Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam
amazon-image
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam
Mustela 3 Etkili Avokado Balsam

Mustela 3 Etkili Avokado Balsam

Mustela  · www.mustela.com.tr
  4.61  (15485 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Mustela 3 Etkili Avokado Balsam cildin tüm kuru bölgelerini (yüz, dudaklar, eller, ayaklar, dirsekler vb.) besler, onarır ve korur. Organik sertifikalı ve %99,7 oranında doğal kökenli içerikleriyle, doğumdan itibaren güvenli ve tüm ailenin kullanımına uygundur. Doğal olarak elde edilen avokadonun benzersiz rengi ve kokusuna sahiptir.

Nasıl kullanılır?

1. Numuneyi elinizin içine sıkın (ultra yoğun dokusu sayesinde az miktar balsam yeterli olacaktır.)

2. Cildin kuru bölgelerine uygulayın: Yüz, boyun, kollar, eller, dirsekler, dizler, ayaklar.

3. İhtiyaç duydukça tekrarlayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%65
%22
%4
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Esra T.
Esra T. · 26 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nemlendirici etkisi gayet güzel ve yapışkanlı hissi vermiyor. Çoğu vücut böylesi için kullanımı uygun. Tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eda Nur B.
Eda Nur B. · 25 · Rize
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
mustela kremi ilk izlenimim bilmediğim için ve renginden dolayı çok tereddüteydim pek etki edeceğini sanmıyordum biraz da korktum. karma bir cilde sahibim ama kullandığım serumlar ve regl dönemi olunca da sivilceler başladı , yüzüm kuru olmaya başladı o sıra denedim ve yüzümde oluşan kuru yere sürünce iyileşme oldu. o sarımsı yeşil rengi ve dokusu ilk başta çok yağlı geleneceğini düşünsemde emilimi güzel oldu ve kolay şekilde yayıldı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nadezhda M.
Nadezhda M. · 42 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Mustela'yı çok duydum ancak kullanmamıştım. Ama bundan sonra sürekli kullanacağım bir ürün. Nemlendirme konusunda çok başarılı kızımın dudak çatlağına da çok iyi geldi. Kokusu hiç yok ve bu çok iyi. Ben yüz için kullandım ve çok memnun kaldım. En ünlü ve pahalı Kore'den geldiği nemlendirici kremle hiç fark yok inanın. Artık Kore'den krem getirmek gerek yok.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ebru O.
Ebru O. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
MUSTELA ürünlerini bebeğim doğduktan sonra kullanmaya başladım belki fiyat açısından başka ürünlere çok fark atsa da her kuruş değiyor içerik bakım açısından kendini seven herkesin kullanması gereken bir marka ki avakadonun yararlarına da bakacak olursak cildini seven herkes kullanmalı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 46 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
balsam ya da balm denince cildim karma olduğu için şöyle bir duruyorum, bana genelde fazla geliyor. ama buna bayıldım. 3 ml'lik tester ürünü 4 kere kullanma şansım oldu. biraz daha zorlasaydım 5 ya da 6 kere de kullanabilirdim. Çok bereketli. kıvamı çok iyi, azıcık kullanmak yetiyor. asla yağlı bir his bırakmıyor ve çok iyi nemlendiriyor. hemen emiliyor. ben yüzüm için kullandım. hem asit hem de retinol sonrası denedim. cildimi çok rahatlattı. Çok iyi bir onarıcı ve nemlendirici. cildi hemen yumuşatıyor. asla parlak bir görüntü olmuyor. o nedenle gündüz güneş kreminden önce de kullanabildim. asla güneş kreminin soyulması gibi bir durum yaşamadım. vücudun her bölgesinde kullanılabilmesi ve tüm aile üyelerinin kullanabilmesi artısı... yaz kış tercih edilebilir... sipariş verdim bile... kokusu kötü diyenler olmuş... onlar içine parfüm basılmış ürünleri kullanmaya devam etsinler... bildiğin avokado kokusu ve hiç de kötü değil bence... tüm aile her durumda kullanabilsin denecek bir krem varsa işte o krem bu krem... pompalı şişede büyük boy da üretilse ne güzel olur...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülbahar Ç.
