Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maybelline Instant Eraser Kapatıcı
amazon-image
Maybelline Instant Eraser Kapatıcı

Maybelline Instant Eraser Kapatıcı

Maybelline New York 
  4.71  (400 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Instant Eraser Kapatıcı ile ister kusurları gizle, ister cildini aydınlat ve kontür yap. Üstelik cildini 12 saate kadar nemlendirir. 

Mat ve yorgun cildi aydınlatır, cilt kusurlarını kapatarak cilt tonunu eşitler ve mükemmel bir cilt görünümü sağlar.

Göz altı şişkinliklerini, göz altındaki ince çizgileri ve koyu halkaları gizler.

İkonik sünger ucuyla kolay uygulama sunar.

Instant Anti Age Eraser Kapatıcı, yüksek kapatıcılığıyla her an yanında. 


Nasıl kullanılır?

Ürünün üzerindeki koruma bandını çıkartıp, kapağı açtıktan sonra bordo alanda bulunan ok işaretlerinin yönünde çevirmeniz gerekir. Sünger alana kapatıcı geldikten sonra uygulamaya geçebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%20
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Zehra A.
Zehra A. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maybelline Eraser kapatıcıyı yıllardır kullanıyorum. Şişesinden dolayı kolayca uygulanması, çok güzel kapatması, cildimin nemini korumaya devam ederek kuruyup ince çizgilere dolmaması en sevdiğim yönleri.Daha pahalı olan ürünleri de kullandım kesinlikle bu sonucu alamadım 💜🧡💜
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
AYŞE Y.
Ayşe Y. · 34 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullanım acisindan kapağındaki sünger i harika birşey extra ürün kullanmadan kapaticiyi kullanabiliyorsunuz cilt tonumu esitlemesi çok iyi.açık tenli oldugum için açık tonda aldım kapatma olayı mükemmel. iyiki almisim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe A.
Gökçe A. · 28 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
gelir gelmez deneme amaçlı kullandım hemen. Ürün düşündüğümden bir tık koyu geldi cildim için. ama sorun teşkil edecek kadar değil. kolay şekilde bütünleşti. sadece denemek için kullandığım için uzun sürede cizgilere dolar mı henüz test etmedim ama yapısı çok hosuma gitti. nemli görünüm seviyorum bunu sağladı. beklentimi karşıladı diyebilirim. ama standart fiyatini hakettiginden emin değilim. ben denebunu sayesinde cok uygun fiyata aldım ama bittikten sonra güncel fiyatıyla yeniden alır mıyım emin değilim. tüm açılardan değerlendirirsek yapısı güzel, uygulaması kolay, renk bütünlüğü cilt ile sağlanıyor ama f/p ürünü değil. 10 üzerinden 7-8 verilebilir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra K.
Büşra K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Pek makyaj yapan birisi değilim, heleki kapatıcı hiç kullanmazdım. Kapatıcıyı dağıtmayı beceremedigimden de olabilir. ama bu ürün başkaa. denebunu uygun fiyatlı satışa koyunca denemek istedim. bayıldımmm. öncelikle uygulaması çok kolay. sürdükten sonra göz çevreniz araba farı gibi parlamiyor. fondöten kullanmadığınız zaman bile hafif sür çık. çok doğal bir aydınlık görüntü veriyor. bittikçe alırım muhtemelen.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Didem b.
Didem B. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kapatıcı ve kontür yapmak İçin gayet güzel
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Günlük ten makyajımda nemlendirici, kapatıcı ve pudra dışında bir ürün kullanmıyorum. Bu ürünü de uzun zamandır kullanmak istiyordum ama fiyatından dolayı alamıyordum. Uygulama kolaylığını, yapısını ve nemlendirici özelliğini çok sevdim. Diğer kapatıcımla kıyasladığımda gerçekten Maybelline New York farkını hissettim. Bittikçe stoklayacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ESRA Ü.
Esra Ü. · 35 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü hem kapatıcı hem fondöten olarak kullanıyorum. Yağlı bir cildim olmasına rağmen cildimde hiç kusma yapmadı. Bir çok markanın ürününü denedim fakat sonuç hep hüsran. Bu ürünü çok duymuştum. Aldım ve kullandıktan sonra inanılmaz memnun kaldım. Kesinlikle tavsiye edebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün piyasa fiyatına göre çok uygun. Zaten sürekli kullanıp memnun kaldığım bir ürün. Kolay uygulanıyor, çizgilere dolmuyor, bir de cilde turuncumsu renk vermiyor. Bunu yaşamış olan mutlaka vardır ve ne demek istediğimi çok iyi anlamıştır;) çok amaçlı kullanabiliyorsunuz tek ürün çok iş. Daha ne olsun.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hilal B.
Hilal B. · 36 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
uzun yıllardır kullandığım favori kapatıcıdır sadece göz altlarıma değil kapanmasını istediğim kızarıklarım sivilcelerim yani tüm yüzüme uygulayabiliyorum. nemli bir bitiş sağlaması ve çizgilere asla dolmaması benim için en iyi özelliklerinden. herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra S.
Esra S. · 29 · Edirne
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce kullandığım bi kapatıcı ve diğer kapatıcalara kıyasla en çok beğendiğim diyebilirim. Yüzde ağırlık yapmıyor nemlendiriyor çizgilere dolmuyor hatta bazen tüm yüzümde bile kullanıyorum herkese tavsiye ederim doğru rengi kullandığınız sürece memnun kalacağınız bi ürün
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.