Neutrogena Norveç Formülü Deep Moisture Vücut Losyonu - Parfümlü
Ürünün orijinal fiyatı: 55 TL*
Nemlendirdiğiniz cildinizin sanki hiç nemlendirilmemiş gibi çabucak yeniden kuru bir his kazandığını mı düşünüyorsunuz?
Neutrogena® kuru ciltler için özel bir çözüm sunuyor: Cildinize derinlemesine etki ederek tek bir uygulamayla 24 saat boyunca nemli kalmasını sağlayan yeni Günlük Vücut Nemlendiricisi.
Eşsiz formül: D-Panthenol ile zenginleştirilmiş Norveç Formülü’nün ciltte 10 katmana kadar* aktif nemlendirme sağladığı ve ciltte neme en çok ihtiyaç duyulan bölgeleri etkili şekilde nemlendirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.
İlk kullanımdan itibaren ve 24 saat boyunca cildinizi nemlendirir. Cildinizde yumuşak, rahatlamış ve pürüzsüz bir his bırakır.
Günden güne cildinizin daha yumuşak, güzel ve sağlıklı bir görünüm kazandığını fark edersiniz.
Ferah ve hafif bir kokuya sahiptir. Yağlı bir his bırakmayan formülü cilde anında nüfuz ederek cilt tarafından kolayca emilir. Böylece uygulamadan sonra giyinmek için beklemenize gerek kalmaz.
Puan dağılımı
Ürüne bayıldım. O kadar güzel bir bitişi var ki kadife gibi. Bu kadar yapısı hafif ve iyi nemlendiren bir ürün kullanmamıştım. Biter bitmez yenisini alırım kesinlikle.
Özellikle lazer sonrası hassaslaşan ve kuruyan cildime çok iyi geliyor. Ayrıca hızlı emilip yapış yapış yağlı his bırakmamasını çok seviyorum.
Kesinlikle tekrar alabileceğim bir ürün. Vücuda çok rahat dağılıyor Çok güzel nemlendiriyor ve hemen emiliyor yağlı his bırakmıyor
Ürünün emilimi ve nemlendirmesi çok iyi. Uzun süre cilt nemli kalıyor bu markanın tüm ürünlerini beğeniyorum.
Bu markanın kremleri çok güzel oluyor severekte yıllardır kullanıyorum
Neutrogena kremlerden hep çok memnundum ama vücut losyonu denememiştim. Vücut için de çok başarılı.
el kremlerini hep güvenerek kullandığım bir marka ve vücut losyonu da cildi kadife gibi yapıyor.
vücutta hemen emiliyor kokusu olmadığı için parfüm toleransı olanlar için iyi
Daha önce başka markaların vücut losyonunu kullanıyordum bu da hiç fena degil
Çok iyi nemlendiriyor ve en önemlisi yağlı yağlı ya da yapış yapış bir his bırakmıyor. Kokusu ise çok güzel...

