Mustela Stelatopia+ Lipit Yenileyici Krem
Organik Sertifikalı, Kaşıntı Karşıtı Lipit Yenileyici Krem; atopik cildi etkili bir şekilde yatıştırır.
Stelatopia+ doğumdan itibaren* bebeğin ve tüm ailenin aşırı kuru ve atopiye eğilimli cildi için özel olarak tasarlanmıştır. Organik sertifikalı Ayçiçeği Oleodistilatı ve Bioécolia® Prebiyotiklerinden oluşan patentli aktif bileşen kompleksi ve %99 doğal kökenli içeriklerle formülize edilmiştir.Kızarıklık ve şiddetli kuruluk ataklarının sıklığını sınırlayarak, tekrarlanmasını önleyici etkiye sahiptir. Çok kuru ve atopiye eğilimli ciltlerin cilt bariyerini güçlendirir, doğal savunma yeteneğini geri kazandırır ve yeniden dengeler.
Kokusuz, vegan formül.**
*Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi'nden çıkanlar dahil.
**Hayvansal kaynaklı bileşen içermeyen formül.
Puan dağılımı
Bu kremi ilk defa denedim ve özellikle cildimdeki kuruluk için tercih ettim. Kıvamı oldukça hafif ve ciltte yağlı bir his bırakmıyor, hızlıca emiliyor. İlk kullanımda bile cildimi nemlendirdiğini ve rahatlama sağladığını fark ettim. Hassas ciltler için uygun olması da büyük bir artı. Düzenli kullanımla etkisinin daha kalıcı olacağını düşünüyorum. İlk izlenimim gayet olumlu!
Ürünün tüm aile fertleri için kullanılması çok cazip içeriği çok temiz ben günlük nemlendirici olarak kullanıyorum yüzümü yumuşacık yapıyor. Bebekleri de uygun olması ve temizlik içerikli olması çok sevindirici. Her evde bir tane bulunması gerektiğini düşünüyorum sürümü çok rahat çok hızlı emiliyor ve sabah kalktığımda cildim aydınlık kalıyor
kendime de oğluma da bu markadan birçok ürün kullandım. bu kremi de kendime kullandım oldukça beğendim, arkadaşıma hemen önerdim. rozalarıma da çok iyi geldi, kızarıklıklarımı gözle görülür şekilde azalttı. büyük boyunu alacağım.makyaj altı bazı olarak da kullanıyorum, çok başarılı.
daha önce yetişkinler için böyle bir ürünü bulunduğunu bilmiyordum ki ben 2 çocuklu sürekli eli sıcak-soğuk tüm gün sudan sudan çıkmayan bir anne olarak ilk kullanımımda yumuşacık yaptı ve nemlendirdi. çok beğendim alınır, çıktı mı mevcut mu takipteyim
Bebeğim doğduğundan beri içeriğine ve etkisine güvenip kullandığım bir ürün zaten. Evde aile boyunu kullanıyoruz. Bu boyu dışarıda çantada çok işimi gördü. Bebeğimin kuru ve atopik bir cildi var. Ankara'nın havasında güvenip bittikçe stok yaptığım bir ürün
daha önce kızım için şampuanını kullanmıştım memnun kalmıştım kremini ilk kez kullandım ve sonuç olarak sevdim almayı ve günlük kullanmayı düşünüyorum
bebeğimin cildinde ki kızarıklıkları geçirdiği günden beri sürekli kullanıyorum her duş sonrası mutlaka kullandığım bir ürün ayrıca harika nemlendiriyor
markayı daha çok bebek ürünleri için duymuştum bu ürünü ilk defa kullandım dirseklerim aşırı kuru pul puldu. iki gündür kullanıyorum o kötü görüntü gitti yumuşadı
cildim çok kuru ve hassas bu yüzden yüksek nemlendirici ve su bazlı ürünler kullanıyorum bu kremi de artık kullanmaya başlayacağım nemlemdiriliği çok güzel
Cildim çok kuru ve alerjik olduğu için mutlaka bir nemlendirici sürmeden yaşayamıyorum, bu ürün gayet başarılı, çok güzel nemlendiriyor


