Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Orkid Platinum + Günlük Ped Deneme Paketi
amazon-image
Orkid Platinum + Günlük Ped Deneme Paketi

Orkid Platinum + Günlük Ped Deneme Paketi

Orkid 
  4.53  (6173 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

ComfortFit kanatlı Orkid Platinum Hijyenik Pedler sıfır sızıntı, sıfır kayma ve sıfır rahatsızlığa kadar daha iyi uyum* sağlamak için tasarlamıştır. Orkid Hijyenik Pedlerle regl döneminiz aklınızdaki son şey olacak. Orkid Platinum Normal (Boy 1) kanatlı hijyenik pedler, hafif ila orta akıntınız varsa gündüz kullanım için tavsiye edilir. Gece boyu koruma için Orkid Platinum’un en iyi hijyenik pedi Orkid Platinum Gece Extra Plus’ı (Boy 5) deneyin.Orkid Platinum Hijyenik Pedler sıfır sızıntı, kayma ve rahatsızlığa kadar daha iyi uyum sağlamak için tasarlamıştır. Orkid Platinum Hijyenik Pedlerle endişe etmeden uyuyabilirsiniz. Orkid Platinum Gece Extra Plus (Boy 5) %85* daha büyük arka yüzeyi sayesinde en çok ihtiyaç duyulan yerde yüksek koruma sunar. *Orkid Platinum Normal’e (Boy 1) kıyasla

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%20
%5
%1
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Seren K.
Seren K. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğumdan sonra regl dönemim aşırı kötü geciyor ve geceleri aşırı huzursuz oluyordum yatağa geçecek mi diye. Ama Orkid platinium gece beni aşırı rahatlatıyor uzun olması geçecek mi diye tedirginliğimi alıyor. Koku kısmı hiç yok neredeyse. Ee bir de üzerine rahat yokmuş gibi. Daha ne olsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Leyla Valide H.
Leyla Valide H. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genel olarak orkid ped markası mükemmel benim için çünkü özel günlerimde ve gecelerinde çok rahat. güzel kokulu büyüklüğü inceliği benim vazgeçilmezim günlük ped gibi hep kullandığım ürünler hem günlük ped hem de regl döneminde olan ped vazgeçilmezim ve her kese kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Figen B.
Figen B. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bütün markaların ürünlerini denedim ama gercekten orkid kadar etkilisi yok hem koku açısından hemde rahatlik açısından 1 numara. Sızdırmazlık özelliği ayrı bir efsane diger markalarda bu rahatlik gerçekten yok ama orkid markasinin ürünleri gercekten fiyat performans ürünü verilen parayi hak ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru D.
Ebru D. · 37 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Düzenli olarak günlük ped kullanmıyorum, bazen kullandıgımda da orkid hiç kullanmamıştım. Günlük ped olarak.Ürün güzel boyut vs ıyı , ama bır tık camasıra yapısma özellıgı daha iyi olsa kalkabılıyor sankı. deneme ürünü oldugu için emin olmak ısterım bır sonrakı alımım bu üründen olacak
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Alina A.
Alina A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük pedi her gün kullanan biriyim, bunu da çok sevdim. Akıntı dönemlerimde kullanacağım bir ped türü oldu. Regl dönemlerimde gece boyu olan pedlerden kullanırım ve bu markanın gece boyu çok rahattı, yerinde sabit durması, emilimi, koku kontrolü en sevdiğim özelliklerinden oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef Ç.
Sedef Ç. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneme paketi olarak çok pratik! Orkid Platinum’un günlük pedini denemek için güzel bir fırsat oldu. İnce ama koruması gayet iyi, gün içinde rahat hissettiriyor. Koku kontrolü başarılı, yapışkanlığı sağlam. Büyük boyunu almayı düşünüyorum. Özellikle taze ve konforlu hissetmek isteyenlere tavsiye ederim! 🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve İ.
Merve İ. · 37 · Hatay
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
paketin içindeki 4 farklı ürünü de kullandım. gece pedi hiç sızdırma yapmadım. yoğunluk azaldığında normal pedin kullanılması ideal. günlük pedler kullanım şekline göre değişir ama ben uzun olanı daha çok beğendim. hepsinin ortak özelliği koku kontrolünü çok güzel sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
regl döneminde farklı markalardan ürün kullanırım yani ara ara değiştiririm markaları, ama genel olarak bi kaç marka tercihim oluyor. ben kısa ped kullanamıyorum rahat etmiyorum uzun ve gece tercihim genel olarak. bu pedinde yapısı ince ve uzun olduğu için rahat ettim sevdim bu ürünü kısacası. güzel başarılı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Nursel Y.
Ayşe Nursel Y. · 27 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Devamlı kullandığım bir markadır. Çok memnun kaldım, tavsiye ederim. Rahatlığı, koruyuculuğu harikadır. Gece uzun olanı devamlı kullanıyorum, günlük pedde de uzun olanı tercih ediyorum, dışardayken yanıma paketli olan günlük pedleri alıyorum. Çok tavsiye ederim bu markayı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuçe K.
Tuçe K. · 36 · Malatya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Orkid marka olarak bence her zaman en iyisi rahatlığı koruyuculuğu herşeyini çok seviyorum .Ama dürüst olmak gerekirse kadınların yanındayız deyip pahalı fiyatlardan satmaları artık kullanmama kararı aldırdı.Kimseyede önermiyorum o yüzden.Ürün çok güzel ama kişisel hijyen ürünün bu kadar pahalanması bence👎🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.