Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı
amazon-image
NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı

NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı

3ü1 Arada 
  4.39  (21663 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

NESCAFÉ, 80 yıllık kahve uzmanlığıyla kahve severlere yeni tatlar sunmaya devam ediyor.

Kahveyi farklı tatlarla bir arada sevenler için yeni yılın yeni lezzeti; NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı! Kahve, şeker ve Coffee-Mate’in mükemmel kıvamı ile karamel aromasının buluştuğu bu muhteşem kahvenin keyfini çıkarın.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%18
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ezgi k.
Ezgi K. · 36 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
karamel dengesi rahatsiz etmiyor. icimi yumusak.kahvemi şekersiz tercih ettiğim için bana tatlı geldi.nescafe 3'u 1 arada ve karamel sevenler mutlaka bunuda sevicekler☕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
EBRU B.
Ebru B. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe diğer kahve aromalarında olduğu gibi bu çeşidiyle de yanıltmadı. Kokusu harika. Kahve ile karamelin uyumu, tadı, kokusu muhteşem. Karamelli olduğunu görünce ağır bir tadı olduğunu düşünmüştüm ama yanıldım. Karamel dengesi çok iyi ayarlanmış, yumuşak içimli, hem tadında hem kokusunda karamel lezzetini hissedebildiğiniz bir kahve olmuş. Şekeri de tam yerinde. Kahve severlerin mutlaka tatması gereken bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gizem S.
Gizem S. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafenin bütün çeşitlerini denemiş biri olarak Karamel aromalı favorilerimden biri oldu diyebilirim. Normalde kahvelere eklenen karamel şurubunu, aromasını çok ağır ve fazla tatlı bulurum. Ama Nescafede karamel, kahve, şeker ve krema o kadar güzel dengelenmiş ki hiç rahatsız olmadım. İçerken önce karamelin kokusu ve tadı vuruyor, sonra hoş bir kahve tadı. Bal gibi değil, kahvenin tadını da bastırmamış. Beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
merve A.
Merve A. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben genelde nescafe 3'ü 1 arada'da sade veya sütlü köpüklü taraftarıyım. genel olarak karamelli tatlılarla, içeceklerle pek aram yoktur. nescafe karamelli'ye bir şans vermek istedim. eşimle birlikte denedik. o da normalde karameli seven biridir. kendisi kokusunu da tadını da çok beğendi. benim ise tahmin ettiğim gibi olmadı, daha yoğun ve rahatsız edici olacağını düşünmüştüm ama tadı çok lezzetli. karamel sevmeyen bana bile sevdirdiniz :) teşekkürler
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ebru u.
Ebru U. · 33 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe markası her anlamda benim için kendini ispatlamış bir marka ve çıkardığı her ürünü gerçekten büyük bir beklentiyle deniyorum ve yine beni yanıltmadı. kahvenin suyla buluştuğu an yayılan o enfes karamel ve kahve kokusu insanı mest ediyor diyebilirim ve tadınin çok şekerli olmasını beklemiştim fakat kahve ve aroma uyumu gerçekten muhteşem olmuş.Aşırı kahve düşkünü biri olarak bu ürün evimde ve okulumda bol miktarda yerini alacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Mustafa U.
Mustafa U. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Her şeyi gayet iyi.İçimi yumuşak.Tadı ve kokusu hoş.Şeker oranı yeterli.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
berna y.
Berna Y. · 34 · Erzincan
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve denolince aklıma #nesacefe mi geliyor? Kesinlikle evet. Sudan sonra en fazla tukettigim içecek diyebilirim. Her gun mutlaka bir nescafe içiyorum. Agizda bıraktığı enfes karamel aromasiyla nescafe karamel aromalı kesinlikle vazgecilmezim. Sıcak içimi ayri güzel, soğuk icimli nescafesi ayri güzel. Gün icerisinde hayatinda yorucu bir tempo varsa kesinlikle dinc kalabilmen icin tuketebilecegin nefis karamel aromasiyla tavsiye alacak bir urun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Necla Ş.
Necla Ş. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe markasının neredeyse tüm ürünlerini kullanmış biri olarak bu enfes yeni tadın damağımda bıraktığı lezzetli tadı anlatmaya kelimeler yetmez. Karamel tadı kahveyle bütünleşmiş ve içerken keyif veriyor. Özellikle sıcak suyu ilk koyduğunuzda inanılmaz güzel bir karamel kokusu etrafınızı sarıyor. Yavaş yavaş yudumlarken bu karamel tadı adeta hücrelerinize kadar işliyor. Tat dengesi çok yerinde olmuş. Kahve molalarınızda ya da evde vazgeçilmeziniz olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
zeliha s.
Zeliha S. · 37 · Gaziantep
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafé nin tum urunleri cok guzel ancak karamel aromasi dengesi cok iyi ne cok agir bir tat veriyor ne de cok hafif tam kivaminda bir lezzet calisirken , dinlenirken hatta kitap okurken bile en iyi iceceginiz olabilir . tadi tarif edilemeyecek kadar guzel herkes denemeli. Kokusu sanki sizi baska bir yere goturuyor .. Nescafé tadi , kivami , kokusu dengesiyle mukemmel .. Tesekkurler denebunu ailesi galiba bu lezzetin daimi musterisi olucam🍻😅
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şebnem O.
Şebnem O. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Merhabalar öncelikle karamel aromalı nescafe 3 1 arada gerçekten çok güzel bi tadı var sıcak suyu ilave ederken ki o kokusu buram buram gelişi sanki kahveyi yudumluyor gibi etki birakmasi çok hoş kahve sever birisi olarak gerçekten farklı tatlar denemeyi seven birisiyim nescafenin bütün ürünlerini tüketen ve kullanan birisiyim artık yeni bir tat daha keşfettim içimi tadı kokusu karamel aromalı nescafe benden tam not aldı tavsiye ederim ısrarla içiniz:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.