Mustela Stelatopia+ Lipit Yenileyici Krem
Organik Sertifikalı, Kaşıntı Karşıtı Lipit Yenileyici Krem; atopik cildi etkili bir şekilde yatıştırır.
Stelatopia+ doğumdan itibaren* bebeğin ve tüm ailenin aşırı kuru ve atopiye eğilimli cildi için özel olarak tasarlanmıştır. Organik sertifikalı Ayçiçeği Oleodistilatı ve Bioécolia® Prebiyotiklerinden oluşan patentli aktif bileşen kompleksi ve %99 doğal kökenli içeriklerle formülize edilmiştir.Kızarıklık ve şiddetli kuruluk ataklarının sıklığını sınırlayarak, tekrarlanmasını önleyici etkiye sahiptir. Çok kuru ve atopiye eğilimli ciltlerin cilt bariyerini güçlendirir, doğal savunma yeteneğini geri kazandırır ve yeniden dengeler.
Kokusuz, vegan formül.**
*Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi'nden çıkanlar dahil.
**Hayvansal kaynaklı bileşen içermeyen formül.
Puan dağılımı
ben ve oğlum kuru cilde sahibiz zaten halihazırda evde bulundurduğum ürün cildimize çok iyi geliyor bu boyutunun olması gayet pratik hale getirdi çantamızda bulunduruyoruz
kış ve çok el yıkama dolayısıyla elimde kurumaya bağlı çatlamalar oluştu. bu krem gerçekten tek kullanımda yumuşattı ve rahatlattı. sürekli kullanacağım bir ürün oldu artık.
Tüm ailemin güvenle kullanabileceği, doğal ve güzel içerikli bir ürün. ince yapısından dolayı kolay emiliyor. Atopik cildi olanların ihtiyacını karşılayan bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Maruz kaldığım kimyasallar sonrasi ellerime terapi olan tek şey diyebilirim. Temiz içeriği ile içimde rahat yıllardır kullanıyorum. Pamuk gibi yapıyor.
mustela urunlerı tartısmasız cok guzel ve aonuc odaklı bu urunundende memnun kaldım yebıleyıcı olması kızarıklık baskılaması cok guzel
Kokusu hoş ve emilimi güzel. Sadece nemlendirmekten ziyade gözle görülür kızarıklığı gidermesi açısından çok fonksiyonel olması güzel bir detay. Genel anlamda biz memnun kaldık.
Yağlı olmayan yapısıyla, sürüldüğünde çok doğal bir nemlilik sağlıyor. Cildiniz yağlıymış gibi parıl parıl parlamıyor ve yumuşacık oluyor. Bu yönden çok hoşuma gitti
Kalite tesadüf değildir. Hassas ciltlerimize en iyi bakımı yapan marka. Ürün çok güzeldi. Kullandığım markanın ürünü bittiğinde satın alacağım.
Ben günlük rutinimde her sabah makyaj yapmadan önce kullanıyorum ve yüzümü gerçekten çok iyi nemlendiriyor. Sadece kokusunu çok sevemedim bunun dışında başka bir şeyi yok.
kıvamı sebebiyle yanık kremine benzer bir ürün olduğunu sanmıştım. kış aylarında çok kuruyan yüzüm için kullanmayı planlıyorum. keşke güneş koruyucu özelliği de olsaydı


