Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam
amazon-image
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam

Mustela 3 Etkili Avokado Balsam

Mustela  · www.mustela.com.tr
  4.61  (15485 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Mustela 3 Etkili Avokado Balsam cildin tüm kuru bölgelerini (yüz, dudaklar, eller, ayaklar, dirsekler vb.) besler, onarır ve korur. Organik sertifikalı ve %99,7 oranında doğal kökenli içerikleriyle, doğumdan itibaren güvenli ve tüm ailenin kullanımına uygundur. Doğal olarak elde edilen avokadonun benzersiz rengi ve kokusuna sahiptir.

Nasıl kullanılır?

1. Numuneyi elinizin içine sıkın (ultra yoğun dokusu sayesinde az miktar balsam yeterli olacaktır.)

2. Cildin kuru bölgelerine uygulayın: Yüz, boyun, kollar, eller, dirsekler, dizler, ayaklar.

3. İhtiyaç duydukça tekrarlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%22
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Tuğba Ç.
Tuğba Ç. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mustela ozellikle dogal bebek urunlerinde kendini kanitlamis bir marka fiyat olarak biraz pahali olsada urunlerinin hakkini veren bir marka piyasada cok daha pahali etkisi az urunler varken bu fiyata onarma nemlendirme koruma gibi tum ozellikleri iceren tek bir krem aliyorsunuz ve tum aile kullanabiliyorsunuz hem de en dogalindan organik bir krem kucuk miktarda olmasi bile nemlendirmeye yetiyor bu da ekonomik olarak uzun sure kullanim demek koku olarak zaten cok iyi beklemiyodum sonucta organik bir urun asla rahatsiz etmiyor eşim traştan sonra kullandi cok iyi geldigini soyledi yuzu kurutmuyor traş sonrasi onarim kismida aradan cikiyor ben alerjik yapili oldukca kuru bi cilde sahibim kışın ozellikle ayak topuklarima dudaklarima kadar catlayabiliyorum benim icin acil yardim kremi oldu resmen bir kere deneyin pamuk gibi nemi hapsetsin farki anlaycaksiniz temiz icerik ve alerjik bunyeler icin tum aile guvenle kullanabilir ister yazin guneste ister kışın sogukta harika bir deneyimdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazlıcan B.
Nazlıcan B. · 29 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dudaklarında çok fazla çaktım olan bir insanım hangi nemlendirici denersem deneyim belirli 1 saatte artık bu tür bu tür kalmaya başlıyor küçücük paketin içerisinde müstela inceleyince denemek istedim önce dudaklarından başladım inanır mısınz gün boyu harika bir yumuşaklık verdi ve hiç kuruluk yapmadı sanırım aradığım şeyi buldum ve sadece dudakta değil vücudunuzun her bölgesinde nemlendirici olarak kullanılan bir ürün aslında hepsinin bir arada yapımız çok dikkatimi çekti Bilirsin genelde hepsi bir arada ürünler çok tüketilmez çünkü satıcılara göre her ürünün ayrı ayrı satın olması onlar için daha karlı elverişli bir durumdur ama müjdeler üç etkili avokado Balssa mı bunu gerçekten başarmış dirseklerinde Sedef hastalığım olduğu için oraya da bir sürü denemek istedim tabii ki de Sedef’e geçirdi diyemem zaten böyle bir etki de beklemedim Ama o dirseklerime verdiği yumuşaklığı anlatamam size ürün alınabilir denenebilir ben dudaklarım açısından çok 🦋ama çok memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esin K.
Esin K. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Denebunu sayesinde deneme fırsatım oldu keşke biraz daha olsaymış harika bir etki bıraktı azıcık bir atlet bile mecbur ürünü alacağız 😀
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aynur S.
Aynur S. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün çok ufak miktarda bile yeterli geldiği için ve markanın diğer ürünlerinden de memnun kaldığım için tüm aile üyelerine gönül rahatlığıyla kullandık ve çok memnun kaldık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seçil S.
