Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini
amazon-image
ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini

ND Tropical Selection Dog Salmon Adult Mini

N&D 
  4.58  (529 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

VITAMIN DEPOSU TROPIKAL MEYVELERDEN OLUŞAN BU YENİ SERİ PATİLİ ÇOCUĞUNUZUN FAVORISI OLACAK!

Farmina'nın bu yeni ve özel serisi, uzun süreli tokluk hissini teşvik eden düşük glisemik indeksli ata tahılları ile patili çocuğunuzun vazgeçemeyeceği lezizlikte, antioksidanlar ve vitaminler açısından zengin tropikal meyvelerin özenle bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur. 

İçeriğindeki tropikal meyveler & faydaları

Papaya

Tropikal meyveler doğal antioksidan, vitamin, magnezyum ve potasyum gibi mineraller açısından zengindir, sindirime yardımcı olurken cilt ve tüy sağlığını destekler

Mango

Bağışıklık sistemini uyaran vitamin ve antioksidanlar açısından zengindir, sindirimi ve bağırsak hareketlerini düzenler.

Ananas

Kolay sindirilebilir proteinler, manganez ve potasyum gibi mineraller ve C vitamini açısından zengindir, kalorisi düşüktür ve sindirimi kolaylaştırır.

Muz

Potasyum ve A, B1, B2, B6, C ve PP vitaminleri açısından doğal olarak zengindir, mükemmel bir lif ve antioksidan kaynağı olarak tokluk hissini geliştirmeye yardımcı olur.

Kivi

C vitamini, mineraller ve antioksidanlar açısından zengin, bağırsak geçişini uyaran yüksek lif içeriği sayesinde sindirime yardımcı olur.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%62
%25
%5
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ayşe Güler
Ayşe Güler · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zengin protein kaynağı olması ve ata tahıllarından üretilmiş olması en çok dikkatimi çeken detaylardı. Evcil dostumun içeriği zengin bir mamayı severek tüketmiş olması çok güzeldi. Fakat piyasa fiyatlarının yüksek olmasından dolayı sürekli alınabilecek bir mama değil. belirli aralıklarda mamasına karıştırarak kullanımını destekleyebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal fidan A.
Hilal Fidan A. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim çin aslanı cinsi köpeğim var ve tüy sağlığı için somonlu mamalar tercih ediyoruz her zaman. Bana gönderilen mamada somonluydu ve içeriğin protein oranı çok dikkatimi çekti. çocuğumda çok güzel yedi, sevdi. İçeriğide gayet kaliteli bundan sonra tercihlerim arasında olacak bir mama
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe Y.
Tuğçe Y. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
13 yaşındaki chihuahua cinsi köpeğim o kadar iştahla yedi ki, 20 aylık oğlum da denemek istedi elinden zor aldık mamaları :) Lezzeti, tazeliği ve görünümü kesinlikle yerinde, köpeğimizin durumundan bunu anladık. Kalp hastalığı olmasa kesinlikle mama markamı değiştirirdim, o kadar beğenildi. Teşekkürler 🐶
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ece T.
Ece T. · 26 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpeğime bu mamadan verirken normal maması ile karıştırarak verdim ishal olmasın diye, yeni mamaları ayıklayıp sadece onları yedi ilk başta. Çok beğendiğini hissettim. Ayrıca ücretsiz danışmanlık için de bilgilendirme aldım. Kısırlaştırılmış köpeğimin kilo sorunları nedeniyle bu hizmetten de yararlanmayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve E.
Merve E. · 31 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Köpeğim her türlü kuru mamayı yemiyor bende onun için özellikle en çok tercih edilen markaları kullanıyorum. O yüzden bu markayı bir defa öneri üzerine denedim ve sağlıklı da buldum fakat fiyatlarından dolayı da büyük paket almayı tercih etmedim. Köpeğim bu kuru mamayı severek tüketti. Bende 10 kg bir paket sipariş ettim bile.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim minnoş viskim bir solukta iki paketi birden hüpletti. Normalde kuru mamayı o kadar sevmese de bunu güzel güzel yemesi beni de hayrete düşürdü. Bu markayı hep almak istiyordum zaten ama fiyat olarak biraz fazla geliyordu. Oğluşumun bu şekilde yediğini görüce fikrim değişti
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve A.
Merve A. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardir veterinerimizinde ilk önerdiği markadır N&D. fakat fiyat farkından dolayı almayı hep ertelediğim bir ürün. Her şeyin çok kaliteli olduğunun farkindayim, minnoşumda bunu hak ediyor. Acaba sever mi boşuna almis mi olurum diye düşünüyordum. Bu numune paketleriyle seveceği garantilendi. Teşekkür ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 21 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hayvanım iştahla yedi en başında beğenmeyeceğini düşünmüştüm tropikal meyveler olduğu için yemez demiştim ama farklı bir deneyim oldu gayet hızlıca yedi kilosuna göre veriyorum şuan memnunum köpeğim beğendiği için almaya devam edeceğim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla K.
Çağla K. · 31 · Mersin
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Deneyimlemiş olduğumuz bu mama ürünlerinden memnun kaldık ve kullanmış olduğumuz mamamızı değiştirdik.Zengin içeriği sayesinde köpeğimin tüylerinde bile farkı gördüm hemde iştahla yedi bitirdi biz bayıldık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ümmühan defne b.
Ümmühan Defne B. · 28 · Karaman
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir süre önce bu markayı duymuştum ve karşıma çıkıyordu. Denemeyi istiyordum denebunu sayesinde evcil hayvanım denedi ve büyük çoğunluğunu yedi. Maması bitmek üzere yeni siparişimde bu markayı kullanacağım kesinlikle. Ayrıca içeriği de güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.