Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Maybelline Instant Eraser Kapatıcı
amazon-image
Maybelline Instant Eraser Kapatıcı

Maybelline Instant Eraser Kapatıcı

Maybelline New York 
  4.71  (400 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Instant Eraser Kapatıcı ile ister kusurları gizle, ister cildini aydınlat ve kontür yap. Üstelik cildini 12 saate kadar nemlendirir. 

Mat ve yorgun cildi aydınlatır, cilt kusurlarını kapatarak cilt tonunu eşitler ve mükemmel bir cilt görünümü sağlar.

Göz altı şişkinliklerini, göz altındaki ince çizgileri ve koyu halkaları gizler.

İkonik sünger ucuyla kolay uygulama sunar.

Instant Anti Age Eraser Kapatıcı, yüksek kapatıcılığıyla her an yanında. 


Nasıl kullanılır?

Ürünün üzerindeki koruma bandını çıkartıp, kapağı açtıktan sonra bordo alanda bulunan ok işaretlerinin yönünde çevirmeniz gerekir. Sünger alana kapatıcı geldikten sonra uygulamaya geçebilirsiniz.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%20
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Elif nazlı Ö.
Elif Nazlı Ö. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şimdiye kadar kullandığım en mükemmel kapatıcılardan biri. müthiş bir şekilde cildimle birleşiyor, asla kuru göstermiyor ya da ekstra yağlandırmıyor. kesinlikle cildimde oksitlenmiyor ve tüm gün tazeliğini koruyor. ve en sevdiğim özelliği gerçekten çok doğal durması.. bayılıyorum ya tam anlamıyla aşk
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özge K.
Özge K. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yıllardır kullandığım bir ürün, kesinlikle göz altı kapatıcıları kategorisinde en iyisi diyebilirim, göz altı morluğum olduğu için çok fazla kapatıcı denedim ve kesinlikle en iyisi diyebilirim. Hatta cilt tonunuzda bir ton açık alırsanız aydınlatıcı görünümde veriyor, kesinle deneyin derim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ÖZLEM B.
Özlem B. · 36 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünü daha önc bır çok kez satın alıp kullandım . denebunu nun sayesınde oldukçe uygun bır fıyata tekrar satın aldım . benım gıbı genetık koyu göz altı olanlar ıcın cıddı br kapatıcılık sağlanmıyor (ne kullanırsam kullanayım kapanmıyor ) benım ıcın bır tık bıle kapatması buyuk bır olay . ten urunu olarakta durusunu sevıyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sevinç U.
Sevinç U. · 48 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen çok memnun kaldım, sürekli kullanacağım bir kapatıcı. Koyu güneş lekelerimi kapattı, güzel dağılıyor ve uzun süre kalıcı. Çoğu fün BB krem veya fondöten kullanmadan, yüzümde gerekli yerlere sadece MaybellineInstant eraser kapatıcı kullanarak makyajımı tamamlıyorum. Doğal bir duruşu var, rengi de bana tam uydu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rabia D.
Rabia D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabitlenmediğinde gözeneklere dolma yapabilsede bu harika bir ürün olduğu gerçeğini değiştirmez. Bir kere kullanınca kolay kolay farklı bir kapatıcıya geçilmiyor. Kapatıcı kullanmaya başlayınca fondöteni bıraktım. Cildim rahatladı. Farklı pek çok marka kullandım ama Maybelline en başarılısı diyebilirim 😍🤩
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla T.
Çağla T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü düzenli olarak alıyorum ve makyaj rutinimin vazgeçilmezi diyebilirim. Her gün kapatıcı kullandığım için tüm gün etkili olacak ve çizgilere dolmayacak bir ürün tercih etmem benim için çok önemli. Kapatıcı konusunda senelerdir vazgeçilmezim ve öyle de olacak 🥳
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eylül T.
Eylül T. · 33 · Muğla
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Urun çok iyi zaten zamlardan 9nce sürekli bu kapaticiyi kullanırdım ama zamlardan sonra el insaf fiyata yetişene aşk olsun. Denebunu sayesinde indirimli alabildim denebunuya teşekkür ederim. Siz arada olmasanız alunabil8cek bi ürün değil fahiş fiyatından dolayi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Rüya KOMUR
Rüya Komur · 32 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kapatıcı bağımlısı biri olarak kullandığım en iyi kapatıcılardan diyebilirim. Tek eksiği nemlendirme özelliği bir tık fazla olsa mükemmel olacak. kış aylarında kuruttuğu için yaz mevsiminde performansı daha başarılı benim için. oldukça iyi kapatıcılık veriyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ezgi C.
Ezgi C. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce de kullandığım bir kapatıcıydı. Kullanımı çok kolay, kuruyup çizgilere dolmuyor, canlı bir görünüm sağlıyor. Kapatıcılığı benim cilt tonuma göre oldukça iyi. Sabitleme veya tazeleme ihtiyacı hissettirmiyor. Favori iki kapatıcımdan bir tanesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Nur K.
Şeyma Nur K. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim göz altı morluklarım var, o yüzden kapatıcı olmazsa olmazımdır. Maybelline'nin bu ürünüde çok beğendim. Çok güzel yayıldı, tonu güzel eşitledi. Fiyatı piyasa da biraz daha uygun olsa sürekli alabilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.