Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı
amazon-image
NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı

NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı

3ü1 Arada 
  4.39  (21663 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

NESCAFÉ, 80 yıllık kahve uzmanlığıyla kahve severlere yeni tatlar sunmaya devam ediyor.

Kahveyi farklı tatlarla bir arada sevenler için yeni yılın yeni lezzeti; NESCAFÉ 3ü1 Arada Karamel Aromalı! Kahve, şeker ve Coffee-Mate’in mükemmel kıvamı ile karamel aromasının buluştuğu bu muhteşem kahvenin keyfini çıkarın.



 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%18
%7
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Burcu M.
Burcu M. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gelir gelmez denedim kokusu ve tadı harika
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan B.
Gülcan B. · 33 · Tokat
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu zamana kadar hep keyifle içtiğim bir kahve. O kadar iyi denk geldi ki evdeki nescafeler bitmişti ve stok yapmaya dışarı çıkacaktım çünkü çok canım çekmişti. Çıkmaya tam hazırlanacakken denebunu kutum geldi ve açar açmaz ilk olarak nescafeyi alıp içtim 😂 keşke her aldığım denebunu kutusu içerisinde nescafe olsa... Kahvemi hazırlayıp ellerimi sıcacık yaptıktan sonra hemen çatıya çıkıp bu mükemmel tadı yudumladım 😌 Kesinlikle almanız gereken bir kahve. Ağzınıza şeker tadı gelmiyor ama acı da değil tam tadında. Buharı yukarıya doğru uçarken gelen karamel kokusuna bayılacaksınız. Şimdiden deneyenlere ve almayı düşünenlere afiyet olsun 🧚‍♂️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özdenur E.
Özdenur E. · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
sudan sonra hayatta tükettiğim en çok şey sanırım kahve:) bu da farklı markaların bir çok türünü denememe olanak sağlıyor. ben çözünebilir kahve markası olarak genelde dönüp dolaşıp Nescafe Gold alırım. bunun dışında markanın 2si1 arada, 3ü1 arada tekli paketlerini de kolay olması sayesinde çokça tüketirim. karameli de çok sevdiğim için denebunu kutumda gönderilmesi sayesinde karamelli 3ü1 arada ile tanıştım. öncelikle kokusu sizi etkisi altına alıyor. o kadar güzel kii..:) karamelin tadı o kadar dengeli ki sizi çok baymıyor. karamel severlerin gözü kapalı severek içebileceği bir kahve olmuş. Teşekkürler Nescafe, teşekkürler DeneBunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESMA Ç.
Esma Ç. · 38 · Nevşehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncesin de Nescafe 'nin diğer ürünlerini dememiştim ama Karamel tadında olanını denememiştim ve bu zamana kadar da neden denemedim diye kuzdım kendime.. Ben normalde çay ve kahveyi biraz şekerli içenlerdenim her zaman kafve tadı bana acı gelmiştir ve sırf o acılığı bastırmak için zararlı olduğunu bile bile şeker atardım ama Nescafe Karamel tadında o güzel o kadar hafif bir tadı vardı ki içerken resmen mest oldum ve işte bu dedim.. Bu zamana kadar resmen kendime zarar verdiğimi anladım. Bundan sonra favori kahvem Nescafe Karamel Aromalı 3 ü 1 arada 👍 Bu mükemmel tadı hala denemeyen var ise 1 sn bile durmasın bence 🙈🙈
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra Y.
Zehra Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafe bildiğimiz ve kendini ispatlamış bir arka, o nedenle sadece deneyimi aktaracağım; normalde şeker kullanmadığımdan deneyip yorumumu aktarmak için kullandım; sonuç olumlu. Aromatik dengeleri gayet yerinde, göz açıp kapayana kadar hazır olması nedeniyle hayat kurtarıcı olacaktır. Karamel severlere ise bir armağan niteliğinde, boğucu olmayan tam kararında bir karamel kokusu ve tadı, kahve keyfini artarak yaşamanızı sağlayacak. Şeker kullanmayanlar için çeşitli versiyonlar çıkarılabilir belki. Teşekkürler nescafe, teşekkürler denebunu!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 37 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahve sever biri olarak istediğim yoğunlukta lezzet alamadım. Karamel sevenler ve tatlı içecekleri tercih edenlerin beğeneceğini düşünüyorum. Yoğun karamel tadı var. Tatlı bir an geçirmek isteyenler için ideal ancak kahve düşkünlerinin tercih edeceğini düşünmüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra S.
Zehra S. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafeyi zaten yıllardır çok severek içiyorum ve tadını beğenirim karamelli daha önce hiç almadım denebunu sayesinde birçok ilki denedim 2 aydır teşekkür ediyorum normalde 3ü bir arada olduğu için gidip alıp denemezdim ama buraya da denemeden yorum yazamayacağım için içtim karameli çok güzel tadını çok sevdim şekersizi varsa alacağım hemen keskin kahve tadını karamel yumuşatır ve çok güzel bir tad olur diye düşünüyorum şekerli kahve seviyorsanız ama bu çok güzel kesin deneyin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Güneş K.
Güneş K. · 44 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karamel denince hani bir baygınlık gelir akla.Bunda asla öyle bir şey yok!!!.Gayet dengeli bir aroma☺️.Kokusu rengi çok güzel.Biraz ağızda yoğun tad istiyor insan içerken bu yüzden bisküvi ile denedim.O ne keyifti öyle 😍😍😍Tremisu gibi tatlılarda kullanılacak kahve işte bu 😍😍😍👏 İçerken biraz yoğunluk istedi damagim dediğim gibi biraz daha kreması fazla mı olabilirdi ,belki biraz daha ağızda dolgunluk isteyenler için kreması fazla versiyonu da çıkar .Yalnız kesinlikle dengeli aroması var👌👍✨Keyifle içtim✨👍👌
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Y.
Büşra Y. · 30 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kahvemi sütsüz ve şekersiz içen birisi olarak çok şüpheli yaklaştım bu ürüne. Çok tatlı ve ağızda yapay bir tat bırakır diey düşünüyordum fakat beni çok yanılttı. Kokusu bir harika yani sırada şaşırtıcı derecede şeker oranı çok az. Hiç ağır veya tatlı gelmedi içerken. Karamel aroması çok baskın değil çokta fark edilmeyecek kadar az da değil yani aslında tamda kıvamında olmuş bu kahve. Büyük keyifle içtim ve tatlı kirizlerim olduğunda bu ürünü almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nescafeeee. Sinav zamanlarimin ,uykulu zamanlarımin,yoğun is tempomun ve kışın soğuguna karşı hemen her gün elimden düşmeyen tek kahvem. Nescafenin tüm çeşitlerini denemiştim ancak karamel olanini ilk defa denedim. Ictikten sonra agizda bırakan karamel ile yogrulmus aroma tadı gerçekten bir harika. Çok çok severek içtim. Zaten vazgecilmez kahvem nescafe olduğu için bu çeşidini de deneme firsati bulabildim ve çok begendim. Teşekkürler nescafe bu çizgini hiç bozmaa.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.