Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Lifita Yulaf Gevreği ve Ballı Tahıl Halkaları
amazon-image
Nestlé Lifita Yulaf Gevreği ve Ballı Tahıl Halkaları

Nestlé Lifita Yulaf Gevreği ve Ballı Tahıl Halkaları

Nestlé 
  4.67  (23178 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Doğal lif kaynağı olan yulafın lezzetli haliyle tanışın! Nestlé® Lifita®, ‘‘tam tahıllı yulaf" ın gevreğe dönüşmesi ve ballı tahıl halkaları eklenerek lezzetlendirilmesi ile oluşur. Size sadece, süt veya yoğurt ile nefis yulaf deneyimini kaşıklamak kalır. Nestlé® Lifita®, yulaftan gelen iyilik ve nefis ballı halkalarıyla yeterli ve dengeli beslenmenizin lezzetli ve keyifli olmasını sağlar.

Nasıl Kullanılır?

7 yemek kaşığı (40 g) NESTLÉ Lifita’yı bir kaseye koyun. Üzerine yarım su bardağı (125 ml) SOĞUK yarım yağlı süt ekleyin. Afiyet olsun.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%24
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

eda b.
Eda B. · 33 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü ilk defa denebunu.com kutusu ile denedim.Daha önce almak istediğim bir üründü,fakat sürekli son anda vazgeçip klasik ürünlere yöneliyordum.Açıkçası yulafın tatsız,mayhoş tadı bal ile güzel bir şekilde bastırılmış.Eğer sizde benim gibi ağıza atınca gevrek,kıtır kıtır yenen yiyeceklerden hoşlanıyorsanız ürün tam olarak bize göre:) İçerisindeki ballı tahılları da lezzet olarak çok beğendim.Süt veyahut yoğurt ile ya da iş yerinde bir avuç atıştırmalık olarak yemeye devam edeceğim.Ürünle beni tanıştırdığınız için çok teşekkürler...:) Yeni ürünleri heyecanla bekliyorum...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu U.
Burcu U. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvaltısız asla evden cıkmayanlardanım ama bazen olur ya geç kalırsınız ve çıkmak zorunda kalırsınız pastaneden bı açma ısı çözer.. bu sefer öyle olmadı denebunu kutumdan çıkan Nestle lifita yulaf gevreği ve ballı tahıll halkaları atıstırmalıklarım vardı. Yıne geç kalmış be kahvaltı etmeden evden çıkacaktım beyni doyurur mu ki dusuncesıde vardı. Açtım yemeye başladım ınanılmaz güzel aromalı hafıf ve tatlı tadıyla bi tane daha mı yesem hissi veriyor ama ıkıncıyi yiyemıyorsunuz çünkü gerçekten doyurucu ve oglene kadar acıktırmadı da .. çok başarılı bir ürün iyiki denemişim 👍🏼👍🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAZAL G.
Hazal G. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde her öğrenci gibi uzun uzun kahvaltı yapma olanagini en azından hafta içleri bulamıyorum, bunun icin gevrek ve sütle geçirdiğim günlerim çoğunlukta oluyor. Ballı gevrekler ve tam tahıllı gevreklerin birleşimini çok beğendim. Daha önce de yiyordum lakin hiç ayni pakette yememiştim. İkisinin karışımı gerçekten muazzam olmuş. Bunun dışında da tok tutması ve yaratıcı olmasını çok beğendim. Normalde gevrekleri genellikle sabah sütle tercih etsemde nestlenin bu ürününü denedikten sonra ara öğünlerimde yada aksam çayımın yanında tercih ettim yemeyi. Teşekkürler nestle !
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra T.
Esra T. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlé Lifita'nın tadı beklediğimden çok daha iyiydi. Kahvaltılık gevreklerden özellikle yulaflı olanları tercih etmekle beraber tatlarından çok memnun kalmayışım sebebiyle müsliye dönmüştüm, ancak kesinlikle Lifita'nın tadı ne çok çok şekerli ne de küçük tahta parçaları yiyormuşsunuz havasında değildi. Resmen tam kıvamını tutturmuşsunuz diyebiliriz! 😁 Ayrıca içindeki o ballı tahıl halkaları, yemek için ayırdığınız vakti eğlenceye dönüştürüyor. Artık sık sık Lifita tüketeceğimden eminim, ve tabi ki sadece kahvaltılarda değil 🙈 Tüm tanıdıklarıma da şimdiden tavsiye etmeye başladım 👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Öznur S.
