Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit  · www.nestle-cereals.com
  4.58  (7689 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı ve Yulaflı Bar

Beyaz çikolatanın enfes tadı ile Nesfit barların tam tahılı bir arada ve sadece 85 kalori!

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar'ın 1 adedi günlük kalsiyum ihtiyacınızın %37'sini; günlük demir ihtiyacınızın da %17'sini tek başına karşılar!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%17
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Mehmet A.
Mehmet A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürün daha önceden de denediğim için bu kadar detay yazacağım aklıma gelmezdi neyse ürüne geçelim ürün içeriğini açıklayalım Tam buğday (%20,4), pirinç, glukoz şurubu, beyaz çikolata parçacıkları (%12) [şeker, tam yağlı süttozu, kakao yağı, yağsız süttozu, emülgatör (soya lesitini), doğal aroma verici], tam yulaf gevreği (%11,3), şeker, invert şeker şurubu, arpa maltı ekstresi, tam buğday unu (%4,7), nem verici (gliserol), bitkisel yağlar (ayçiçek, hindistan cevizi), yağsız süttozu, arpa maltı ekstresi (arpa, arpa maltı), tuz, maltodekstrin, pirinç unu, mısır irmiği, doğal aroma verici, emülgatör (ayçiçek lesitini), kakao yağı, melas, antioksidanlar (tokoferolce zengin ekstrakt, alfa-tokoferol) VİTAMİNLER VE MİNERALLER: Niasin, Pantotenik asit, Vitamin B6, Folik asit, Riboflavin, Kalsiyum, Demir.bana göre bi tık daha tatlı olmalı yani bunu doğal tatla da çözülebilirdi (bal,pekmez,melas)bu şekilkde hem doğal olarak tat gelirdi hemde sağlıklı olurdu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül Y.
Betül Y. · 26 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam tahıllı ve gevrek olmasının yanında lezzetli bir tahıl beğendim beyaz çikolatalı olması da hoşuma gitti tekrardan alacağım bir ürün teşekkürler☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arif k.
Arif K. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tadi lezzeti cok iyi ve yerinde meyveleri yedigini hissedebiliyorsun. Normaldede kullaniyorum denk geldikce satin aliyorum. Ve her kullanimimda yanimdaki arkadaslarimla paylasmam gerekiyor. Birdaha gonderecek olursaniz lutfen 1adet ile yetinmeyip bence daha fazla gönderin bu arada tadan arkadaslar da begeniyor. Ilk defa tadanlar ilk fiyatini soruyor soyleyince bi durup dusunuyorlar. Kalitesine diyecek birsey yok ama fiyat olarak iyilestirilebilir. Ürün beklentimin çok üzerinde çıktı Nestlé'nin en güzel ürünü diyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nur Ş.
Nur Ş. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı ve düşük kalorili atıştırmalıklar genelde diyete uygun olmakla beraber pek de severek tüketilen bir tada sahip değiller, tatlı ihtiyacını bastırmak için veya enerji açığını kapatmak için tüketiriz fakat bu ürün sağlıklı atıştırmalıklara karşı olan ön yargımı tamamen yıktı. Beyaz çikolata aşığı biri olarak ilk ısırıktan itibaren zevk alarak ve bitmesini istemeyerek tükettim. Beslenmeme dikkat etmediğim dönemde bile alıp yiyebilirim. Denebunu sayesinde sürekli alacağım bir ürün daha keşfetmiş oldum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu B.
Duygu B. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle düşük kalorili ve gayet doyurucu olması büyük avantaj. Üzerindeki Beyaz çikolata olması çok güzel. Lezzetli bi ürün ben beğendim 🫶🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aleyna K.
Aleyna K. · 25 · Erzurum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Atıştırmalık olarak günlük hayatımda tahıllı barlar tüketmiyorum. Genelde sağlıksız şeyler tüketirim. Ama buna gerçekten bayıldım. İlk defa yememe rağmen aşırı beğendim tadını, hoşuma gitti. Hem düşük kalorili, hem sağlıklı, hem tatlı hem de tadı çok güzel. Bir atıştırmalıktan alabileceğiniz verimden fazlası var gerçekten. Beyaz çikolataya zaten bayılırım tahılla birlikte de çok yakışmış. Ben çok beğendim günlük hayatımda da tüketeceğim bundan sonra. Çeşitli tatları da var onları da denemek çok istiyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Selin A.
Selin A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu markanın yulafını vs tüketirdim gayet de güzeldi. Bar tüketmeyi çok severim ama bunu hiç yememiştim hep aldığım barlar sertti. Bar dünyasına yeni giriş yaptığım için pek bilgim yoktu. Ama ama ama bunu yedim ya yumuşacıktı tadı çok dengeliydi ALLAHIMMM bayıldımm. Bu ürünü bir daha satın alır mısınız diye soruyor denebunu ama geç kaldı ben çoktan üstüne 5 10 tane yedim bile :D yazarken kokusu geldi burnuma çok güzel. Ve her güzelin de bir kusuru olur ÇOK PAHALI. biraz daha uygun olursa her yere stok yapıcam :D
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem B.
Gizem B. · 25 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayat koşturmayasın sırasında bazen dışarıdan ürünler tüketmek zorunda kaldığımız dönemlerde yanınızda bulunması gereken atıştırmalıklardan biri de kesinlikle bu ürün. Öncelikle tadı çok güzel olduğundan kalori almadan, sağlığınıza dikkat ederek tatlı tüketmenize olanak sağlayan ve bence tatlı ihtiyacını da yeterince gideren bir ürün. Ayrıca ambalaj içeride bulunması sebebiyle çantaya atıp evden çıkılmasına olanak sağlayarak her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz de bir ürün oluyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Duygu E.
Duygu E. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle'nin kahvaltılık gevrekleri ve tahıl barlarını denemiştim. Beyaz çikolatalı tam tahıllı barını ilk kez deniyorum. Tadını beğendim ve yemesi de çok keyifli bir ürün. Tahılların çok sert bir şekilde birleştirilmemiş olması benim için artı bir özelliği. Gün içerisinde çikolata ve atıştırmalık ihtiyacını bir arada karşılayan bir ürün olmuş. Tahıllı bar tüketmeyi seviyorum. Bu üründe tüketeceğim ürünlerden biri. Tahıllı bar tüketen veya tüketmeyi düşünen insanların seveceğini düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Perihan S.
Perihan S. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü ilk defa denedim, daha önce duymuştum fakat hiç deneme fırsatım olmamıştı denebunu sayesinde deneme fırsatı buldum. Gerçekten çok güzel bir tadı var. Beyaz çikolatanın ve tam tahılın en güzel birleşimi olabilir. Lezzetine bayıldım ve düşük kalorili olması da çok iyi. Çok çok basarili buldum ürünü. Sanırım en çok tercih edeceğim ürün bu olacak.Çikolatayı da tahıllı barları da seven biri olarak ikisinin birleşmesi benim için gerçekten iyiydi.. Oldukça lezzetli ve doyurucuydu. Bundan sonra severek almaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.