Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar

Nesfit  · www.nestle-cereals.com
  4.58  (7689 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı ve Yulaflı Bar

Beyaz çikolatanın enfes tadı ile Nesfit barların tam tahılı bir arada ve sadece 85 kalori!

Nesfit Beyaz Çikolatalı Tam Tahıllı Bar'ın 1 adedi günlük kalsiyum ihtiyacınızın %37'sini; günlük demir ihtiyacınızın da %17'sini tek başına karşılar!

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%17
%5
%2
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Merve K.
Merve K. · 28 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayıldım. Bitterli ve çilekli favorimdi zaten beyaz çikolatada çok yakışmış 💞
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Etki S.
Etki S. · 23 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı güzel,saniyeler içinde bitti,alın aldırın,tahıllı olmasına bakmayın tadı şahane
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
umut ü.
Umut Ü. · 50 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
TAM TAHILLI ÇİKOLATA VE MARKASIDA NESTLE İSE DAHA BAŞKA Bİ SÖZE NE HACET..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Betül K.
Betül K. · 25 · Şanlıurfa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir sey yerken hem lezzetli olmasi hem de dusuk kalorili olmasi ayri bir tat veriyor :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem g.
Özlem G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu barlardan sürekli yanımda taşıyorum. Sağlıklı ve lezzetlii
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
sevil g.
Sevil G. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlı krizini düşük kadiriyle baskiliycak bir ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur U.
Eda Nur U. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle Nesfit severek tükettiğim bir atıştırmalık. Ben marketlerden daha çok bitter çikolatalı olanını alırdım. Beyaz çikolatalı Tam Tahıllı Bar’ı ilk kez denebunu aracılığıyla tadımlıyorum. Ambalajı neyse içide aynısı olan bir ürün. Sağlıklı atıştırmalık gibi. Ne çok şekerli ne de hiç şekersiz tadı tam ortasında bir bar. Beyaz çikolata baymıyor yoğun değil hafif ve rahat. Yulaf ve tahılı hissediyorsunuz. Aynı zamanda bir günde almanız gereken günlük kalsiyum ihtiyacınızın %37'sini ve günlük demir ihtiyacınızın da %17'sini bu bar tek başına karşılıyor. Ara öğünlerde tatlı ihtiyacım var beni baymasın ama tatlı ihtiyacımı karşılasın diyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. Ayrıca bu ürünü deneyimlediğim için Denebunu ailesine teşekkür ediyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Y.
Emine Y. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebuya çok sevdiğim bu ürünü gönderdikleri için çok teşekkürler...nesfiti görünce yüzümde tebessüm oluştu..Nesfitin bı çok ürününü severek yerimm... bu da favorilerimden..Ben özellikle sabahları tüketmeyi daha çok seviyorum kahvaltı yapmadığım için evden işe giderken 10 numara oluyor..Sağlıklı olması kalorisinin az olması şeker yerine bal olması hafif olması güne zinde başlamama sebep..Beyaz çikolatada cabası tabiki...Tam bir enerji deposu tatlı ile arası iyi olmayan birisi bile çok severek tüketir...Benim gibi sağlıklı beslenmeye düşkün ve kilo almaya müsait biri olarak herkesin gönül rahatlığıyla alabilirler... Özellikle biz hanımların tatlı krizlerine birebir...Hem tahıl zengini hem sağlıklı hem güzel daha ne olsun... Teşekkürler NESFİT ... teşekkürler DENEBU...❤️❤️❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya Ceren L.
Hülya Ceren L. · 21 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestle Tam Tahıllı Barlar ailesinin ürünlerini daha önceden de severek tüketiyordum. Ancak bu beyaz çikolatalı tam tahıllı barın en çok; beyaz çikolata içermesini, yulaflı oluşunu, içerisindeki ballı aromayı, kalsiyum ve demir minerallerini içermesini, yapay renklendirici, tatlandırıcı içermemesini ve tabiki düşük kalorili ve besleyecilik oranın yüksek olması açısından daha çok sevdim. Ayrıca benim gibi okula giden ya da yoğun iş temposu olanlar için ürünü kahvaltıda pratik bi şekilde su, süt, yoğurt ya da bir meyve ile tüketebilme imkanı bulunmasıda hoşuma gitti. Bunların dışında protein oranı cidden bir atıştırmalık için gayet yüksek ancak yağ oranı da maalesef bununla beraber biraz fazla.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe H.
Tuğçe H. · 31 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce görüp tadının iyi olmayacağına inanarak denemediğim üründür kendisi. Bu aralar beslenmeme dikkat ettiğim için ürünün yulaf içermesi bir artı oldu. Atıştırmalık kapsamında tüketilecek bir ürün olmasına rağmen içeriği sayesinde tok tuttu. Beyaz çikolata da tadını güzelleştirmiş. Kuru kuru bir şey yiyormuş hissi vermedi. Ürün ambalajında gösterildiği gibiydi. Ürünü almak için illa sağlıklı beslenme amacınızın olmasına da gerek yok çünkü tadı güzeldi. Bundan sonra abur cubur ihtiyacı hissettiğimde elimi atacağım şeylerden biri olur. Alınır her türlü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.