Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Revitalift Lazer Saf Retinol Gece Serumu
amazon-image
L'Oréal Revitalift Lazer Saf Retinol Gece Serumu

L'Oréal Revitalift Lazer Saf Retinol Gece Serumu

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.64  (1059 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Kadınların %100'ünde** kırışıklık görünümünü azaltır. Derin kırışıklıklar dahil tüm kırışıklıklarda etkilidir.

Yüksek konsantre saf retinol içeren ileri teknoloji formülü sayesinde cilde 3 kat daha fazla saf retinol nüfuz etmesini sağlar***.

L'Oréal Paris'in geliştirdiği, dermatologların onayladığı**** yüksek konsantre saf retinol içeren formülü sayesinde

ANINDA: Nem kazanmış, daha pürüzsüz bir cilt görünümü

1 AYDA: Cilt dokusu düzelmiş, parlak ve daha genç görünür.

4 AYDA: Kırışıklıkların görünümü %36***** oranında, derin kırışıklık görünümü gözle görülür şekilde azalır.

Nasıl Kullanılır?

Yaşlanma karşıtı serumu temiz ve kuru cildinize geceleri nemlendiriciden önce 3-4 damla uygulayın. Saf Retinol, cildin güneşe karşı hassasiyetini arttırabileceğinden uygulamanın ertesi sabahı, güneş koruma faktörü (GKF) minimum 20 olan bir ürün kullanmayı unutmayın.

1. HAFTA: Haftada 2 gece kullanın.

2. HAFTA: Her kullanımdan sonra bir gece ara vererek tekrarlayın.

3. HAFTA: Cildinizin toleransına göre geceleri kullanın.

**Klinik çalışma, 49 kadın: Yüz kırışıklıklarında 4 ayda klinik skorlama ***L’Oreal Paris’in geçmiş formülüne kıyasla - detaylar websitesinde

****L'Oreal Paris Danışma Komitesi’nin Dermatologları tarafından onaylandı

*****Klinik çalışma, 22 kişi: Glabellar kırışıklıklarında klinik skorlama

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%66
%23
%3
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

