OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Bakım Kremi
OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi ile ile neme susamış, hassas ve kırılgan saçlarınızı canlandırın! Fas’tan gelen argan yağı ve ipek proteinleri ile güçlendirilmiş, sülfat içermeyen özel formülümüz, ipeksi mükemmellikteki saçlar için size ikinci bir şans veriyor. Çok yıpranmış ve çok kuru saçların bile derinlemesine nemlenmesini ve güçlenmesini sağlıyor.
Fas’ın dünyaca ünlü argan yağını içeren güçlü formül; zarar görmüş, kuru ve sertleşmiş saç tellerini içten onarmaya, parlaklık kazandırmaya ve eski sağlıklı haline dönüştürmeye yardımcı olur. OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi, nemlendirici içeriği ile en zor saçların bile yumuşamasında etkilidir.
OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi nasıl uygulanır?
OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi’ni kullanmadan önce saçınızı tavsiye edilen şampuan ile yıkayıp, durulayın. Durulama bittikten sonra saç kremini yalnızca saçınıza uygulamak üzere masaj yaparak dağıtın. Tam etki için bir dakika kadar bekleyip iyice durulayın.
OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?
Kuru/yıpranmış saçlar
OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi 385 ml etken maddeleri nelerdir?
Argan yağı ve ipek proteinleri
Puan dağılımı
Daha önce OGXin Curls serisini kullandım ve çok sevdim. Bu ara saçlarım oldukça kuruydu ve şampuanı ve kremi kullanmaya başladığımdan beri saçlarım yumuşacık oldu. Nemlendirmesi oldukça başarılı.
Bu markanın tüm ürünleri hem güvenilir hem vaat ettiği etkiyi gösteriyor. Collagen biotin olanı farkedilir dolgunluk veriyor ve uzatıyor.
Annem için satın almıştım saçları aşırı çok , kıvırcık ve kuru. Şampuanıyla beraber kullanınca muhteşem bi etki yarattı. Yumuşak doğal hacimli ve güzel kokuyor. alın aldırın
böyle bir ürünle tanıştığım için çok memnunum ürünle devam etmeyi düşünüyorum saçları kuru yapıda olan birisi için çok iş görecektir. kokusu da şampuanı gibi mükemmell
Kokusuna bayıldım. Normalde saç kremi kullanmam saçımı çok döküyor diye ama aksine şampuanla birlikte kullanınca saç dökülmem bile azaldı
Bence gayet güzel bir ürün. Küçük gözükmesine karşın aslında ml olarak da gayet fazla. Benim saçlarımı gerçekten nemlendirdi ve sonrasında bıraktığı koku da çook güzel.
Ürün severek aldığım ve yıllardır severek kullandığım bir üründü.fiyatını tam anlamıyla hakediyor. saçları yumuşacık yapıyor kokusu da efsaneee
çok beğendim kesinlikle tavsiye ederim saçımı bu seriyle yıkadığımda sanki saç bakımına gitmişim gibi ışıldıyor ve yumuşatıyor tekrar denebunu ya geldiğinde asla kaçırmayacağım bi ürün
Daha önce de ogx kullanmıştım ama bu serisini daha çok beğendim saçlarımı yumuşattı kuru kıvırcık saçlarımın elektriğini aldı kokusunu da çok beğendim
İrem’in şampuan bakım kremi ve maske olarak kullandığım ilk kullanımdan itibaren etkisini gördüm saçımın kırıklarını görünmez hale getirdi onardı



