Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Lifita Yulaf Gevreği ve Ballı Tahıl Halkaları
amazon-image
Nestlé Lifita Yulaf Gevreği ve Ballı Tahıl Halkaları

Nestlé Lifita Yulaf Gevreği ve Ballı Tahıl Halkaları

Nestlé 
  4.67  (23178 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Doğal lif kaynağı olan yulafın lezzetli haliyle tanışın! Nestlé® Lifita®, ‘‘tam tahıllı yulaf" ın gevreğe dönüşmesi ve ballı tahıl halkaları eklenerek lezzetlendirilmesi ile oluşur. Size sadece, süt veya yoğurt ile nefis yulaf deneyimini kaşıklamak kalır. Nestlé® Lifita®, yulaftan gelen iyilik ve nefis ballı halkalarıyla yeterli ve dengeli beslenmenizin lezzetli ve keyifli olmasını sağlar.

Nasıl Kullanılır?

7 yemek kaşığı (40 g) NESTLÉ Lifita’yı bir kaseye koyun. Üzerine yarım su bardağı (125 ml) SOĞUK yarım yağlı süt ekleyin. Afiyet olsun.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%68
%24
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Miray Ö.
Miray Ö. · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir çok kez yulaf gereği yedim. Hemen her markanınkini hem de. Ama tatsız tuzsuz şeyleri, oldum olası sevmedim, sevemedim. Açık söylüyorum, paketi açarken çok iştahlı ve mutlu olarak açmadım. "Bunu koyacaklarına, çilekli bar'dan 3-5 tane daha koysalardı nasıl dua ederdim" dedim. Ama işte o işler öyle olmuyor Miray Hanım dedim sonra. Bu nasıl bir şey, nasıl değişik bir tat? Uzun zamandır keyifle yediğim en lezzetli, aynı zamanda da rejimime yardımcı yulaf gevreğini Nestle yapmıştı yine. Bundan sonrası için adresim belli. Teşekkürler bir kez daha...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Görkem A.
Görkem A. · 36 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Suan bi yandan istahla gevregimi yiyor bir yandan da yorumluyorum. İtiraf etmeliyim ki normalde misir gevregi tuketmiyorum. Cok sekerli cok yogun bal kakao tadi aldm simdiye dek yediklerimde. Tatliyi cok seven biride olmadgm icin yarisi tabakta kaliyordu. Bu urunu de yorumlamak icin birazcik yiyim diyerek tabaga doktum ve suan paketin yarisini yedigimi farkettim :) kesinlikle cok sekerli degil bal aromasi tam kararinda olmus cok begendm. Tavsiye eder miyim evet ediyorum ben dahi begendim cnku ve markette denk gelirsem alirim. Guzel bi ara ogun benm icin. ;)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu G.
Burcu G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
16 aylık oğlumun diş çıkarma dönemi nedeni ile pratik bi atıştırmalık oldu benim için kahvaltıda süt ile ara öğünümde ise cebime koyarak leblebi niyetine tükettim 😀 Tadı çok lezzetli olmalı ki ballı tahıl halkaları nı oğluma bir kez verdim akşama kadar gelip gidip istedi ve bitirdi 😄 Normalde paket gıdaları oğluma yedirmiyorum fakat nestle lifitanın ballı tahıl halkaları tahıl ihtiyacı için mükemmel bi atıştırmalık oldu bebeğime marketten aldığımız gibi doldurduk halkaları cebine çıkarıp çıkarıp yiyor 😃 eee tabi Yulaf gevrekleride anneye 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe A.
Tuğçe A. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tahıl gevrekleri genelde tatsız tutsuz gibi gelirdi bana. Tek başına yemek zorundaymışım gibi hissederdim. Üstüne ilave bir şeyler eklerken kalorisi artacak diye çekinirdim. Ama bu gevrek sayesınde bu kaygılarımdan kurtuldum çünkü inanılmaz lezzetli ve doyurucu. Asla bu benı gün boyu götürmez dıye düşünmeyin. Az yememız ve dahada sağlıklı beslenmemız gereken bu mevsimler için ıdeal bır gevrek. Sadece kahvaltılarda değil ara öğün olarakta severek tüketicilecek bır ürün. Cok sevdim tekrar alacağım. Bu ürünü tavsiye ediyorum. Teşekkürler denebunu.com
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin T.