Öznur S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar :) Genel olarak yulaf tükettiğim için bu ürün dikkatimi çekmişti zaten, deneme fırsatı bulduğum için de hemen tükettim. Ve çok beğendim! Özellikle sadece yulaf tüketmeyi yavan, tatsız bulanlar için çok daha yemesi kolay bi lezzet olacaktır. Sade yulaf yediğim zamanlarda arada tatlandırmak için içine meyve attığım zamanlar olurdu ama ballı halkalarla gayet kıvamında bi tat olmuş ne fazlasıyla tatlı ne de yavan özellikle yulafa, kahvaltılık gevreğe başlamak isteyenler için birebir önerebilirim. Ben çok sevdim, severek de yedim hepimize afiyet olsun :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sultan B.
Sultan B. · 35 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ballı tahıl halkaları ile yulaf birlesiminin orijinal bir fikir olduğunu düşünüyorum. Böylece tat yayvanliktan kurtulmuş. Yüksek oranda lif icermesi ozellikle diyet yaparken uzun sureli tokluk aradigim icin benim icin cok onemli bir olay. aynı zamanda bal ile tatli ihtiyacını gideriyor ve kahvaltıdan ve yemeklerden sonra oluşan tatli bir şeyler yeme istegi olusturmadi. Ben ürünü başarılı buldum, zaten bir kac markette görmüş, merak etmiş ve alma konusunda tereddüt yaşamıştım. Bundan sonra emsalleri yerine bu ürünü tercih ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cansu K.
Cansu K. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürün aynı paket içinde iki farklı tarzda gevrek bulundurduğu için hoşuma gitti. Özellikle ballı halkaları çok beğendim. Sütle tüketmek yerine çerez gibi yiyerek ailecek ürünü 2 günde bitirdik. Yulaf gevreğini ilk defa tatma fırsatı buldum. Yulafın klasik hali lezzet açısından yoksun olduğu için, bu ürünün yulaf gevreği olduğunu paketin üzerini okuduktan sonra farkettim. Sadece bu gevrek biraz daha az şekerli olsa damak tadıma daha çok uyabilirdi diye düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Cennet Ergen
Cennet Ergen · 28 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yurtta kalan bir öğrenci olarak söyleyebilirim ki malesef bazen bağırsak sorunlarım oluyor sürekli alternatif yollar deniyorum çaylar yiyecekler su kayısı filan kefir ancak sorunlarım olmaya devam ediyor gece de çok sık acıkıyorum bu gevrek harika gece saat 8,9 gibi yiyoruz hem tadı enfes hem etkisi sorunlarımı şıp diye çözdü , tok tuttu yemesi de eğlenceli , bitti ve hemen koşup yenisini aldık arkadaşımla çok güzel kaliteli bir ürün en en en harika gevrek diyebilirim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayça U.
Ayça U. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü çok beğendim. Çalışan birisi olarak sabah kahvaltı yapmak ciddi anlamda problem ben de gevreklerle idare etmeye çalışıyordum ama hiçbiri tok tutmuyordu. Ama lifita ciddi anlamda doyurucu, tadi da çok lezzetli. Ballı tahıl halkalarına BAYILDIM, yulaf gevreği fazla sert geldi bana. Kesinlikle yeni sabah kahvaltım oldu, ürüne devam edicem. Zaten 2. Gün ofise götürmek zorunda kaldım, benden görüp eşim denemiş, çok sevmiş. Bitmesin diye kendimi garantiye aldım:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem A.
İrem A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
zaten uzun zamandir denemek istiyordum gercekten denenmeye deger cok sevdim kalorisi bana uygun tam da diyete baslamis cok sık gevrek tuketmeye gevrek arayislarina girdigim donemde basladim ve bundan sonrada benim icin 1.sirada bittikce alacağim bir urun oldu.tadi ne cok sekerli ne de tatsiz tutsuz bir sey tam ideal bana gore beklentilerimi fazlasiyla karsiladi.süt ile de denedim yogurt ile de bence sutle daha guzel sabah kahvaltilarinda acelemiz oldugunda tercih edilebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.