Gülbahar Ç. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle mustela etkisi tartışılamaz. çok kaliteli ürünleri var daha önce de kullandığım için biliyorum.ama balsamı daha önce denememiştim ve bunu bana deneme fırsatı sunan dene bunu ve mustela ailesine çok teşekkür ediyorum.ürüne dönecek olursam yüz ve vücuttaki her bölgeye sürülebilir olması benim için çok iyi bir avantaj.yüze ayrı ele vücuda ayrı mantığının terk edilmesi muhteşem bir mantık. ayrıca ürün sıfır atık kullanılarak üretilmiş ve doğal sertifikalı olduğu için bir tasarruf devri insanlarına muhteşem bir ütün olmuş.en azından benim gibi buna dikkat eden insanlar için ayrı bir avantaj.sürdüğünüz zaman asla yapışkan ve kötü bir his bırakmıyor . renginin avakadodan gelen o tatlı bir sarıya bürünmüş. parfümsüz ve o hafif gelen yağ kokusu var ancakbizim için çok önemli değil çünkü işlev ve etkisi inanılmaz derece güzel.aynı zamanda çok ekonomil bir ürün olucak çünkü o yağlı yapısı sayesinde küçücük bir miktar alsanız dahi orası maksimum derecede nemlendiriyor. kısacası harika bir deneyimdi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe ç.
Ayşe Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün avokadonun kabuk, çekirdek ve posasının tamamı kullanılarak sıfır atık olarak üretilmiş. Öncelikle bu markaya olumlu bir bakışla yaklaşmamı sağladı. Ürün miktarı uzun süre kullanıp yorum yapacak kadar fazla değildi maalesef. Evet bir bölgeye küçücük uygulamak yetiyor fakat ben yüzümde ve elimde deneyebildim sadece. Ürün tüm vücutta ayaklarda dudaklarda bile kullanımı vadediyorken en azından 15 ml bir paket gönderilmesini beklerdim. Ayrıca her yaş grubuna hitap ediyor yine ürünün az olması ailemden bir başkasının denemesine imkan vermedi. Ürün deneyimime gelecek olursak gerçekten nemlendirme ve yumuşaklık konusunda iyi. Yağlı bir tabaka bırakmıyor(nemlendiricide en dikkat ettiğim husustur) içerik temiz parfüm yok renk yok bu da çok önemli benim için. “Bebek kremi hassasiyetinde her yaşa uygun bir krem” arıyorsanız tavsiye ederim. Zaten “organik sertifikası” da var benim için en ama en iyi kısım buydu piyasada maalesef bunu birçok markada göremiyoruz. Açıkçası şu anda kullandığım ürünüm bitince sipariş vermeyi düşünüyorum. Almayı düşünenlere ve çevremdeki herkese tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sedef C.
Sedef C. · 37 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle Mustela kalitesi yıllardır tartışılmaz kalitesiyle çocuklarımı da büyütürken kullandığım harika bir marka. Bunun için bu balsamı denemi fırsatı sunan Dene Bunu ve Mustela ailesine çok teşekkür ederim. Ürüne gelecek olursak, tüm aile fertlerinin kullanabileceği ayrıca yüz ve vücuttaki her bölgeye uygulanabilir olması muhteşem. Yüze ayrı,ayağa ayrı krem mantığını tek bir üründe ve organik sertifikalı olarak birleştirmek ise çok güzel. Ürün Avakadonun tamamını kullandığını ve sıfır atık anlayışı ile üretildiğini vurguluyor ki bu da doğru. Koyu bir yapısı yok ürünün bildiğimiz nemlendiriciler gibi normal formda ne çok koyu ne çok akışkan bu ideal. Avokado gibi de rengi var çok tatlı sarimsi bir yeşil. Koku yok deniyor ama organik olmasından kaynaklı hafif ama çok hoş olmayan bir yağ kokusu mevcut ki bu bizim için çokta önemli değil çünkü işlev ve içeriği harika. Karma ama yağlı bölgeleri de çok yağlı olmayan hassas bir cilt tipine sahibim. Bir kaç arkadaşımın önerisi ile bir sabun aldım ve yüzüme kullandım normalde yüzüne her şeyi kullanmayı sevmeyen biri olarak bu hayatımın hatasıydı çünkü ertesi gün yüzümde ufak ufak isilik tarzı alerjenimsi bir durum oluşmuştu. İşte tam o sırada geldi bu balsamda. Etki edeceğini düşünüp ilk akşam uyguladım. Baya yağlı bir yapısı var dolayısıyla bereketli bir ürün olacağı belli. Çok yağlı emilmez mi acaba yapış yapış mı kalacak diye beklerken de dakikalar içinde emilip yumuşacık,ferah canlı bir cilt sunuyor size. Hele sabah kalktığım da yüzümde ki o isilik tarzı alerjenleri yok denecek kıvama getirmesi büyük artı almasına sebep oldu benden. Bir iki kelimeyle ifade edilmeyi hakeden bir ürün dolayısıyla yorum biraz uzun oldu kusura bakmayın lütfen:) Ama kesinlikle alınmayı hak ediyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe Y.
Ayşe Y. · 38 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün doğal renkli temiz içerikli vücudun tüm bölgerinde kullanılması çok yönlü olmuş hem nemlendirici hem besleyici hem onarıcı özellik ürünü öne çıkaran özelliği olmuş mustelanın anne bebek ürünlerini çok kullandım fakat bu ürünü ilk defa denedim beğendim 😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı Özüm Ö.
Aslı Özüm Ö. · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıvamı yoğun. Çok kuru, neme aç ciltler için oldukça doyurucu. Hiç yapış yapış bir his de bırakmıyor kullandıktan sonra. Bir tek ilk sürümde buram buram avokado kokusu geliyor. Ama kısa sürede o da kayboluyor. Özellikle kış ayları için vazgeçilmezim olabilir 👍🏽
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.