Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nuxe Crème Fraiche de Beauté 3 Etkili Nemlendirici Krem
amazon-image
Nuxe Crème Fraiche de Beauté 3 Etkili Nemlendirici Krem

Nuxe Crème Fraiche de Beauté 3 Etkili Nemlendirici Krem

Nuxe 
  4.68  (345 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Botanik tatlı badem sütü ve yağı içeren bu çok etkili bakım kremi, anında ve uzun süren nemlendirme sağlar. Duyusal ve karşı konulamaz ipeksi ve kremsi bir dokuya sahiptir.

Nemlendirici: İçerdiği "Hyaluronik Asit Benzeri" kırmızı deniz yosunu özü sayesinde cildin doğal nemlendirme mekanizmalarını güçlendirir.

Makyaj Temizleyici: Tatlı badem yağı ve Shea yağı içeren formülü, ciltten makyajı nazikçe arındırır.

Dolgunlaştırıcı Maske: Maske olarak kullanımında cilt üzerinde anında dolgunlaştırıcı etki sağlar.

Nasıl kullanılır?

Yüz ve göz kullanımına uygundur.

Nemlendirici olarak: Küçük bir miktarda cildinize uygulayın.

Makyaj Temizleyici olarak: İki badem büyüklüğünde ürünü cildinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, durulayın.

Dolgunlaştırıcı Maske olarak: Haftada 1-2 kere kalın bir tabaka halinde uygulayın, 5 dakika bekledikten sonra durulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%64
%22
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

NAZLI E.
Nazli E. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Botanik tatlı badem sütü ve yağı içeren bu çok etkili bakım kremi, uzun süren nemlendirme sağlamaya yardım eder. Duyusal ve karşı konulamaz ipeksi ve kremsi bir dokuya sahiptir. Nemlendirici: İçerdiği "Hyaluronik Asit Benzeri" kırmızı deniz yosunu özü sayesinde cildin doğal nemlendirme mekanizmalarını güçlendirmeye yardımcı olur. Makyaj Temizleyici: Tatlı badem yağı ve Shea yağı içeren formülü, ciltten makyajı nazikçe arındırır. Dolgunlaştırıcı Maske: Maske olarak kullanımında cilt üzerinde dolgunlaştırıcı etki sağlamaya yardım eder.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike K.
Melike K. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kimse saçlarda bıraktığı etkilerden bahsetmemis. Nemi dustan sonra oldukca yeterli ama eger günlük oiling yapiyorsaniz saclariniza cok yağlı gösteriyor emilmiyor demek ki saclarda. sadece sacin dış kismini kaplıyor bu yuzden yumusak ve parlak görünüyor saclar. ama bu sadece günlük yağlama icin böyle. dustan ciktiktan sonra gozenekler acikken emiliyor ve puruzsuz his birakiyor sacta nemi gayet yeterli
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ö.
Kübra Ö. · 22 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısı, nemlendirmesi ve kokusunu çok beğendim. Daha önceden duymuştum ilk defa deneyimledim. Beklediğimin üstünde nemlendirme etkisine sahip, çok beğendim. Ancak boyut olarak 30ml küçük buldum, sadece kolumda deneyebildim. Bundan sonra da kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu, Ayrıca cildime dokunduğumda pürüzsüz hissettiriyor, gayet başarılı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande G.
Hande G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici, Makyaj temizleyici ve Dolgunlaştırıcı maske olarak 3 etkili nemlendirici kremi ben dolgunlaştırıcı maske olarak kullandım cildimi temizledikten sonra. ilk defa bir dolgunlaştırıcı maske uyguladım ve etkisine bayıldım. Cildimi hem yumuşacık yaptı hem de ışıl ışıl parlıyordu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar güzel ki her özelliğini sevdim. hem saçları hem cildi, yumuşacık yapıyor, yağlı kalmıyor ve çok güzel kokuyor. Makyaj altına kullanıldığında da süper bir sonuç veriyor. Hem saça hem de vücuda uygulanabilmesi sayesinde çantamda çok işlevli olarak kesinlikle bulunduruyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu G.
Duygu G. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü makyaj öncesi sürüp kullandım. Yüzüme sürerken yedirmesi ve emilmesi biraz uzun sürdü. Onun dışında yüzümde bıraktığı his güzeldi. Kokusu yok gibi bu hoşuma gitti. Mutlaka tekrar alacağım bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevtap K.
Sevtap K. · 59 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nuxe benim zaten kullandigim ve asiri memnun oldugum bir markadir. Bu urunu de siddetle tavsiye ediyorum ozellikle karma cilde sahip olanlara benin gibi. Cilde verdigi rahatlama hissi asiri guzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren B.
Ceren B. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tüm yaz sadece bunu sürüp fırçalama yapıyorum. Ayrıca saçıma ve yüzüme de kullanıyorum yapış yapış bir his bırakmaması ilk tercih sebebim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe B.
Gökçe B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Markanın kullanıp sevmediğim bir ürünü olmadı. Aquabella serisini severek kullanıyorum. Bu nemlendiriciyi beğendim. Hoş bir kokusu var ve bıraktığı his güzel.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Simge Y.
Simge Y. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Harika nemlendiriyor ve hemen emiliyor sonrasında cildimde yumuşacık bir his ve harika bir koku kalıyor. Sabah uyandığımda cildimdeki yatışmayı ve dolgunluğu hissettim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.