Noir Parfüm K2
Caroline Herrera ‘Good Girl’ ilham alınarak tasarlanmıştır.
Zıtlıklarla renklenmiş bir başyapıt...
Aşkın ve tutkunun renklerle dans ettiği bir dünyaya hoş geldiniz. İçeriğindeki zıt unsurlar sayesinde bu eşsiz parfüm, size parlayan bir ferahlık bırakır. Tonka fasulyesi (tatlı vanilya, yoğun badem, kakao) heyecan verici bir tutku hissi uyandırırken, zambak ve portakal çiçeği buketi enerjik ve canlı bir atmosfer yaratır. Bu muazzam parfüm, sadece sizin için güven ve sofistike bir tarz oluşturur. Hem gündüz hem de gece için mükemmel bir eşlikçidir ve etrafınızdakilerin sizi hayranlıkla izlemesini sağlar.
Parfüm Ailesi: Odunsu
Notalar:
- Üst Notalar: Badem, Kahve, Bergamot, Limon
- Orta Notalar: Zambak, Yasemin, Portakal Çiçeği, İris Kökü, Gül
- Alt Notalar: Tonka Fasulyesi, Vanilya, Pralin, Sandal Ağacı, Beyaz Misk, Kehribar, Kaşmir Ağacı, Patchouli, Tarçın, Sedir, Kakao
Cinsiyet: Kadın
İlham Alınan Parfüm: Caroline Herrera ‘Good Girl’
İçindekiler: Alkol, Parfüm, Aqua, Hidroksiçitronellal, Linalool, Benzil Salisilat, Koumarin, Benzil Benzoat, Limonen, Geraniol, Sitronellol, Hexil Sinamal, Sitral
Uyarılar: Serin, kuru bir yerde, doğrudan güneş ışığından uzak ve çocukların ulaşamayacağı bir yerde saklayınız. Sadece harici kullanım içindir. Gözle temasından kaçının; temas halinde bol su ile iyice durulayın.
Puan dağılımı
Ürünün kokusu muhteşem. Parfüm açılışında alkol kokusu yok direk harika bir koku hissediyorsunuz. Tende 3-4 saat kalıyor ancak kıyafet üzerinde 8-9 saat kadar kaldı. Eve geldiğimde kazağım buram buram bu parfüm kokuyordu sıcak ve feminen bir koku ben bayıldım.
ilk sıktığımda tedirgin oldum çok ağır gibi geldi ama bi 10 dk sonra koku oturunca aşırı hoşuma gitti odunsu ama aynı zamanda çok kadınsı bi koku ağır değil ama çok kalıcı bir koku kısacası çok beğendim alınır
İlk defa tanıştığım bir marka oldu. Koku konusunda aşırı hassas ve seçici biriyim. Açıkçası parfüm geleceğini görünce tereddüt etmiştim. Kokusu gerçekten muazzam yoğunluğu çok iyi tam bir kış kokusu♥️
Ürünün kokusu bana göre biraz ağır olsada kullandığımda kalıcılıgı beni etkiledi açıkçası 7-8 saat geçmesine rağmen üzerimde kokusunu alabiliyordum. Başarılı bir parfüm olmuş.
gerçekten çok beğendim. Beklentimin üzerinde bir ürün. kokusu kalıcı, odunsu ama ağır bir kokusu yok. kesinlikle bu markanın başka ürünlerine de şans vericem.
Kalıcılığı çok güzel, orijinale yakın ve kaldıkça da koku değişmiyor. Çok beğendim. Gün boyu değil ertesi gün bile hala koku çok güzel geliyor.
normalde parfüm kokulari beni etkiler ama bunu coook begendim harika yumusak ve hos bi kokusu var.bu seferki kutumu cok begendim tesekkur ederim denebunu ekibi cok begendigim urunler gelmisti 🙏🏻👍
kalıcılığı inanılır gibi değil uzun süredir böyle kalıcı bi parfümle karşılaşmadım. normalde fresh kokular tercihim olur ama bu cok hosuma gitti
kokusu inanılmaz güzel tam kış parfümü. kalıcılığı ise tam olarak on numara 1 sıktığım 3 gün kalıyor kıyafetim de , bundan sonra ki fav parfümümü buldum , bu ürünlerden daha çok yollamanız dileğiyle
Bildiğim sevdiğim bir kokuydu ama doldurmasının bu kadar başarılı olmasını beklemezdim gerçekten 6-7 saat sıktığım yerden burnuma kokusu geldi ve kokuya yakınlığı başarılı buldum

