ND Tropical Selection Cat Chicken Neutered Adult
VITAMIN DEPOSU TROPIKAL MEYVELERDEN OLUŞAN BU YENİ SERİ PATİLİ ÇOCUĞUNUZUN FAVORISI OLACAK!
Farmina'nın bu yeni ve özel serisi, uzun süreli tokluk hissini teşvik eden düşük glisemik indeksli ata tahılları ile patili çocuğunuzun vazgeçemeyeceği lezizlikte, antioksidanlar ve vitaminler açısından zengin tropikal meyvelerin özenle bir araya getirilmesi ile oluşturulmuştur.
İçeriğindeki tropikal meyveler & faydaları
Papaya
Tropikal meyveler doğal antioksidan, vitamin, magnezyum ve potasyum gibi mineraller açısından zengindir, sindirime yardımcı olurken cilt ve tüy sağlığını destekler
Mango
Bağışıklık sistemini uyaran vitamin ve antioksidanlar açısından zengindir, sindirimi ve bağırsak hareketlerini düzenler.
Ananas
Kolay sindirilebilir proteinler, manganez ve potasyum gibi mineraller ve C vitamini açısından zengindir, kalorisi düşüktür ve sindirimi kolaylaştırır.
Muz
Potasyum ve A, B1, B2, B6, C ve PP vitaminleri açısından doğal olarak zengindir, mükemmel bir lif ve antioksidan kaynağı olarak tokluk hissini geliştirmeye yardımcı olur.
Kivi
C vitamini, mineraller ve antioksidanlar açısından zengin, bağırsak geçişini uyaran yüksek lif içeriği sayesinde sindirime yardımcı olur.
Puan dağılımı
kedişim paketi açar açmaz iştahla yedi. biz bile şok olduk.
Kedilerimin bir tanesi sevdi diğeri yemedi
Içerik olarak dikkatimi çekti çünkü mamada alıştığımız et, balık, tavuk, hindi vb. dışında daha çok lif ve tahıl içeren bir mama. Insanlardaki gibi hayvanlarda da farklı sindirim hassasiyetleri olduğunu biliyorum. O nedenle böyle bir alternatif olması hoşuma gitti. 3 kedim var hepsi de bitirdi ve hoşlarına gitmiş gibiydi. Bunun yanında Farmina diye bir uygulamaları var ve ücretsiz danışmanlık hizmetini veriyorlarmış. Bunu da çok faydalı buldum özellikle ilk kez pati annesi/babası olmuş olanlar için erişilebilir bir kaynak eminim patili çocuklar için de çok faydalı olacaktır. Böyle bir uygulama ve böyle ürünleri bize ulaştıran Denebunu ekibine de teşekkürler.
2.SORU SEÇENEK BAKIMINDAN YETERSİZ MECBUREN SEÇTİM ÇÜNKÜ MARKAYI DA ÜRÜNLERİNİ DE BİLİYORUM KULLANIYORUM FİYATINDAN ŞİKAYEÇİYİM SADECE AMA ALMAMA ENGEL DEĞİL. ben zaten kedilerimde nd marka mama kullanıyorum her ay 10 kglık mamasından alıyorum 6 tane kedim olduğu için hatta numuneler elime ulaşmadan önce tropikal meyveli serinin çıktığını bildiğimden ondan almıştım. Çok severek yiyorlar. Normalde bir ay kuzu etli bir ay somonlu alırdım hiç tavuk içerikli tercih etmemiştim bu zamana kadar gerçekten memnun kaldım. ND grubunun ürünlerini içim rahat bir şekilde tavsiye ediyorum severek kullanıyorum
Ben bebek ve hayvan ürünlerinin daha kolay ulaşılabilir daha uygun olmasını düşünüyorum. Fiyatların pahalı olması beni ürünlerden biraz uzaklaştırıyor maalesef. Çünkü bunlar ihtiyaç, lüks olan şeyler değil. Ürünü bizim minnoş beğendi gibi. Biz sokak hayvanları ile de paylaştık onlar da çok sevdi.
Tam da kedimin çok kilo almasından dolayı şikayetçi olup mama araştırdığım sırada ücretsiz kutu tanımlandı profilime. Gelen deneme paketlerinden birini eski mamasıyla %70-%30 şeklinde karıştırıp verdiğimde hepsini çabucak silip süpürdü. Ertesi gün eski mamayla karıştırmadan verdim, onu da severek yedi. İçinde meyve var kedim yer mi demeyin, hem de nasıl yiyor. Mamayla ilgili görüşlerim ise hem tok tutuyor, uzun süre mama istemiyor, hem de içerik olarak çok zengin. Hemen 10 Kiloluk versiyonunu satın aldım, fiyat olarak gayet uygun geldi kalitesine göre.
Patili çocuğum ürünü çok iştahlı tüketti sevdiğini düşünüyorum içinde tropikal meyvelerin olması protein içeriğinin çeşitliliği güzel bir içeriğe sahip olduğunu gösteriyor hatta bir paketini de dışarıdaki kedilere verdim onlarda beğenerek yedi
İçindeki tropikal meyvelerden dolayı kedim yemez sanmıştım ama iştahla yedi bitirdi. Meyvelerin besleyiciliğinin yüksel olması ve kaliteli ata tohumlarından üretilmiş olması beni etkiledi. Fiyatı biraz daha uygun olsa da herkes yararlanabilse…
ND ürünlerini çok kaliteli buluyorum. Fakat kedim bazen uyuzluk yapıp yemeyebiliyor nedense. Arada bir değişiklik olsun diye tercih ediyorum bu serisi de içime sindi. Kutudan çıkan ekstra ölçü kabı çok kullanışlı oldu. Teşekkür ederim
evde 4 kedi var 3 paketi açtım. dun Sabah 10 da. hala bitiremediler. sadece 1 tanesi ilk açtığım an yanına gelip bir iki dakika yedi. 4 kediden biri hiç yanaşmadi bile. sanırım sevmediler.markanin kaliteli ve pahalı olduğunu biliyorum. onun için hiç bir zaman alamadım. hep denemek istemiştim. Ana sanırım meyveli boyutu damak tadlarına uymadı. özellikle kedi mamaları çok pahalı. köpek mamaları bu kasar değil.ben yıllardır cat chow tavuklu kullanıyorum. bu mama iyi olabilir ama vücuttaki kakadaki değişimi görmek için minimum bir hafta denemek lazim

