L'Oréal Revitalift Lazer Saf Retinol Gece Serumu
Kadınların %100'ünde** kırışıklık görünümünü azaltır. Derin kırışıklıklar dahil tüm kırışıklıklarda etkilidir.
Yüksek konsantre saf retinol içeren ileri teknoloji formülü sayesinde cilde 3 kat daha fazla saf retinol nüfuz etmesini sağlar***.
L'Oréal Paris'in geliştirdiği, dermatologların onayladığı**** yüksek konsantre saf retinol içeren formülü sayesinde
ANINDA: Nem kazanmış, daha pürüzsüz bir cilt görünümü
1 AYDA: Cilt dokusu düzelmiş, parlak ve daha genç görünür.
4 AYDA: Kırışıklıkların görünümü %36***** oranında, derin kırışıklık görünümü gözle görülür şekilde azalır.
Nasıl Kullanılır?
Yaşlanma karşıtı serumu temiz ve kuru cildinize geceleri nemlendiriciden önce 3-4 damla uygulayın. Saf Retinol, cildin güneşe karşı hassasiyetini arttırabileceğinden uygulamanın ertesi sabahı, güneş koruma faktörü (GKF) minimum 20 olan bir ürün kullanmayı unutmayın.
1. HAFTA: Haftada 2 gece kullanın.
2. HAFTA: Her kullanımdan sonra bir gece ara vererek tekrarlayın.
3. HAFTA: Cildinizin toleransına göre geceleri kullanın.
**Klinik çalışma, 49 kadın: Yüz kırışıklıklarında 4 ayda klinik skorlama ***L’Oreal Paris’in geçmiş formülüne kıyasla - detaylar websitesinde
****L'Oreal Paris Danışma Komitesi’nin Dermatologları tarafından onaylandı
*****Klinik çalışma, 22 kişi: Glabellar kırışıklıklarında klinik skorlama
Puan dağılımı
ürünün kremsi yapıda olup güzel dağılabilmesi çok hoşuma gitti, kısa süredir kullanıyor olmama rağmen cildimde yenilenme hissi ve bir aydınlık gelmesi durumunu çok sevdim. sevmediğim kısım ise içinde az ürün olması ve biraz fiyatının yüksek olması daha rahat ulaşılabilir fiyatlar olmasını isterdim.
Lekeli bir cildim var ve özellikle güneşli günlerde yüzümdeki lekeler daha belirgin hale gelir. Bu serumu 2 hafta boyunca ve haftada 2 defa gece kullandım ve ertesi sabahta mutlaka yüzüme yüksek korumalı güneş koruma kremi sürdüm. Serumu ilk defa kullandıktan 3 gün sonra da cildim yavaş yavaş soyulmaya başladı. Cildim biraz hassas bir hale geldi, nemlendirici sürdüğümde çok hafifte olsa yanma hissi yaşadım ama dayanılmayacak seviyede değildi. 2 hafta sonrasında ise yüzüm daha parlak ve canlı bir hal aldı ve ten rengimde çok hafifte olsa ton farkı oldu. İlk deneme için açıkçası ürünün etkisini çok başarılı buldum. Üründen memnun kaldığımı söyleyebilirim.
adınların %100'ünde** kırışıklık görünümünü azaltır. Derin kırışıklıklar dahil tüm kırışıklıklarda etkilidir. Yüksek konsantre saf retinol içeren ileri teknoloji formülü sayesinde cilde 3 kat daha fazla saf retinol nüfuz etmesini sağlar***. L'Oréal Paris'in geliştirdiği, dermatologların onayladığı**** yüksek konsantre saf retinol içeren formülü sayesinde Nem kazanmış, daha pürüzsüz bir cilt görünümü sağlanmasına destek olur. 1 AYDA: Cilt dokusunun düzelmiş, parlak ve daha genç görünmesine yardımcı olur. 4 AYDA: Kırışıklıkların görünümü %36***** oranında, derin kırışıklık görünümü gözle görülür şekilde azalır.
