Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5
amazon-image
Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika Bebek Bezi No:5

Önlem Botanika 
  4.49  (2481 yorum)
     
Daha fazla göster Daha az göster

Türkiye’de ilk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik özden (Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini) oluşan yeni Önlem Botanika Bebek Bezi bebeğinizin cildini korurken aynı zamanda nemlendirme sağlar. Parfüm, Klor, Paraben ve Nonilfenol gibi zararlı maddeleri içermez. Bağımsız laboratuvarlarda yapılan yüzlerce test sonucunda zararlı maddeler içermediği kanıtlanan Önlem Botanika Bebek Bezi, Türkiye’de üretim yapan markalar arasında Oeko-Tex sertifikalı ilk ve tek bebek bezidir.

Önlem Botanika ile bebeklerin hassas cildi hiçbir zararlı maddeye maruz kalmadan özenle korunur. Yumuşak ve pamuksu üst yüzeyi ile sıvıyı hızla emer ve sıvıyı bezin iç bölgesine eşit dağıtır. Mikro emici tanecikleriyle sıvıyı hapseder. Bebeğinizin cildinde uzun süre kuruluk sağlar.

Özellikleri

  • Türkiye’de llk ve tek bitkisel kökenli 5 botanik öz: Papatya, Aloe Vera, İpek Proteini, Zeytinyağı ve E Vitamini
  • %0 Parfüm, Klor, Paraben, Nonilfenol
  • Thermobond Teknolojisi ile ipeksi ve pamuksu doku
  • Kokusuz
  • Oeko-Text sertifikalı
  • Hipoalerjenik
  • Botanic Soft Teknolojisi ile nefes alan iç–dış yüzey
  • Renklendirici içermeyen iç yüzey
  • 3 katlı emici bölge teknolojisi
  • Sıvıyı hapseden mikro emici tanecikler
  • Tekstil yüzeyli elastik yan bantlar

 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%48
%30
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gamze A.
Gamze A. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğimin hassas bir vücüdu var sürekli tahriş olduğu için markalar değiştirdim ama sorunumuz değişmedi Önlem'in emiş gücü o kadar güçlü ve bariyerleri okadar hassas ki kullandığım sürede pişik için krem kullanmama bile gerek kalmadı uykusunda çok rahat etti bebeğim sabahları daha güzel kalkıyoruz denemenizi kesinlikle tavsiye ederim hassas bebekler için çok güzel bir bebek bezi kesinlikle bundan sonra alacağım tek bebek bezi diyebilirim okuduğunuz için teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi K.
Ezgi K. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandigim bez kizimin buyumesi ile birlikte geceleri sizdirma yapmaya baslamisti tam bebek bezi arayışına girdiğimde elime ulaştı 2 gece kullandim. Pişik yapmadi cok sukur sabah kalktiginda baya doluydu ama bu sefer sizdirma falan yoktu. Lastik izi oluşmamışti benim icin onemli olan 3 tane sey bunlar. Fiyat olarak da arastirdim bana uyguna geliyor. Bir pakette kendim alip uzun sureli deneyeceğim. Bir sorun yasamazsam duzenli kullanmayi planliyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu A.
Duygu A. · 46 · Mardin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Acikcasi gece taktim ilk bezi cunku gece boyu sızdırmayip birde tahriş etmemesi benim için çok önemliydi külot bez olmamasına rağmen ilk izlenimim bedenini guzel sarması oldu daha sonra kesinlikle çiş geçmemiş altına ve tahriş yok daha ne olsun sanirim bebek bezimi degistirmemi sağlıcak bu gelişmeler ben beğendim... Ayrıca bebegim alerjik bir bebek korkmuştum ama dünden beri kullanıyorum son beze geldik hala küçük bir kizarik bile yok 👍🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
çiğdem B.
Çiğdem B. · 33 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pisik ve sizdirma yapmiyor ancak ici topaklaniyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya B.
Hülya B. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün x bir markalanmış ürün olarak çıksaydı %100lük oranla beğenilme olurdur. Tanınmadığı kullanılmadığı için anneler ön yargılı maalesef düşündüğümüz tek şey bebeğimizin sağlığı ona hissettiriceği his o yüzden markasız bezleri kullanmaktan çekiniyordum önlem markası çok güzelmiş sadece şunu söyleyebilirim tereddüt etmeden alıp bir defa denesinler. Sonrasında zaten vazgeçemiyecekler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze Ş.
Gamze Ş. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Henüz deneme fırsatı bulamadığım bir markaydı.Ancak tereddüt etmeden , hevesle denedim.Halihazırda kullanmış olduğum markaya göre,Emiş özelliğinin ,boyutlarının, çok daha iyi olduğu kanaatindeydim.Ancak denedikten sonra inceledim ve fiyat performans ikilisi çok başarılı.Deneyerek şans vermiş olmak da süper.Elbette yeni markalara ,çalışmalara şans vermeliyiz.Bebeğimiz için en iyisini bulmalıyız 👏🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selime A.
Selime A. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün özelliklerine bakıldığı zaman zaten direk alınması gereken bir bez. Sadece yeni piyasaya sürüldüğü için ve anneler bebekleri hakkında çok titiz düşündüğü ve işlerini şansa bırakmak istemediği için, alınırken biraz tereddütte kalınabiliyor. Ama bence diğer pahalı markaları kullanmaya gerek sızdırmalığı onlardan çok daha iyi Hatta. Tercih edeceğiz bundan sonra
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem Ö.
Gizem Ö. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha once denemedim.Ama iyi ki deneme sansim oldu hep bir markaya takilmis gidiyordum baska markalarinda iyisi varmis kullandim memnun kaldim ve satin almayi dusunuyorum.Sadece islaklik gostergeside eklense super olur cirtlari onemliydi benim icin cok begendim sizinti yapmadi herhangi bir alerji tahris durumuda yasamadim.Denemeye deger bence deneyen herkes satin almayi dusunecektir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve Y.
Merve Y. · 33 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkcası ön yargılı olduğum bir üründü normalde bebeğim kilosundan dolayı 4 numara kullanıyor önlem bebek bezi 5 numara olmasına rağmen denemek istedik ürün biraz büyük gelmesine rağmen hiçbir şekilde sızdırma pişik,kızarıklık vs hiçbir sorun olmadı ikinci bir alternatif olarak bu bezimizi tercih edebiliriz diye düşünüyoruZ☺️💐Teşekkürler denebunu ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Serap T.
Serap T. · 38 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bebeğime bütün markaları denemis bir anne olarak söylüyorum ki bundan sonra kullanacağım bir bebek bezi markası. Sızdırmazlığı tahriş yapmaması ve diğer bezlerden biraz daha boyut olarak büyük olması kullanışı açısından çok daha iyi geldi. Alerjik bir bünyeye sahip bebeğimde çekinerek kullanmama rağmen çok başarılı bir deneme oldu.Guvenerek kullanılabilir herkese tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.