık ve bu üründe bu mevcut paketi açınca gelen güzel koku da kötü kokuları belli zaman içerisinde önlüyor. Yapışkan kısmı da kuvvetli çünkü hareket halinde iken pedin oynamaması da çok önemli. Fiyat açısından nedir bilemem ama uygun olduğu takdirde alınabilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emel K.
Emel K. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Güvenli ve rahat olarak değerlendiriyorum. Bunca sene farklı markalar kullandım fakat bu konforu diğer hiç bir markada bulamadım. Kaymıyor, taşmıyor, kötü kokmuyor ve rahatsız etmiyor böyle zamanlarda saçınızın teli bile yük oluyor size o yüzden bu gibi ürünler hayat kurtarıyor keşke biraz daha uygun olsa
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze P.
Gamze P. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kendim de yıllardır Orkid kullanıyorum. Rahatlık, koruma gibi konularda güvenim tam. BU ürün de tıpkı kendi kullandığım normal boy kadar güvenilir olsa da fazla uzun olduğu için bu boyda rahat edemem. Bu ürünü daha yoğun regl dönemi geçiren arkadaşlarıma tavsiye ederim ancak ben kısa (1 numara) olanı kullanmaya devam ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslihan K.
Neslihan K. · 30 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Boyut koku hijyen ve hiçbir şekilde kaymaması muhteşem. Yıllardır başka bir ürün kullaniyordum ama yıllar içinde kendini o kadar geliştirmiş ki çok şaşırdım. hiçbir şekilde koku olmaması beni çok mutlu etti. yapışkanı çok kuvvetli diğer markalara göre kayma bile yapmıyor. Teşekkürler Orkid platinum ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
melisa Ç.
Melisa Ç. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hem günlük pedini hem de normal pedini denedim, ikisi de gerçekten harika. Günlük ped incecik ve rahat, gün boyu ferahlık sağlıyor, kayma yapmıyor. Normal ped ise sızdırmazlığı ve konforuyla gönlümü fethetti. Orkid kalitesi her zamanki gibi farkını belli ediyor, kesinlikle tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
regl döneminde farklı markalardan ürün kullanırım yani ara ara değiştiririm markaları, ama genel olarak bi kaç marka tercihim oluyor. ben kısa ped kullanamıyorum rahat etmiyorum uzun ve gece tercihim genel olarak. bu pedinde yapısı ince ve uzun olduğu için rahat ettim sevdim bu ürünü kısacası. güzel başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Nursel Y.
Ayşe Nursel Y. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Devamlı kullandığım bir markadır. Çok memnun kaldım, tavsiye ederim. Rahatlığı, koruyuculuğu harikadır. Gece uzun olanı devamlı kullanıyorum, günlük pedde de uzun olanı tercih ediyorum, dışardayken yanıma paketli olan günlük pedleri alıyorum. Çok tavsiye ederim bu markayı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuçe K.
Tuçe K. · 36 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid marka olarak bence her zaman en iyisi rahatlığı koruyuculuğu herşeyini çok seviyorum .Ama dürüst olmak gerekirse kadınların yanındayız deyip pahalı fiyatlardan satmaları artık kullanmama kararı aldırdı.Kimseyede önermiyorum o yüzden.Ürün çok güzel ama kişisel hijyen ürünün bu kadar pahalanması bence👎🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef Ç.
Sedef Ç. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme paketi olarak çok pratik! Orkid Platinum’un günlük pedini denemek için güzel bir fırsat oldu. İnce ama koruması gayet iyi, gün içinde rahat hissettiriyor. Koku kontrolü başarılı, yapışkanlığı sağlam. Büyük boyunu almayı düşünüyorum. Özellikle taze ve konforlu hissetmek isteyenlere tavsiye ederim! 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif M.
Elif M. · 24 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkidi ilk reelimden beridir kullanıyorum.Tece boyunu tercih ediyorum.Çok konforlu ve güvende hissediyorum.Sızıntı yapmıyor.Aynı zamanda da günlük pedlerinden XL boyunu kullanıyorum.Boyuna göre dilediğinizi kullanabilirsiniz.Ben çok memnunum.Teşekkürler dene bunu ekibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.