ND Tropical Selection Cat Chicken Neutered Adult
VITAMIN DEPOSU TROPIKAL MEYVELERDEN OLUŞAN BU YENİ SERİ PATİLİ ÇOCUĞUNUZUN FAVORISI OLACAK!
Farmina'nın bu yeni ve özel serisi, uzun süreli tokluk hissini teşvik eden düşük glisemik indeksli ata tahılları ile patili çocuğunuzun vazgeçemeyeceği lezizlikte, antioksidanlar ve vitaminler açısından zengin tropikal meyvelerin özenle bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur.
İçeriğindeki tropikal meyveler & faydaları
Papaya
Tropikal meyveler doğal antioksidan, vitamin, magnezyum ve potasyum gibi mineraller açısından zengindir, sindirime yardımcı olurken cilt ve tüy sağlığını destekler
Mango
Bağışıklık sistemini uyaran vitamin ve antioksidanlar açısından zengindir, sindirimi ve bağırsak hareketlerini düzenler.
Ananas
Kolay sindirilebilir proteinler, manganez ve potasyum gibi mineraller ve C vitamini açısından zengindir, kalorisi düşüktür ve sindirimi kolaylaştırır.
Muz
Potasyum ve A, B1, B2, B6, C ve PP vitaminleri açısından doğal olarak zengindir, mükemmel bir lif ve antioksidan kaynağı olarak tokluk hissini geliştirmeye yardımcı olur.
Kivi
C vitamini, mineraller ve antioksidanlar açısından zengin, bağırsak geçişini uyaran yüksek lif içeriği sayesinde sindirime yardımcı olur.
Puan dağılımı
Çok seçici bir kedi çocuğum var. Dünyanın en güzel maması deyip önüne koysanız dahi yemediği mamalar olmuştur. Ambalajı açarken elime saldırdı ve mama kabına döktüğüm anda hızlıca yemeye başladı. Normalden fazlaca porsiyon tükettiğini söyleyebilirim. Homurdanarak ve severek yedi. Tabi hemen internetten araştırdım almak için. Fiyatı biraz yüksek geldi ama bu yeni serinin minik paketleri olursa almayı düşünüyorum. Meyveli mama daha önce duyduğum bir şey değil. Benim de çok hoşuma gitti umarım dayanamayıp tadına bakmam :))
Ürün evcil hayvanlar için besleyici ve kaliteli. İçerik açısından N&D markası iyi olduğu için kedime kullandığım markalardan birisi ve kedim de iştahla tüketiyor. Bu seriyi de iştahla yedi ama kedim kısır olduğu ve bu yeni seri tahıl açısından zengin olduğu için kilo kontrolü konusunda biraz sıkıntı yaratabilir. Kısır kedilere uzun süreli kullanımda uygun olduğunu düşünmüyorum. Özellikle de benim kedim gibi kilo almaya meyilli bir kediyse. Yine de N&D'ye teşekkürler kedim afiyetle tüketti.
evde 4 kedi var 3 paketi açtım. dun Sabah 10 da. hala bitiremediler. sadece 1 tanesi ilk açtığım an yanına gelip bir iki dakika yedi. 4 kediden biri hiç yanaşmadi bile. sanırım sevmediler.markanin kaliteli ve pahalı olduğunu biliyorum. onun için hiç bir zaman alamadım. hep denemek istemiştim. Ana sanırım meyveli boyutu damak tadlarına uymadı. özellikle kedi mamaları çok pahalı. köpek mamaları bu kasar değil.ben yıllardır cat chow tavuklu kullanıyorum. bu mama iyi olabilir ama vücuttaki kakadaki değişimi görmek için minimum bir hafta denemek lazim
Merhabalar, N&D Markasını duydum ama 2 kedim var inanılmaz pahalı benim bütçeme uygun olmadığı için hiç deneme fırsatımız olmamıştı. Numuneler için deneme fırsatı verdiiğiniz için tşk ederiz. 2 kedim var scotish cinsi ikisi de, kısırlaştırılmamış dişi kedim mamaları çok sevdi ve yedi. kısırlaştırılmış erkek kedim hiç tadına bile bakmadı kokladı ve yemedi. İçeriğinin doğal olması daha sağlıklı vitaminleri daha doygun olduğunu biliyorum bu vesileyle diğer kedim için alabilirim keşke ikiside yeseydi
Kedim ürün kargodan geldiği andan itibaren miyavlayıp paket içeriğini merak etti ve etrafında dolaştı. Bana aç der gibiydi. Paketten bir tane mama uzatınca hızlıca koklayıp midesine indirdi ve devamını aramak için burnunu pakete soktu. Ürünü çok beğendiğini söyleyebilirim. Kalan mamayı da mama kabına döktüğümde hızlıca yiyip bitirdi. İçerik olarak gayet sağlıklı ve kedimin de severek tükettiği bir ürün oldu. Mama seçiminde sıkıntı yaşayanlar için kesinlikle denenmeli
Paketi ilk açtığımda kedişlerim iştahla yediler. Ara ara tekrar verdim. İlk seferki iştah olmasa da tükettiler. Markaya ve içeriğe de güvendiğim için aynısından sipariş vereceğim.
Ürünü ödül maması olarak verdim ve kedi kızım afiyetle yedi. Formülünün besleyiciliği konusunda beni ikna etti, mevcutta da N&D markasını kullandık ata tohumlu serilerini beğeniyorum. Ancak tüylerine vs nasıl bir etkisi olacak daha uzun süreli bir kullanım sonucu yorum verilebilir. zaman zaman kedime farklı tatlar da tattırma ihtiyacı oluyor sıkılabiliyor, o yüzden bu mamanın da küçük paketli versiyonunu satın alabilirim. Ayrıca paketin içinden ölçme kabı da çıktı, çok güzel düşünülmüş teşekkürler.
Ürünü daha önce duymuştum ancak pahalı olduğu ve her patili dostun tercih etmediğini duyduğum için denememiştim. İçeriğini incelediğimde çok faydalı olduğunu gördüm. Benim kedi oğlum iştahla yedi, ben de farklı proteinler ve meyve de yemiş olduğu için çok mutlu oldum. Ayrıca kullandığımız mama ile fazla bir fiyat farkı olmadığını gördüm, bu kadar fazla proteinli bir mama için değer. Kademeli olarak N&D mamaya geçme kararı aldık.
Bu seriyi bu ürünü daha önce de alışveriş yaptığım sitelerden fazlasıyla gördüm. N&D markası zaten fazlasıyla bilinen ve benim de başka serisini kullandığım markaydı. Bu serisine tropical meyvelerden dolayı çekimser olarak yaklaşmıştım. Ama içerik zengin ve protein miktarı yüksek, tahıl oranları da iyi. Kedilerime verdiğimde de duraksamadan yediler ki çok seçicidirler. Normalde purina serisini kullanırız ama mutlaka bu üründen alıcam
Altı tane kedim var. N&D'nin içeriği, taze et oranı, protein oranı hepsini çok beğeniyorum ama maalesef fiyatı çok pahalı ve çok kedim olduğu için çabuk bitiyor. Bu ürünü de beğendiler, üç tanesi özellikle çok severek yedi fakat dediğim gibi fiyatları çok yüksek olduğu için alabileceğimi de sanmıyorum çok. Ama içeriği müthiş bir marka, önceden de kullandım severek. Siz de deneyebilirsiniz gönül rahatlığıyla.

