Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar

Nestlé Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.60  (23724 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Aygül Tekel
Aygül Tekel · 26 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
En öncesinde birkere göze hitap ediyor içerisindeki badem parçacıkları çok güzel ve doyurucu bir ürün haline getirmiş normalde badem seven bir insan değilimdir fakat bu ürünle birleşmesi güzel olmuş sevdim gün içerisinde rahatlıkla alıp yenilebilecek bir ürün bence . Dahası bukadar güzel bir lezzetin düşük kalorili olmasıı dahaadaaaaaa güzel bundan sonra bu ürün benim favorim herkesde gönül rahatlığıyla kullana bilir tavsiye ediyorum gerçekten ...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem T.
Gizem T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
O kadar lezzetli ki ! Hem kahvaltıda hem öğün aralarında tüketilir. Bal badem aroması çok lezzetli. Hem Doyurucu bir öğün gibi olması hem de kalorisinin düşük olması büyük avantaj. Pandemi Günlerinde dışarıda yemek yiyemiyoruz, çantaya atmalık doyurucu alternatifler bu dönemde benim için çok önemli. İyi ki deneme fırsatı verdiniz. Aşırı şekerli bir tada sahip olmaması beni ekstra cezbetti ! Teşekkürler DeneBunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra U.
Büşra U. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İş molalarınızda eğer yemek yiyecek vaktiniz olmuyorsa bir paket nestlé nesfit bademli ballı tam tahıllı bar tüketip açlığınızı biraz olsun alabilirsiniz,spor sonrasında eğer çok acıktıysanız ama vaktiniz yoksa veya dışardan beslenmek istemiyorsanız bu barı tüketip idare edebilirsiniz,ders çalışırken sınavlara çalışırken vaktiniz hiç yoksa bir paket tüketip çalışma saatinizin sonuna kadar idare edilebilir olduğunu düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit'in tüm tahıllı barlarını kullandım, hepsinden de memnun kalmıştım, Öncelikle yediğinizde badem , bal ve tahıl tadını ayrı ayrı hissedebiliyorsunuz. Hafif olması sebebiyle midenize oturmuyor :))) rahatlıkla tüketilebilir. Aşırı şekerli ya da aşırı şekersiz değil, her şey olması gerektiği gibi. Her zaman çantamda bulundurduğum bir ürün, kutumda görünce çok mutlu oldum . Teşekkürler Denebunu.com ailesi :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra E.
Büşra E. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paketin içerisinde tahıllı ve ballı olarak iki çeşit gelmişti. Tatlıyla çok aram olmadığı için tahıllı olanı hatta burada denedikten sonra marketten aldığım orman meyveli olanı çook çok beğlendim. Gerçekten ara öğün olarak kullanabileceğiniz bir ürün beklediğimden çok daha uzun süre tok tuttu ve çok lezzetli. Çok aşırı tatlı değil ama benim gibi tatlı çok sevmiyorsanız orman meyveli ve tahıllısını mutlaka deneyin.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep B.
Zeynep B. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ballı bademli lezzet olarak oldukça güzel,badem tadının daha fazla hissedilir olmasını isterim,balın varlığını ağzımda çok iyi hissedebiliyorum,diet dönemlerinde en zorlandığım kısım tatlı isteğiyle başedebilmek ve atıştırma eğleminde durabilmek,nestle bar bu dönemlerimde atıştırırken doyurabiliyor beni,daha fazla içmemi,saha kolay doymamı ve içeceklerin yanında atıştırmalık olarak sınırımı aşmadan keyifle yiyebilmemi sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elif M.
Elif M. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kesinlikle öncesindede yediğim bir ürün ve çok beğenerek aldığım bir ürün direk çikolata yada zararlı şeyler tüketiceğime kesinlike nestle tam tahıllılardan vazgeçemiyorum mükemmel hayat kurtacı bir ürün ve açlığı yatıştıran yararlı atıştırmalıkla kilo artışına sebep olmayan bir kurtarıcı . ballı bademlisini ilk defa denedim ve aşık oldum artık atıştırmalıklarıma bir bar daha eklendi çok severek alıcam artık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Meryem C.
Zehra Meryem C. · 24 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bal badem olayını çok sevdim tadı gerçekden çok güzel diyet kilo koruma gibi dönemlerde tadlı ihtiyacı duyulduğunda kesinlikle akla gelen ilk ürünlerden birisi oldu benim için ballı olmasına rağmen çok baymayan bi tadı var hafif bir ürün tam tahıllı olması harika oldu gerçekden kıvamı çok iyi ben ballı olduğu için sert dişe yapışır bir kıvam bekledim ancak öyle olmadı çok iyi bir kıvamı var kesinlikle öneririm devamlılık içeren bi ürün oldu benim için:))
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Habibe D.
Habibe D. · 29 · Batman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tatlı krizi kapıya dayandığı zaman hem vicdan azabı çekmeden hemde fazla kalori almadan tatlı krizimi dindirebileceğim tatlı atıştırmalık. Lezzettinden bahsetmek isterdim ama bence denemelisiniz anlatmakla bunu ifade etmem eksik kalır. Tatlı krizlerinizi, ara öğünlerinizi şenlendirecek bu tahıllı barları yemediyseniz koşun ve deneyin bence. Çevremdeki herkese denetiyorum ve şimdiye kadar sevmeyen olmadı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burcu Ç.
Burcu Ç. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kilo problemimden dolayı diyet yapan birisi olarak ara ögünlerde ve şeker ihtiyacım olduğu zamanlarda ne yiyeceğimi bilemiyordum.Ta ki bu yiyecekle tanışana kadar, barlara karşı olan ön yargımı da kırmış oldum tadı ve içeriği olsun doyuruculuğu olsun artık favori yiyeceklerimden birisi oldu. Sağlığınıza dikkat ediyorsanız ve ara ogunlerde ne yiyeceğim diye düşünüyorsanız kesinlikle denemelisiniz pişman olmazsınız teşekkürler dene bunu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.