ece ç.
Ece Ç. · 35 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir gece arayla iki kez kullandım sonra bir hafta ara vermek üzere durdum önerildiği gibi, ikinci kullanışımdan bir gün sonra cildimde yanma başladı sonraki sabah ise alnımdaki çizgiler, iki kaş ortasındaki dikine derin çizgi, dudak kenarlarımdaki çizgiler ve bir de gözümün kenarındaki güneç lekesi inanılmaz azalmıştı çok şaşırdım, önümüzdeki hafta cildim alıştığında sık şekilde kullanmaya devam ediyor olacağım, gerçekten hala şaşkınım bu kadar hızlı bi etki gördüğüm için
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Öztürk
Emine Öztürk · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü çıktıktan sonra almayı çok istiyordum zaten. Denebunuda indirimli halini görünce kaçırmadım tabii🤭 çok umutluyum bakalım ne olacak. Yalnız ml olarak bayaa fazla .epey uzun süre gider bu serum. Çünkü diğer serumum 7ml di.kullanmaya başlayalı 1 ayı çoktan geçti yarısını bitirmişim henüz. Bu çok daha büyük.o yüzden alınması akıllıca. Yalnızca ertesi sabah mutlaka koruma faktörlü br krem sürmeniz lazım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Melike Ş.
Melike Ş. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle saf retinol denildiğinde nedense kötü kokulu ve ağır bir ürün olabileceğini düşünmüştüm ancak bu her gece kullanmak isteyebileceğim süt gibi kıvamı olan, şahane kokan ve sabah uyandığınızda cildi neme doyduran başarılı bir ürün. İnce çizgilere etki eder mi bu süre için bir şey diyemiyorum ancak kullanıldığı gün hafif bir botoks etkisi yaptığı kesin. Fiyatı gerçekten iyi ama keşke daha ulaşılabilir olsa, bittikçe alsak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve B.
Merve B. · 35 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildimde hafif soyulmalar yaptı ve hafif dermatitler yaptı. Birkaç gün ara verdim ve daha dikkatli kullanmaya başladım. Cildimin yenilenmeye başladığını hissettim. Daha parlak ve gözeneklerim azaldı. Kullanırken göz ve dudak çevresini korumaya başladım. Sabahları güneşten kaçındım ve güneş kremi kullandım. Bir gün arayla uyguluyorum. Böyle kullandığım için en az 6 ay yeteceğini düşünüyorum. Fiyatına göre performansından çok memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sude M.
Sude M. · 24 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk hafta bir kere ikinci hafta gün aşırı kullanmak gerekiyor. Benim 1. haftam ve düzgün kullanımda sonuç alacağımı düşünüyorum. Ayrıca retinol kullandıktan sonra güneş kremi ihmal etmemek gerekiyor ve yaza girdiğimizden dolayı retinol'ü yazdan sonra kullanmaya devam edeceğim. Denebunu da indirimde görünce hemen satın aldım. ilk haftanın sonunda gözeneklerime iyi geldiğini düşünüyorum. uzun vadede daha da iyi olacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuran B.
Nuran B. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten her yaş grubunun kullanıp da memnun kalacağı ve vaadini gerçekleştiren bir ürün. Hem 30 yaşında kızım ve hem de ben ikimiz de kullanıyoruz. İkimiz de çok memnunuz. Kullanmaya başlayalı 2 ay kadar oldu ve etkisini gözle görür şekilde fark ediyorsunuz. Retinol olmasına rağmen içerisinde herhangi bir alerji vs yapmadı. Çok hafif ve cildi dolgunlaştıran kırışıklıklara iyi gelen bir ürün, normal zamanda da keşke fiyatı biraz daha uygun olsa
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra Cansu A.
Büşra Cansu A. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aslında kozmetik esaslı retinol serum almayacaktım ama Loreal olduğu için bi şans vermek istedim. İlk başlarda cildimde hassasiyet oldu. Sonrasında alıştım sanıyorum ki yanmalar azaldı. Sivilce siyah nokta ve deri altı beyaz noktalarda işe yaradı. Başlarda sivilce yapıyor bu arada. Henüz deneyimleyemediğim etkisi ise kırışıklık. Alnımda yeni başlayan kırışıklıklarım var ama ürüne başlayalı 1 ay olacak. 6 ay kadar şans vermek istiyorum. Böyle yani alın aldırın.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nisan G.
Nisan G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Retinol oranı piyasadaki en düşük ürünlerden biri bu iyi bir şey bu sayede iritasyon ve kurutma riski çok azalıyor, cildim hafif rozalı ve hassas, gencim ama önleyici olarak başladığım ilk retinol oldu haftada 1 ile başladım iritasyon yapmaması için ve çok şükür henüz yapmadı. Doğru kullanılırsa çok faydalı bir ürün ama çok dikkat etmek lazım retinoller ve kimyasal peeling’lerle cilt bariyerine zarar vermemeye.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
betül d.
Betül D. · 34 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru bir cildim var.Haftada iki kez kullandım cildi ilk günden nemlendiriyor ve patlatıyor etkisinden memnunum haftada iki kez kullanıyorum ilk bir haftada kırmızı noktaciklar çıkardı dermatologum bunun retinolun etki etmesinden kaynaklandığını bir sorun olmadığını söyledi uzun sure kullanımda kırışıklara etkisini görürüm diye düşünüyorum.Retinollü ilk kez kullanacaklar için önce iki üç damla başlayın sonra yavaş yavaş arttırın. Bu ürünü tavsiye ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Özgül D.
Özgül D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
İlk önce tenimin çok hassas olduğunu en ufak şeylerde bile kabardığını belirtmek isterim. Ürünü dün gece ilk defa kullandım öyle gece gündüz kremleri kullanan bir insan da değilim. Gece çok güzel kokuyordu hiç kızarıklık yapmadı. Sabah uyandığımda cildim bebek kadar yumuşak oldu yüzümü yıkamak istemiyorum o kadar güzel. Kırışıklık etkisini zamanla görebileceğim bir şey olduğu için şu an yazamıyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.