Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi

L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · revitaliftlazer.lorealparis.com.tr
  4.51  (6425 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğun Yaşlanma Karşıtı Krem, Maske Dokusunda - Onarıma Yardımcı Gündüz Bakımı

  • Kırışıkları azaltır.
  • Cilt dokusunu düzeltir.
  • Cildin koruyucu katmanını güçlendirir. 

DOKU: Krem, ipeksi ve yağsız 

KULLANIM TAVSİYESİ: Her akşam, iyice temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketler uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%33
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

zehra a.
Zehra A. · 68 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
bir aydır bu ürünün gündüz ve gece kremlerini kullanıyorum cok beyendim severek kullanıyorum.yaşla birlikte cildimde sarkma ve kırışıklıklar oluşmaya başlamıştı .fakat kremi kullanmaya başladığımdan beri cildimde sarkmalarda toparlanma,kırışıklıklarda azalma,kaz ayaklarında gözle görünür değişim ve cildimde yenilenme oldu,cildime ışıltı geldi.ürün vazgeçilmezim oldu.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Deniz D.
Deniz D. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kırışık karşıtı kremleri kullanmaya yeni başladım ve 2.ci denedigim urun loreal oldu. Gunduz kremini kullandiktan sonra yuzumde herhangi bir yaglanma terleme sivilcelenme olmadi. Kırışık tedavi olarak henüz yogun bir etki goremesemde yuzume verdigi aydınlık ve nemli his yeterli beklentiyi karsiladi. Elimdeki urunler bittikten sonra almayi dusunebilirim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Uğur C.
Uğur C. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün yapısı, fiyatı ve cilde etkisi olarak değerlendirmek gerekirse çok beğendim. dokusu çok yumuşak, kokusu çok hafif ve rahatsız etmiyor. cildime verdiği nemlendirme hissi insanı mutlu hissettiriyor. bu kremi düzenli kullandıktan sonra bazı küçük kırışıklıklarımın azaldığını farkettim, herkese anlatıp deneyimlerimi paylaşıyor ve onlarında bu kremi mutlaka 1 kez olsun denemelerini istiyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülcan Y.
Gülcan Y. · 46 · Bilecik
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
L'oreal markasına ait bir çok ürünü severek ve beğenerek kullanıyorum ama daha evvel kırışıklık karşıtı bir ürün kullanmamıştım. Gönderilen L'oreal Paris Revitalift ürününden çok memnun kaldım. Bundan sonra düzenli olarak kullanmaya karar verdim. Tün yaşıtlarıma da tavsiye edeceğim. Teşekkürler L'oreal, teşekkürler Denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Elmas Y.
Elmas Y. · 53 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir haftalık kullanımda kırışıklıkla alakalı açıkçası biley anladığımı söyleyemiycem ama yüzümde bir gençleşme aydınlık güzellik gerçekten farkettim Kokusu kıvamı insanı rahatlatıcı açıkçası bittiğinde bir eksiklik hissettim hemen alıp gece ve gündüzünü kullanmayı istiyorum yüzümdeki o ışıltı hep olsun Loresl güvendiğim bir marka birçok kozmetiğinide kullanıyorum Teşekkürler Loreal 👍
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra G.
Esra G. · 43 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ürünün cilde uygulanır uygulanmaz verdiği yumuşaklık, nemlendirme ve ince çizgileri doldurma etkisi başarılı. yağlı his bırakmıyor, parlama yapmıyor. üzerine makyaj yapılabiliyor. genel anlamda beğendiğim ve ilerde satın almayı düşündüğüm bir ürün oldu. aynı yapıda olup olmadığını görmek için göz kremini de mutlaka denemeyi düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 43 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cildi yumuşatan, kabuk yapısı bırakmayan, kokusu ve yapısı güzel, kırışıklıklara etkili bir krem. Dolgu yaptırdıktan sonra etkisi daha da belirgin gözleniyor. Daha önce de kullanıp tavsiye ediyordum, kullanmaya devam edeceğim. Kalitesine göre fiyatı da oldukça uygun. Özellikle indirim zamanlarında kaçırmıyorum. Serumlarını da aldım. Teşekkürler.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
HAVA K.
Hava K. · 54 · Samsun
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
öncelikle kremin kokusu gayet hoş.yüz ve boyun bölgeme uyguladığımda cildim hemen kremi emiyor.cildimde yağlanma ve parlama gibi bir problem oluşturmuyor.yüzümdeki ince çizgiler ve kırışıklıkları gözle görülür bir fark edilecek şekilde azda olsa fark yarattı.kremin tam boy olanına alsam demekki bu yarattığı fark 3-4 katına çıkacak demekki.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayten B.
Ayten B. · 51 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kırışık kremi kullanmıyordum, tester ürün sayesine ilk kez kullandım. İlk kez kullandığım 5. küçük paketi kullandıktan sonra cildimde gerginlik hissettim. Cildim canlı ve eskisine göre daha yumuşak oldu. Alın çizgilerim eskisine göre daha az belliyor. bu ürünü şiddetle tavsiye edicem. Fiyatı büyük ihtimal yüksek bir ürün. Ama indirim olduğunda kesinlikle kullanmaya devam edeceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
özlem ö.
Özlem Ö. · 55 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben kilo vermiş birisi olarak yüzümde kırışıklıklar vardı özellikle ağız kenarlarımda çizgiler daha derindi bu kremi sürünce sanki içleri bir doldu çizgilerim daha azaldı yoğunluğu da iyi sürünce yüzünde yapış yapış bir his veya yağlı bir his de oluşturmuyor. Ben çok memnun kaldım. Hatta gece kremini de alarak ikisini beraber kullanacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.