Selin T. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok fazla kahvaltılık gevrek tükettiğimden sağlıklı bir yorum yapabilirim. Genelde meyveli olanları ve çikolatalı olanları denemiştim ve meyveli olanları pek bir istekle tüketmiyordum. Yediğim kısımda meyveler çoksa aşırı tatlı bir gal alıyordu eğer ki azsa o zaman da gevrekler çok tatsız oluyordu. Fakat lifitada boyle bir seyle karşılaşmadım. Özellikle tadı çok çok güzeldi. Mecburiyetten değil isteyerek tükettim hatta bitince üzüldüm. Tokluk hissini tam olarak alabildim ve günün kalanında daha geç acıktım ve herhangi bir rahatsızlık hissetmedim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda U.
Seda U. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar ; kahvaltılık gevrek özellikle tok tutması sebebiyle ve son birkaç yıldır aralıkla rejim yaptıgım için kkahvaltılarımın vazgeçilmezi haline geldi diyebilirim. Daha önceleride yine nestle markasının nesfit kırmızı meyveli ürününü kullanıyordum.ama lifita kutumdan çıkınca çok mutlu oldum ve severek kullandım. öncelikle içerisinde yer alan Yulaf, karbonhidrat içeriği ile vücut için gereken enerjiyi almanızı sağlıyor.bu arkadaşlarıma tavsiye etmemdeki en büyük etken.şimdiden 3 arkadaşım tadına bakıp satın aldılar.Teşekkürler Nestle
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
seçil e.
Seçil E. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
genelde mısır gevrekleri tadı tuzu olmayan bir şey olarak değerlendirilir bende öyle düşünenlerdendim ama bu ürün çok başka tatlı bir tadı var kalorisi anormal değil kendini bana gayet güzel sevdirdi :) süt sevmem ama süt döküpte tüketim süt bile ayrı bir hoş geldi lifita ile birlikte :) ballı olması gerçekten muhteşem ürünü marketlerde de gördüm hatta iki paket daha aldım uzun süre kullanabileceğim bir ürün içindeki minik halkaları sona sakladım hep kahvaltımı eğlenceli bir hale getirdi çok teşekkür ederim beni bu ürünle tanıştırdığınız için :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hatice A.
Hatice A. · 28 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben de sabah kahvaltıya vakti olmayanlardanım o yüzden kahvaltılık gevrek benim için çok pratik ve sıklıkla tercih ettiğim bir yiyecek. Bu ürünün deneyimlediğim diğer ürünlerden farkı yüksek lif icermesi sayesinde sindirim kolaylığı ve uzun süre tok tutuyor olması. Ayrıca şeker oranı düşük ve bu kilo problemi yaşamamak için çok önemli. Ayrıca bu kadar lezzetli olması ve şeklinin tatlılığı beni çok memnun etti kesinlikle kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu. Denebunu.com'a bu ürünü tanımaya fırsat verdiği için çok teşekkür ediyorum herkese de tavsiye ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif A.
Elif A. · 31 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle şunu söyliyebilirim kesinlikle çok beğendim bunu ürün gönderildiği için söylemiyorum, ben normalde bu tarz kahvaltılık gevrekleri sevmezdim ama bunu cok sevdim hatta hemen gönderilen küçük boyunu bitirip yeni büyük boy aldım evde kalabalık olduğumuz için de çok çabuk bitiyor :) herkes çok sevdi almaya devam edicem ve snapchattende arkadaslarıma tavsiye ettim hemen.. güzel bir tadı var çok hafif en önemlisi bu ve tabii çok pratik. başarılı bir ürün kesinlikle. arada kuruyemiş gibi yediğimde doğrudur:) tesekkürler tekrar bu ürünle tanıştırdığınız için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren S.
Ceren S. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim en sevdiğim kahvaltılık çeşiti ballı halkalardır. Ama her zaman onu satın alırken daha sağlıklısını arardım. Nestlé'nin yulaf ve ballı tahıl halkalarını birleştirip böyle bir ürün çıkardıklarını duyduğumda çok sevinmiştim. Tadı enfes, yulaf yemeyi tek başına sevmeyenler için birebir hiçbir şekilde saf yulaf tadını almadığınız için çok rahatlıkla tavsiye edebilirim. Benim aşırı derece hoşuma gitti ve çoğu acele kahvaltı etmem gereken zamanlarda elim sürekli ona gitti ayrıca akşama doğru olan açlığınızı bastırmak içinde birebir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.