Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Nestlé Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar
amazon-image
Nestlé Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar

Nestlé Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar

Nestlé  · www.nestle-cereals.com
  4.60  (23724 yorum)
         
Daha fazla göster Daha az göster

Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gİzem Ç.
Gi̇zem Ç. · 25 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün tam tahıllı ve sadece 79 kalori. Kalsiyum ve Demir de içeriyor.Daha önce nestlenin barlarını yedim fakat ballı bademliyi ilk defa tükettim ve gerçekten çok sevdim.Ürünü yerken gerçekten şeker ihtiyacınızı abur cubur yeme isteğinizi karşılıyor.Yanında sade kahveyle de çok sevdim ben.Özellikle bu tür barlarda dikkat ettiğim nokta tüketirken insanı baymamasıdır.Ballı bademli barı tüketirken hiçbir bayma olmadı rahatça tükettim.Bundan sonra elimin gideceği ürünler arasına girdi.Teşekkürler Nestle, teşekkürler Denebunu..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Neslişah D.
Neslişah D. · 26 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü denebunu.com sayesinde deneme fırsatı buldum . Tadı oldukça güzel hele ki benim gibi beslenmesine dikkat edenler için pratik bir ürün . İş yerinde ara öğünlerde ya da evde ders çalışırken vs hemen elimin altında . Daha önce bitterli olanını denemiştim o da çok güzeldi ama attık favorim bu olacak . İçindeki malzemeler olsun kalorisi olsun hepsi kararında . Ara öğünleriniz de bi süt ile ya da bi kahve ile tüketebilirsiniz☺️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra Ü.
Kübra Ü. · 23 · Kırklareli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hediyeniz şansıma tam da öğünlerime dikkat ettiğim, dengeli ve düzenli beslendiğim, spor yaptığım kısaca dikkatli davrandığım bir döneme denk geldi. Oldukça sağlıklı bir kahvaltıdan 1 2 saat sonra sade bir türk kahvesi ile birlikte tükettim bu ürünü. Ürünün büyük ebatlı oluşu ve buna göre ise düşük kalorili oluşu ekstra mutluluk verici. Bal tadı ise tam olması gerektiği gibi geliyor. Kesinlikle diğer çikolatalara nazaran tercih edeceğim bir bar oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
miray y.
Miray Y. · 28 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlè Nesfit Bademli Ballı Tam Tahıllı Bar tatlı konusunda gözdem oldu. Yoğun ders dönemleri olan birisi olarak enerjimi ve zihnimi aydınlattı denilebilir. Lezzeti anlatılamayacak dereceydi, bal ve bademin efsane kavuşumu mükemmel bir lezzeti ortaya çıkarmış. İçerdiği malzemeler ve düşük kalorili özelliğinden dolayı her kesime hitap eden bir ürün olacağını düşünüyorum ve gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Pınar G.
Pınar G. · 27 · Aksaray
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Oldukça faydalı besinleri barındırıyor.Hem lezzetli hem de düşük kalorili.Daha önce hiç tahıllı bar tüketmedim ama Nesfit’in bu ballı bademli barını çok beğendim.Özellikle spor öncesi tüketebileceğimi düşünüyorum.Bende hafif bir tokluk hissi de yarattı.Ayrıca ballı tatlardan pek hoşlanmamama rağmen gayet dozunda olan bal beni hiç rahatsız etmedi.Şimdiye kadar almasam da bundan sonra kesinlikle alacağımı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ahsen A.
Ahsen A. · 29 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nesfit ürünlerini zaten uzun zamandır kullanıyorum. İçerikleri temiz ver sürekli yenilik arayışında olan bir marka. Barlarını da bu yönde geliştiriyorlar. Kesinlikle çok iyi bir ara öğün tercihi oldu benim için. Elimi attığımda ulaşabilceğim özellikle tatlı krizlerinde kahve ile tüketebileceğim. Balı da bu tür tam tahıllı barlara çok yakıştırırım, tadını baldan alması da çok büyük bir avantaj benim . Herkesin denemesini tavsiye ederim. Teşekkürler Nestle!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elçin G.
Elçin G. · 28 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce bir çok bar denedim ama tadlarını hiç sevememiştim. Nestle nesfit bademli ballı tam tahıllı barın tadı benim damak zevkime hitap etti. Daha önceden yediğim barlar yüzünden genel bir ön yargım vardı. Artık nesfit in barını her gün çay molamda mutlaka tüketiyorum. Acil bir yere yetişmeniz gerekirken yemek yemeğe vaktiniz yoksa ya da o an açlık hissinizi yatıştıracak bir şeye ihtiyaç duyuyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rümeysa Nur A.
Rümeysa Nur A. · 25 · Zonguldak
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim günlük hayatta tercih ettim bir ürün ve tadıda gayet güzel kalorisininde düşük olması bir avantaj bu ürünün bütün çeşitlerini denedim ve en sevdigim çilekliydi ve şuan bu ürünü de çok beğendim gayet güzel olmuş insanı sıkmıyo yerken spordan sonra ya da gun içinde canım çok tatlı çekerse alıcağım bi urun ve herkese de tavsiye ederim bu konuda nestle gerçekten başarılı bir marka Teşekürler nestle 🤍💫
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şule T.
Şule T. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nestlenin bir çok lezzetli ürünü var ama şüphesiz en en güzel ürünleri tam tahıllı fit barları Bal ve badem ikilisinin uyumu ve düşük kalorili bir lezzetten bahsediyorum hatta lezzet patlaması diyebilirim. Düzenli olarak aldığım ve favori ürünlerimden biride kesinlik ballı bademli tam tahıllı nestle bar Hala denemeyen kaldıysa çok şey kaçırmış demektir. Ara öğünlerimde tüketiyorum mutlu olmamı sağlıyor. Ayrıca kahveleriniz yanında oldukça fit bir atıştırmalık.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül E.
Nurgül E. · 26 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bademli ballı tam tahıllı bar oldukca hafif bir tada sahip tatlı itiyacınızı kesinlikle karşılıyor. eğer açsanız bi süre açlığınızı yatıştırıyor içinde rafine şeker olmaması balla tatlandırılması ayrı bir aroma veriyor çiğnerken içeriğindeki malzemeler sayesinde sürekli farklı aroma alıyor yerken adeta keyif alıyorsunuz. Ben en çok hem kalorisinin düşük olmasını yerken korkmamayı ve tadını sevdim.. diyette olmasam bile yerim denebilecek bir bar
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.