Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Bakım Kremi
amazon-image
OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Bakım Kremi

OGX Güçlü Nemlendirici Argan Oil of Morocco Bakım Kremi

OGX 
  4.69  (461 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi ile ile neme susamış, hassas ve kırılgan saçlarınızı canlandırın! Fas’tan gelen argan yağı ve ipek proteinleri ile güçlendirilmiş, sülfat içermeyen özel formülümüz, ipeksi mükemmellikteki saçlar için size ikinci bir şans veriyor. Çok yıpranmış ve çok kuru saçların bile derinlemesine nemlenmesini ve güçlenmesini sağlıyor.

Fas’ın dünyaca ünlü argan yağını içeren güçlü formül; zarar görmüş, kuru ve sertleşmiş saç tellerini içten onarmaya, parlaklık kazandırmaya ve eski sağlıklı haline dönüştürmeye yardımcı olur. OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi, nemlendirici içeriği ile en zor saçların bile yumuşamasında etkilidir.

OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi nasıl uygulanır?

OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi’ni kullanmadan önce saçınızı tavsiye edilen şampuan ile yıkayıp, durulayın. Durulama bittikten sonra saç kremini yalnızca saçınıza uygulamak üzere masaj yaparak dağıtın. Tam etki için bir dakika kadar bekleyip iyice durulayın.

OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi 385 ml hangi saç tipleri için uygundur?

Kuru/yıpranmış saçlar

OGX Argan Oil Of Morocco Saç Kremi 385 ml etken maddeleri nelerdir?

Argan yağı ve ipek proteinleri

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%16
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ipek K.
Ipek K. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk kullanışım. Fiyatının yüksek olması nedeniyle bilmeden almak istememiştim. Denediğimde yumuşacık oldu saçlarım. Saçlarımı tarama için açtı ve tam hayalimdeki bakımı sağladı. Bundan sonra hep bu ürün!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek A.
Dilek A. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın kaybettiği nemi kazandırcağını düşünüyorum ,daha ilk kullanımda saçlarım yumuşacık oldu..Saç uçlarımdaki kuruluk büyük ölçüde azaldı,düzenli kullanımda daha etkili olacağı kanaatindeyim.Üstelik içeği de güzel sülfat içermiyor mesala..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu D.
Arzu D. · 42 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Fas'ın dünyaca ünlü argan yağını içermesi zarar görmüş, kuru ve sertleşmiş saç tellerini içten onarması , parlaklık kazandırması iyi bir özellik uzun kullanım sonrası eski güçlü saçlara geri döndürmesi de ayrıca güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra D.
Kübra D. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bi ürün saçlarıma çok iyi geldi. Egzamam var normalde sadece reçete ile yazdırdığım şampuan kullanabiliyorum. Fiyatı gördükten sonra deneyeyim dedim ve seti aldım egzamam artmadı ve artık güzel kokulu şampuan krem kullanabiliyorum ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Günay P.
Günay P. · 35 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımın ince ve kuru olduğu için bu seriyi kullanırken saçlarımda fazla bekletmeye özen gösteriyorum. Kremi uyguladıktan sonra hemen duruluyorum ki saçım fazla esnemesin. Kuru ve kabaran saçlarımı sakinleştiriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra F.
Esra F. · 34 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika bir krem daha önce bu markanın farklı bir kremini denemek istemiştim ama alıştığım kremimi değiştirmeye cesaret edememiştim. Bunu deneyince keşke daha önce alsaydım dedim. Kullanmaya devam edeceğim. Saçlarım nemlendi ve dalgası açıldı daha güzel oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif M.
Elif M. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu inanılmaz güzel ve oldukça kalıcı saçı yumuşacik yapiyor bu markanin diğer serilerini de denemistim ama bunu daha başarılı buldum nemlendirme açısından oldukça başarılı saçımda açma işlemi oldugundan dolayı cok kuruydu bu seri cok iyi geldi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melisa E.
Melisa E. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
3 sene önce ilk denebunu exclusive kutusu ile Arganoil serisi ile tanıştım. O günden sonra başka hiçbir şampuan, saç kremi kullanmadım. Hiçbir şampuan veya saç kremi bu kadar nem vermedi saçıma. Bu 10/10 👍🏻😍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Y.
Dilek Y. · 32 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
KOKUSU EFSANEE.. Ogx daha önce de duydum. İlk kez deneme fırsatım oldu. Genel olarak güzel. Saçınızda 3 5 dakika kalması gerekiyor ama saça sürdükten 1 dakika sonra bile yumuşaklığı hissediyorsunuz. Kokusu da duştan çıkınca uçup gitmiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eselda İrem C.
Eselda İrem C. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İnce telli ve kepeklenmeye yatkın bir saça sahibim, ve bu markanın argan serisi tam bana göre kokusunu da çok beğendim. Büyük bir zevkle kullandığım ürün oldu ve saçımın yapısına da en çok yakışan bu ürün oldu ✨️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.