Seçil S. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yapısını ve kolay emiliyor olmasını çok sevdim sadece benim için böyle ürünlerde koku çok önemlidir kokusunu pek sevmedim sıfır koku ya da daha yumuşak soft bir kokuya sahip olabilirdi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 33 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün İle boyu kullanımı ile kesinlikle kalbimi çaldı. Markayı duymuştum ancak kullanmak hiç nasip olmamıştı. Bugün sürdüğümde bebeksi bi yumuşaklık hissettim..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Burçin Dilmaç
Burçin Dilmaç · 26 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü cildimize ilk sürdüğünüzde mükemmel bir nemlendirici olduğunu anlayabiliyorsunuz Benim için en önemli Kriter %100 organik olması zaten tester kutusunu ilk açtığımızda yemyeşil bir ürün sizi karşılıyor buram buram avokado kokusu alıyorsunuz ve elleri hemen bebek eli gibi yapıyor günlük hayatında çok fazla makyaj yapıyorum ve Vücudumun t bölgesi çok kuru T bölgesi kuru olan herkesin kullanması gerektiği bir ürün olarak düşünüyorum ilk önce komedonlar alınarak daha sonra bu ürün sürüldüğünde tertemiz bir burun görüntüsü ortaya çıkacağını Düşünüyorum daha makyaj da baz olarak kullanmadım ama Bugün ellerimi sürdüğümde gayet yeterli bir nemlendirme sağladı Tek sorun diğer nemlendiricilere göre küçük bir miktarını Bence yetmemiş olması Biraz fazla bir ürün almak gerekiyor diye düşünüyorum Onun dışında mustelanın birçok ürününü gayet beğeniyorum başarılı buluyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine S.
Emine S. · 30 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun bence her evd elması gereken bir ürün.her aile birine hitap ediyor ve kullanım alanı çeşitliliğini olması urunu cazip hale getiriyor.mustela aşığı biri olarak bu urunu de gözden oldu diyebilirim. Mustela markasıyla ilk hamileligim surecinde tanıştım. Icerigi temiz markalar arasinda olduğu için gönül rahatlığıyla tercih etmiştim.dogumdan sonra oglum ve kızımın atopik bir cilde sahip olmasından dolayı urun cesidimiz artıp farkli ürünleriyle de tanışma imkanımız oldu. İki cocugumda da gönül rahatlığıyla bu markayı tercih ettim hala kullanmaya devam ediyorum . Bu üründen de diğer ürünlerinden olduğum gibi çok memnun kaldım topuk çatlakların vardi hemen etkisini gösterdi .Ürünün kullanım yelpazesi geniş olduğu için bence el altında her zaman bulunması gereken bir ürün. Üstelik bereketli olacak bir ürün az miktarda cilde nüfus etme alanı fazla ayrıca nemlendirirken yapışkan hic bırakmayıp hemen emilim sağlıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şerife H.
Şerife H. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Genel olarak ürün başarılı biliyorum doğal sertifikalı bir ürün ama kokusu ilaç olan bir kremin kokusunu anımsattı Onun dışında rengi ile yapısıyla bıraktığı kadifemsi hisle Ben ürünü çok beğendim küçük bir bebeğim var bu kış aylarında burun kenarları çok kuruyor kesinlikle benim de öyle burun kenarlarında Çok etkili bir ürün �öyle düşünüyorum kokusu düzeltilirse alınabilir bir ürün mü Evet ama mustelanın her ürünü aşırı Pahalı Bu da beni çok üzüyor gerçekten bebeklerde yetişkinlerde kullanılması gereken içeriklere saygı ürün ama aşırı pahalı geliyor bana belki tercih etmeme sebebim bu olabilir Çok pahalı diyorum İnşallah biraz ilerleyen günlerde fiyatları düşer Biz de yararlanabiliriz onun dışında gerçekten rengi tam bir avokado rengi sanki avokadonun püresini yapmışlar gibi bıraktığı kadifemsi yapıya bayılacaksınız Ben makyaj bazı olarak kullanmayı da düşünüyorum teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hediye S.
Hediye S. · 30 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Önce kendimde sonra oğlumda kullandım muhteşem bir nemlendirme etkisi oldu kokusu bir okadar güzel bayıldık
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.