Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini
amazon-image
ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini

ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini

N&D 
  4.58  (529 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

VITAMIN DEPOSU TROPIKAL MEYVELERDEN OLUŞAN BU YENİ SERİ PATİLİ ÇOCUĞUNUZUN FAVORISI OLACAK!

Farmina'nın bu yeni ve özel serisi, uzun süreli tokluk hissini teşvik eden düşük glisemik indeksli ata tahılları ile patili çocuğunuzun vazgeçemeyeceği lezizlikte, antioksidanlar ve vitaminler açısından zengin tropikal meyvelerin özenle bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. 

İçeriğindeki tropikal meyveler & faydaları

Papaya

Tropikal meyveler doğal antioksidan, vitamin, magnezyum ve potasyum gibi mineraller açısından zengindir, sindirime yardımcı olurken cilt ve tüy sağlığını destekler

Mango

Bağışıklık sistemini uyaran vitamin ve antioksidanlar açısından zengindir, sindirimi ve bağırsak hareketlerini düzenler.

Ananas

Kolay sindirilebilir proteinler, manganez ve potasyum gibi mineraller ve C vitamini açısından zengindir, kalorisi düşüktür ve sindirimi kolaylaştırır.

Muz

Potasyum ve A, B1, B2, B6, C ve PP vitaminleri açısından doğal olarak zengindir, mükemmel bir lif ve antioksidan kaynağı olarak tokluk hissini geliştirmeye yardımcı olur.

Kivi

C vitamini, mineraller ve antioksidanlar açısından zengin, bağırsak geçişini uyaran yüksek lif içeriği sayesinde sindirime yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 36 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sağlıklı ve besleyici, kaliteli domuz yemi yapmak için büyük bir özveri ve özen gösteren bu şirketi gerçekten seviyorum. Kesinlikle bu firmayı herkese tavsiye ederim. Seçici bir yiyici olduğundan köpeğimin yemekten nasıl keyif aldığına şaşırdım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Birsen İ.
Birsen İ. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Odin oğluşum ve bal kızım Kai bayılarak yediler biz ilk defa deneyimledik ama adeta birbirleriyle yarış içindeydiler çok teşekkür ediyorum markaya 🤍 çok kibarsınız ayrıca çocuklarıma tekrar alacağım 🙏🏻♥️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gözde E.
Gözde E. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpeğim mamaya bayıldı! Daha önce aldığım bir marka değildi, köpeğimin bu kadar iştahla yediğini görünce kesinlikle bir denemeyi düşünüyorum. Büyük ırklar için serisi varsa onu deneyeceğim. Ayrıca mamanın paket tasarımını da çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İdil K.
İdil K. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpeğim daha paketi açarken heyecanlandı, iştahla tüm mamasını bitirdi. Deneme boy ürünü yedikten sonra tam boy ürünü satın aldım ve önceki mamasından daha iştahla yedi. Önceki maması brit markaydı. Sanırım bu mamadan devam edeceğiz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçe Ü.
Burçe Ü. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Evcil dostlarımızın bakımında kaliteli, icerigi temiz mama çok önemli.N&D bu konuda çok başarılı artan fiyatlar konusunda firmayı anlıyorum ama tüketici olarak onlarında bizi anlayıp desteklemelerini bekliyoruz ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceyda Y.
Ceyda Y. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpeğim büyük bir iştahla yedi oysa ki çok iştahlı bir köpek de değil. Onun seveceği mamayı bulmaya çalıştığım için bu mamayla tanışma fırsatımın olması çok iyi oldu bundan sonra bu mamayı almayı düşünüyorum. Denebunu ekibine teşekkürler 💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra S.
Büşra S. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kızım iştahlı bir çocuk değil mamasını bekletir acıkınca yer. Bu mamayı kabına koyduğum an koşup diğer odadan geldi ve hemen tüketti. Çok sevindim bu kadar hızlı tüketmesini beklemiyordum. Kiloluk boylarından sipariş verdim artık bu markadayız
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
PELİN Ş.
Peli̇n Ş. · 27 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pekinez cinsi köpeğim bayılarak yedi normalde de N&D markasının farklı bir serisini kullanıyorduk zaten ama bu deneme fırsatı sayesinde de beslenme danışmanlığı hizmetini duymuş oldum. Kaliteli içerik ulaşılabilir fiyatlar severek kullanıyoruz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Derya U.
Derya U. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
2 yaşında toy poodle kızımız daha kutuyu açar açma kokusuna koştu ve severek yedi.Daha önce nd balkabagi kuzu etli deneyimedik ama sanirum kuzu eti olmasından kaynaklı cok iştahlı yemiyor ama bu mamayi sevdi .teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
esra a.
Esra A. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şuana kadar bir markanın ürünlerini kullanıyordum açıkçası köpeğim yeni markalara alışmaz diye çekincem olduğundan farklı bir marka satın almadım. ama sayenizde deneme fırsatım oldu ve köpeğim bu ürünü severek yedi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.