Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Şampuan
amazon-image
OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Şampuan

OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Şampuan

OGX 
  4.68  (1452 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Neme susamış, hassas ve kırılgan saçlarınızı canlandırın. Fas’tan gelen argan yağı ve ipek proteinleri ile güçlendirilmiş özel formülümüz ipeksi mükemmellikteki saçlar için size ikinci bir şans veriyor. Çok yıpranmış ve çok kuru saçların bile derinlemesine nemlenmesine ve güçlenmesine yardımcı olur.

Fas’ın dünyaca ünlü argan yağını içeren güçlü formül; zarar görmüş, kuru ve sertleşmiş saç tellerini içten onarmaya, parlaklık kazandırmaya ve eski sağlıklı haline dönüştürmeye yardımcı olur. Nemlendirici içeriği ile en zor saçları bile yumuşatmaya yardımcı olur.

Sülfat içermez.

OGX Argan Oil Of Morocco Şampuan 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?
Kuru/yıpranmış saçlar

OGX Argan Oil Of Morocco Şampuan 385 ml etken maddeleri nelerdir?
Argan yağı ve ipek proteinleri

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%17
%3
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

erhan s.
Erhan S. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk defa deneyimleme fırsatı bulduğum bu ürün. ilk kullanımdan sonra bile çok etkiledi. Sorunlu bir saç derim ve saç yapım olmasına rağmen sürekli dermo kozmetik şampuan seçiminde bulunan biri olarak beni çok memnun etti. Alışılageldik bol köpüren şampuanların aksine az miktar az köpük gerçekten başarılı sonuçlar elde etmenize yarıyor. seriden denemek istediğim farklı şampuanlarda mevcut. Şimdiden bu ürün bitse de digerlerini de denesem diye düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
NAZLI E.
Nazli E. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok yıpranmış ve çok kuru saçların bile derinlemesine nemlenmesine ve güçlenmesine yardımcı olur . Fas’ın dünyaca ünlü argan yağını içeren güçlü formül; zarar görmüş, kuru ve sertleşmiş saç tellerini içten onarmaya, parlaklık kazandırmaya ve eski sağlıklı haline dönüştürmeye yardımcı olur. Nemlendirici içeriği ile en zor saçları bile yumuşatmaya yardımcı olur.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şevval F.
Şevval F. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir ürün gerçekten. Bu marka zaten açık ara farkla diğer saç ürünü markalarından çok daha iyi. Ben saç kremini kullanıyordum. En sevdiğim yanı sülfatsız oluşu oldu. Saçlarımda keratin bakım olduğu sülfatsız ürünler kullanmak zorundayım. Bu ürün gerçekten harika. Kokusu da efsane, bittikçe alacağım ürünler arasına girdi bile, teşekkürler dene bunu ailesi...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahmet B.
Ahmet B. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saça dolgunluk veriyor kesinlikle.Saçınız gür veya kalın telliyse doğru seçim olmayabilir, elektriklenme yapıyor çünkü. Kuru saçlıların tercih etmesi durumunda, saçı nemlendirmek için ekstra bir ürün kullanmalarını tavsiye ederim. Temizlemesi gayet güzel. Kokusu güzel. Biotinin saçı uzatma etkisi için 3-6 ay aralığında kullanmak gerekir, sonucu bekleyeceğiz..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğba Ö.
Tuğba Ö. · 38 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünün siyah olanını daha önce gene denemek için burdan almıştım ilk kullanımda çok beğenmiştim. Çünkü benim için kokusu çok önemli ilk kullanımda çokta memnun kalmıştım ama sürekli kullanımda banyo sonrası saçımı tararken krem kullanmama rağmen zorlanma yaşadım. Bununda ilk kullanımı güzel ama şişe bittiği zaman nasıl olucak merak ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
goncagül t.
Goncagül T. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
düz, uzun ve yağlanmaya yatkın saçlarım var. açıkçası argan oil beni korkuttu yıkadıktan birkaç saat sonra yapışıp yağlı görünür mü saçlarım diye ama böyle bir sorunum olmadı. saçlarımın uçlarına çok iyi geldi bu şampuan, saçlarım çok uzun olduğu için kolay taranması çok önemli kırılmaması için ve bu şampuan gerçekten iyi geldi bu açıdan. ayrıca yumuşacık yapıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
demet ş.
Demet Ş. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
OGX markasıyla denebunu sayesinde tanıştım. Güçlü nemlendirici argan oil of morocco şampuanın vaat ettiği nemli saç yapısına ilk yıkamadan itibaren kavuşuyorsunuz. Yumuşak, nemli ve hacimli saç yapısını kusursuz bir şekilde sunuyor. İçeriğinde sülfat bulundurmaması önemli bi unsur. Şampuan yapısı başka markalardaki gibi akışkan değil ve köpürmesi zaman alıyor. Kokusu çok hoş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu D.
Burcu D. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce aynı markanın hindistan cevizlisini kullanıyordum ama bunu daha çok beğendim. Artık buna geçiş yapıyorum. Her marka şampuan kullandım saçlarıma her açıdan en iyi gelen ogx oldu. O yüzden bu markayı şiddetle tavsiye ediyorum. Keşke beni reklam yüzü yapsalar daha önce hiç bi markayı böyle savunup önermemiştim😂
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ilk kullanımdan itibaren saçımı yumuşattı ve parlattı. uzun vadede saçımı besleyecegini düşünüyorum. dokusunu ve kokusunu pek sevmemiştim normal şampuandan daha yoğun ama duştan çıkınca kokusu beni rahatsız etmedi. köpürmesi de iyiydi. memnun kaldım tekrar almayı düşünüyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özlem A.
Özlem A. · 43 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Az miktarda ürün bile yeterli oluyor. Saçlarımı muazzam nemlendirdi ve yumuşacık yaptı. Ek olarak bu şampuandan sonra saçım kabarmıyor. Organik içerikli ve Sülfatsız bir şampuan olması da benim için tercih sebebi. Afgan içeriği müthiş bir koku vermiş. Aşırı sevdim bu şampuanı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.