Nuxe Crème Fraiche de Beauté 3 Etkili Nemlendirici Krem
Botanik tatlı badem sütü ve yağı içeren bu çok etkili bakım kremi, anında ve uzun süren nemlendirme sağlar. Duyusal ve karşı konulamaz ipeksi ve kremsi bir dokuya sahiptir.
Nemlendirici: İçerdiği "Hyaluronik Asit Benzeri" kırmızı deniz yosunu özü sayesinde cildin doğal nemlendirme mekanizmalarını güçlendirir.
Makyaj Temizleyici: Tatlı badem yağı ve Shea yağı içeren formülü, ciltten makyajı nazikçe arındırır.
Dolgunlaştırıcı Maske: Maske olarak kullanımında cilt üzerinde anında dolgunlaştırıcı etki sağlar.
Nasıl kullanılır?
Yüz ve göz kullanımına uygundur.
Nemlendirici olarak: Küçük bir miktarda cildinize uygulayın.
Makyaj Temizleyici olarak: İki badem büyüklüğünde ürünü cildinize nazikçe masaj yaparak uygulayın, durulayın.
Dolgunlaştırıcı Maske olarak: Haftada 1-2 kere kalın bir tabaka halinde uygulayın, 5 dakika bekledikten sonra durulayın.
Puan dağılımı
Nuxe benim zaten kullandigim ve asiri memnun oldugum bir markadir. Bu urunu de siddetle tavsiye ediyorum ozellikle karma cilde sahip olanlara benin gibi. Cilde verdigi rahatlama hissi asiri guzel.
Tüm yaz sadece bunu sürüp fırçalama yapıyorum. Ayrıca saçıma ve yüzüme de kullanıyorum yapış yapış bir his bırakmaması ilk tercih sebebim
Markanın kullanıp sevmediğim bir ürünü olmadı. Aquabella serisini severek kullanıyorum. Bu nemlendiriciyi beğendim. Hoş bir kokusu var ve bıraktığı his güzel.
Harika nemlendiriyor ve hemen emiliyor sonrasında cildimde yumuşacık bir his ve harika bir koku kalıyor. Sabah uyandığımda cildimdeki yatışmayı ve dolgunluğu hissettim.
fazla sürüldüğünde ciltte zor emildiği için zarlanma problemi yapıyor fakat az kullanıldığında verdiği ışıltı ve temiz hissiyat çok güzel
Kesinlikle güzel bir ürün NYX kullanmış herkesin gözü kapalı alacağına eminim. Üç farklı alanda da kullanılması mütiş. Hem maske hem nemlendirici.... Verimli bir ürün.
Henüz maske ve makyaj temizleme olarak kullanmadım ancak çok güzel kokusu var ve nemlendirici olarak kullandım ve çok güzel his bıraktı yüzümde çok güzel nemlendirdi.
Yoğun bir nemlendirme özelliği var, sürdükten 5-6 dk sonra elinizle yüzünüze dokunduğunuzda soyuluyor gibi oluyor sadece o kısmı anlayamadım
Hoş ve fresh bir kokusu var. Gece surunce sabah cildiniz hala nemli ve yumuşak. Geceden sabaha yeninsurmus gibi uyanıyorsunuz. Cildiniz çok kuru ise yeterli olmayabilir bence
Ben makyaj temizleme olarak kullanmadım nemlendirici olduğu için cildimde kalmasını istedim ancak makyaj temizleme sonrası kalıntıları temizleyeceği düşüncesi hoş

