Neutrogena Norveç Formülü Deep Moisture Vücut Losyonu - Parfümlü
Ürünün orijinal fiyatı: 55 TL*
Nemlendirdiğiniz cildinizin sanki hiç nemlendirilmemiş gibi çabucak yeniden kuru bir his kazandığını mı düşünüyorsunuz?
Neutrogena® kuru ciltler için özel bir çözüm sunuyor: Cildinize derinlemesine etki ederek tek bir uygulamayla 24 saat boyunca nemli kalmasını sağlayan yeni Günlük Vücut Nemlendiricisi.
Eşsiz formül: D-Panthenol ile zenginleştirilmiş Norveç Formülü’nün ciltte 10 katmana kadar* aktif nemlendirme sağladığı ve ciltte neme en çok ihtiyaç duyulan bölgeleri etkili şekilde nemlendirdiği klinik olarak kanıtlanmıştır.
İlk kullanımdan itibaren ve 24 saat boyunca cildinizi nemlendirir. Cildinizde yumuşak, rahatlamış ve pürüzsüz bir his bırakır.
Günden güne cildinizin daha yumuşak, güzel ve sağlıklı bir görünüm kazandığını fark edersiniz.
Ferah ve hafif bir kokuya sahiptir. Yağlı bir his bırakmayan formülü cilde anında nüfuz ederek cilt tarafından kolayca emilir. Böylece uygulamadan sonra giyinmek için beklemenize gerek kalmaz.
Puan dağılımı
Bu ürün herkeste olmalı kesinlikle. Masaj yaparak bacaklarıma kullanıyorum. hem bacaklarım çok rahatlıyor hem de gün içinde nemli ve ışıl ışıl duruyor
Bu markanın tüm ürünlerini severek kullanıyorum.Hassas bir cilt yapısına sahip olduğumdan hiç bir yan etki görmedim Teşekkürler Denebunu ❤️
Ürün gayet güzel sürünce hemen emiliyor, vücut losyonu olmasına rağmen çok akışkan değil, yoğun bir özelliği var, ben sevdim, tavsiye ederim
Markanın tüm ürünlerinin yoğun nemlendirmesi çok güzel, üstelik yağlı bir his bırakmıyor. Neutrogena'nın kendine has hafif kokusunu da çok seviyorum.
Böyle bir ürün olduğundan haberim yoktu, çok memnun kaldım, duş sonrası bacaklarım için kullanıyorum, çok güzel nemlendiriyor ve yağlı hissi olmuyor.
Çok hızlı emiliyo ve nemi uzun süre hissedebiliyorum. Özellikle kuruluk yaşadığım diz ve dirseklerde kuruluk tamamen gitti demen mümkün, ayrıca mükemmel bi koku 💕
Ürünün yapısı o kadar güzel ki. Pamuk sürüyorum sanki. Çok keyifli. Bıraktığı histe bir o kadar güzel. Muadil bir çok ürüne göre yapısı çok daha hafif
Bu markanın elkremlerini kullanıyorum. İlk defa bu ürünü kullanma şansım oldu. Çok beğendim. Kokusu ve dokusu harika. Herkese tavsiye ediyorum
Ürüne bayıldım. O kadar güzel bir bitişi var ki kadife gibi. Bu kadar yapısı hafif ve iyi nemlendiren bir ürün kullanmamıştım. Biter bitmez yenisini alırım kesinlikle.
Aşırı iyi bi ürün 24 saat nemlendirici özelliği var, yazında kullanılabilecek bi ürün, asla yapış yapış yapmıyor,güneş sonrasıda kullanılabilir bence

