Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Şampuan
amazon-image
OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Şampuan

OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Şampuan

OGX 
  4.68  (1452 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Neme susamış, hassas ve kırılgan saçlarınızı canlandırın. Fas’tan gelen argan yağı ve ipek proteinleri ile güçlendirilmiş özel formülümüz ipeksi mükemmellikteki saçlar için size ikinci bir şans veriyor. Çok yıpranmış ve çok kuru saçların bile derinlemesine nemlenmesine ve güçlenmesine yardımcı olur.

Fas’ın dünyaca ünlü argan yağını içeren güçlü formül; zarar görmüş, kuru ve sertleşmiş saç tellerini içten onarmaya, parlaklık kazandırmaya ve eski sağlıklı haline dönüştürmeye yardımcı olur. Nemlendirici içeriği ile en zor saçları bile yumuşatmaya yardımcı olur.

Sülfat içermez.

OGX Argan Oil Of Morocco Şampuan 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?
Kuru/yıpranmış saçlar

OGX Argan Oil Of Morocco Şampuan 385 ml etken maddeleri nelerdir?
Argan yağı ve ipek proteinleri

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%17
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Damla Ö.
Damla Ö. · 33 · Sakarya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Keratesa dahil bir çok pahalı marka şampuanları kullanan biri olarak saçımı en yumuşak hale getiren şampuan oldu temizlik hissini kokusunu sevdim sükfatsız oluşu en büyük artılarından denebunuya bu deneyimi yaşattığı için teşekkür ediyorom alıp kullanacağım bir şampuan buldum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif M.
Elif M. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu markanin daha önce hindistan cevizli olanini kullanmistim hindistan cevizi kokusunu severim fakat bunun kokusu daha güzel ve bıraktığı etkiyi de daha cok begendim saçı yumuşacik yapiyor uzun sürede kokusu kaldı ombreden sonra saçlarım çok kurumuştu tek yıkamada saçlarımi yumuşatti ve daha nemli oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Bahar K.
Bahar K. · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Duştan sonra saçımı tararken çok zorlanıyordum illaki krem sürmem gerekiyordu.Ama ben saçımı duzlestirdiğim içinde duştan sonra kremi pek kullanamıyorum. Şampuan extra krem kullanmamı ortadan kaldırdığını söyleyebilirim.Saçlarım daha rahat taranmaya başladı ve daha yumos oldu ve bence baya uzun da kullanırım gibi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok güzel kokan ve köpüren, saçınızı yumuşacık yapan bir şampuan. Çok nadir şampuandan memnun kalıyorum. Bunu alırken de şüpheliydim aslında ama çok güzel yaptı saçlarımı. Sülfatsız şampuanlar az köpürebiliyor bazen ama bunun öyle bi sorunu yok az bir ürün bile çok güzel köpürüyor. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda K.
Seda K. · 38 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Piyasada takip ettigim fiyatından dolayı alıp kullanmayı cesaret edemedigim bir üründü.. Sülfatsız olsu saçta uzun süre kalıcı kokusuyla sürekli kullanacağım bir urun gibi duruyor. Dalgalı saçlarım var daha 2 kere kullanmama rağmen çok güzel buklelerim oldu ve saçlarımda nemi hissettim.. tavsiye ederim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif Çetinkaya
Elif Çetinkaya · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu şampuanın mor renk olanını kullanıyordum. Bunu hiç denememiştim. Deneyince bu çeşidini de beğendim. Sülfatsız olmasına rağmen saçlarımı sertleştirmedi, kokusu da güzel. Aynı zamanda yoğun bir yapısı var bu da kullanım ömrünü uzatıyor. Az kullanıldığında bile güzel tezmizliyor, yeterli oluyor. Tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe fisun K.
Ayşe Fisun K. · 45 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Doğal içeriğe sahip olmasi sülfatsiz bir urun olmasi birinci önceligim , bütün urunleri inanilmaz güzel kokuyor. Sampuanlar biraz sacimi sertlestirsede sac kremleri anında yumusatiyor o yuzden ürünün sac kremiyle birlikte kullanilmasini tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeliha Y.
Zeliha Y. · 38 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
saçımı köpük köpük yaparken keyif veriyor. duştan sonra da ince telli saçlarım eskisi gibi aşırı kabarmiyor. saçında parlaklik sağladı. şampuanı kullandıktan sonra saç dokulmelerim çoğaldı ama tesadüf de olabilir..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beste Ö.
Beste Ö. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
10/10 bir sampuan. Bu zamana kadar kullanmadigim icin pisman ve markayi yeni kesfettigim icin uzgunum. Saclarimi yumusacik yapti, yapisi harika ve kokusu dustan sonra sacimda kaldi. mukemmel bir urun. bundan sonra almaya devam edecegim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sinem u.
Sinem U. · 33 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Keratinli saçlarım için sülfatsız şampuan arayışındaydım. Bu markanın saç bakım yağınıda kullandığım için şans vermek istedim ve bir kaç yıkama sonucunda çok memnun kaldım. Saçları yumuşacık yapıyor, kokusu ve arındırıcı temizliği gayet güzel 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.