Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5
amazon-image
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika 
  4.49  (2481 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’de ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden (Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini) oluşan yeni Önlem Botanika Bebek Bezi bebeğinizin cildini korurken aynı zamanda nemlendirme sağlar. Parfüm, Klor, Paraben ve Nonilfenol gibi zararlı maddeleri içermez. Bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Türkiye’de üretim yapan markalar arasında Oeko-Tex sertifikalı ilk ve tek bebek bezidir.

Önlem Botanika ile bebeklerin hassas cildi hiçbir zararlı maddeye maruz kalmadan özenle korunur. Yumuşak ve pamuksu üst yüzeyi ile sıvıyı hızla emer ve sıvıyı bezin iç bölgesine eşit dağıtır. Mikro emici tanecikleriyle sıvıyı hapseder. Bebeğinizin cildinde uzun süre kuruluk sağlar.

Özellikleri

  • Türkiye’de llk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik öz: Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini
  • %0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol
  • Thermobond Teknolojisi ile ipeksi ve pamuksu doku
  • Kokusuz
  • Oeko-Text sertifikalı
  • Hipoalerjenik
  • Botanic Soft Teknolojisi ile nefes alan iç–dış yüzey
  • Renklendirici içermeyen iç yüzey
  • 3 katlı emici bölge teknolojisi
  • Sıvıyı hapseden mikro emici tanecikler
  • Tekstil yüzeyli elastik yan bantlar

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%30
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Sibel G.
Sibel G. · 33 · Bitlis
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hassas ciltte bi bebeğiniz varsa alınması gerekecek bi ürün. Aynı sorunu yaşayan bi anne olarak bebeğimizin cildinin tahriş olmaması ilk önceliğimiz. Ve tabi ki içeriğinin doğal kökenli olması da bebeklerimizin hassas cildi için çok önemli. Kullandım ve deneyimledim böyle bi sorun yaşamadım ve saf ve doğal olması ekonomik olması güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
SEDA S.
Seda S. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir kere o yüzeyi harika yani güvenerek kullandım elastik yapısı kesinlikle cildini rahatsız etmedi en önemliside sızıntı yapmadı pişik asla olmadı önlem markasının ıslak mendilini kullanıyorduk artık bezde de önlem alırız fiyatı da bütçemize uygun deneme şansı olduğumuz için teşekkür ederiz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Ç.
Elif Ç. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun yapisi cok hos kenar bantlari yumusacik ve elastik. Ic yapisi pamuksu tahris etmeyen yapida. Sizdirmiyor.pisik olusmadi.fakat biz kulot bez kullandigimiz icin cirtliyla gun icinde cok rahat edemedik. Onun disinda hersey bekledigimden daha basariliydi. Cirtli bez kullananlar cok daha memnun kalacaktir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif D.
Elif D. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün içi beyaz, açtığımda parfüm kokusu gelmedi bunu sevdim, paket üzerinde içerik bilgisinin yazmasını isterdim, kullandığım bezden 1 numara büyük geldiği için gece sızdırma ihtimali olmaması için gece deneyimlemedim ama gündüz performansı gayet güzeldi. Daha kaliteli reklam yapılabilir, eğlenceli, maskotlu ilgi çeken.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aysun I.
Aysun I. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Diğer Önlem bezinden daha kaliteli daha yumuşak ilk çıkan bez çok sertti ayrica iceriginde parfüm vardi kokusu paketin dışına kadar gelirdi hatta bezi odaya birakirsam oda da kokardı herkes oda kokusu sanardi ama bebek beziydi bu sekilde yeni bez cikarmalari cok iyi olmus teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda S.
Seda S. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir bebek cildi ve hassasiyeti için herşey düşünülmüş. Doğal içerik, pamuk dokusu, ekstra emici yüzeyler, bitkisel bez olması. Bebek bezinin nirvanası diyebilirim. Hem çocuğumun cildine önem veriyor hemde çocuğum çok rahat ediyor. Oldukça kaliteli bir bez. Harikasınız.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem K.
Özlem K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Başta paketine baktığımda içeriği gerçekten çok iyi dedim . Tamamen bebek cildine göre . . Elinize aldığınızda yumuşacık bir dokusu var . 5 numara gelmişti bebeğim şuan 4maxi kullanıyor o yüzden bir tık büyük geldi ama sızdırma yapmadı .herhangi kızarıklık pişik görüntüsü de oluşmadı biz sevdikkk:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAVVA C.
Havva C. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urunun piyasada yeni olmasi ve benimde alistigim bezden baska beze firsat vermemem kesinlikle hata olmus ki denemeseydim belkide hala bu kadar iyi oldugunu bilmeyecektim sabaha bezin on tarafi kuruydu ve ilk 2 3 kullanmama ragmen cildinde kizartma yapmadi kesinlikle bundan sonra terciihim olabilr
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
fatma d.
Fatma D. · 41 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Prima kullanıyorum ama aynı şekilde Önlem Botanika da çok güzeldi. Biraz araştırma da yaptım Önlem Botanikanın içeriği ve özellikleri gerçekten çok güzel. İndirimlerde sadece Prima olsun diye tutturmam artık beğendim. Benim gibi kesin değiştirmem diyenler varsa küçük bir paket alıp denesinler bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yasemin Z.
Yasemin Z. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün bebeğime alerji yada pişik yapmadı. Bebeğin idrar kokusunu dışa vermiyor. Bezin kendine has rahatsız etmeyen bir kokusu mevcut. Buda parfüm içermediğini biz annelere ispatlıyor. İç ve dış yüzeyi yumuşak bu sayede cildinin tahriş olmasını engelliyor. Başarılı ve tavsiye edebileceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.