Açıkçası bu performansı beklediğim bir ürün değildi. Beni oldukça şaşırttı sütsü bir görünümü çok güzel bir dokusu var sürer sürmez cildiniz emiyor yumuşacık oluyor çok kuru cildim olduğu için bekleyip üstüne nemlendiriici sürüyorum hafta 2 kez uyguladım sabahına parlak,pürüzsüz bebek poposu gibi bi ciltle uyandım. Asit içeriklerini seviyorum ve cildim çok aşina olduğu için herhangi bir yan etki yaşamadım. Kırısıklık sorunum çok yok bu iddiasını değerlendiremedim. Nazikçe cildinizi soyuyor özellikle asit ürünlerini kullanamayanların daha rahat tolere edebileceğini düşünüyorum ♥️ çok etkilendik kendisinden...🌚
Ürünün açıklamasında haftada 2 gün daha sonra 2 günde bir kullanım yazıyor. İlk başlarda kızarma yanma olabiliceği yazıyordu ancak bende hiç bi kızarma yanmaya neden olmadı ilk gün sürdüğümde bile ertesi gün yüzüme ışıldı ve yumuşaklık geldi şuan düzenli olarak kullanmaya devam ediyorum. Diğer etkileri zamanla göreceğiz. Ama alıcak olanlara yani yüzünde leke kırışıklık yada kuru görünüm olanlara tavsiye ederim zaten loreal paris serumları her zaman iyi oluyor daha öncedende loreal parisin karışık yağlar içeren serumunu kullanıyordum.
Ürünü henüz bir haftadır kullanıyorum, aynı önerildiği şekilde ilk hafta iki gece uyguladım. Cilt yapım yağlı olduğundan mı bilemiyorum ancak cildimi kurutmadı. Pek fazla kırışıklığım olmadığı için ve henüz daha iki kere uyguladığım için kırışıklık görünümünü azaltıp azaltmayacağını en az dört hafta gözlemek gerekiyor. Cildimi güzelce temizledikten sonra serumu uyguluyorum. Nemlendirici sürmek içinde 15 dk beklemeyi tercih ediyorum. Şimdilik güzel, cildim reaksiyon göstermeye müsait olmasına rağmen olumsuz bir şey gözlemlemedim.
Retinizasyon sürecini atlatırsanız bu ürün ince çizgilere oldukça iyi geliyor. Retinolün sivilcelere etki eden formülasyonu da var ancak bu ürün daha çok kırışıklık, ince çizgiler ve dolgunluk anlamında vaatleri fazlasıyla karşılıyor. Yalnızca retinizasyon sürecinde ekstra hassasiyet, kuruluk, deri altında dolmuş sivilceleriniz varsa bunları açığa çıkarabilir ancak düzenli kullanıp bu retinizasyon süreci atlatıldığında ciltteki muazzam etkisine şahit olacaksınız. Tek dezavantajı parfümlü olması. Benim koku ve parfüm hassasiyetim olmadığı için sıkıntı yaşamadım.
Uzun kullanımda deneyimlemem mümkün olmadı henüz ama haftada bir kez uygulama ile sandviç tekniğine başlamaya karar verdim. Uyguladıgım gece ilk izlenimim pamuk gibi bir cilt oldu. Sürer sürmez bile fark anlaşıldı. Cildimde herhangi bir kızarıklık alerjen vs yapmadı. Cilt tipine göre değişebilir. Asitsiz bir tonik ile cilt temizleyip nemlendirici sürüp üzerine serumu sürüp tekrar nemlendirici uygulamanız gerekli sonuc ilkine göre çok başarılı umarım uzun vadede harikalar yaratır
Bu ürünü retinolün faydalarını uzunca araştırdıktan sonra almaya karar veredim.Ve iyi ki de almışım dedirtti vadettiğinden de fazlasını veriyor kısa kullanım süremde ince çizgilerde azalma cildimde dolgunluk,pürüzsüzlük ve cilt lekelerimde azalma gözlemledim. cildime gece uyguladım sabahında güneş kremimi aksatmadım cildim dokusunu yenilerken kabuklandı ve deri döktü ama bunu da kötü olarak değil gayet doğal onarım sürecinin bir parçasıymışçasına yaptı kısaca çok memnunum benden tam puan.
Loreal'in bu serisi için kısaca "Loreal isterse yapar" diyebilirim. Uygun fiyatlı ve İyi bir retinol ürünü bulmaya çalışan birisi olarak bu ürün beni çok mutlu etti. Benim kullandığım Uygun fiyatlı ürünlerin çoğu etkin formda değil ya da yağ içinde çözünmüş durumda ve sürüldükten sonra çok yağlı bir his bırakıyor. Bu ürün sürdükten sonra yapışkan ve yağlı bir hissi yok. Cildiniz hassassa dikkatli kullanın oldukça etkili bir formül ve retinole alışık olmayan ciltlerde yanma yapabiliyor. Teşekkürler Loreal


