Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi
amazon-image
L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi

L'Oréal Paris Revitalift Lazer X3 Gündüz Kremi

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · revitaliftlazer.lorealparis.com.tr
  4.51  (6425 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

Yoğun Yaşlanma Karşıtı Krem, Maske Dokusunda - Onarıma Yardımcı Gündüz Bakımı

  • Kırışıkları azaltır.
  • Cilt dokusunu düzeltir.
  • Cildin koruyucu katmanını güçlendirir. 

DOKU: Krem, ipeksi ve yağsız 

KULLANIM TAVSİYESİ: Her akşam, iyice temizlenmiş yüz ve boyun bölgesine dairesel hareketler uygulayın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%56
%33
%6
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Müge C.
Müge C. · 40 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kıvamı gayet iyiydi.Sürünce yüzde yağlı bir his bırakmıyor. 31 Yaşındayım ve hep aklımda kırışıklık için bir nemlendirici almak vardı. Hİç birine cesaret edememiştim. Bu ürünün fiyatınada netten baktığımda makul geldi.Normalde hem loreal hem kırışıklık karışıtı olunca fiyatının yüksek olduğunu düşünmüştüm ama yanılmışım. Deneme boylarını kullanırken makyaj bazı olarak sabahları kullandım.Memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gonca G.
Gonca G. · 38 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
DENEBUNU.COM bu ürünü göndermeseydi denemek aklıma gelmezdi inanılmaz bir ürün , ilk sürdüğüm de cilde canlılık ve ışıltı verdi 7 gün boyunca kullandığımda belirgin şekilde cildimin nem dengesi düzeldi ve 35 yaşında olmama rağmen cildimin gerginliği hissedilir şekildeydi. Kullandığım pahalı ürünlere arasında hiç bir fark yok diyebilirim en kısa zamanda orjinal boylarını gratisten alacağım. Teşekkürler, sevgiler. Gonca
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hande D.
Hande D. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yaşım 35.Uzun süredir sigara kullandığımdan dolayı cildim çok yıpranmış ve yorgun görünüyordu.Bu krem gerçekten işime yaradı.Kreminizi kullandığımdan beri cildimde bariz bir şekilde canlılık,aydınlık ve gerilme var.Hergün çocuğumu okula götürüp geliyorum.Okulun bahçesinde karşılaştığım insanlar yüzüme şaşkın bir şekilde bakıyorlar.Beni tanıyanlar yanıma gelip yüzüme ne yaptığımı soruyorlar.Gerçekten bu krem yüzüme mucize gibi birşey yaptı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nesrin G.
Nesrin G. · 50 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Cilt yapım çok sorunlu.Bu ürünü zaten çok merak edip kullanmak istiyordum.Sayenizde kullanma şansı buldum.Ürün yapısının yağsız olması benim için çok memnun verici bir durum oldu.Arkadaşlarımda cildimin pürüzsüz ve parlak göründüğünü söyledi.Çokkkk memnun kaldım.En kısa sürede göndermiş olduğunuz indirim kuponunuda kullanarak göz altı ve gündüz kremini alacağım. Çok teşekkür ederim.Dene bunu ailesi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nuran S.
Nuran S. · 56 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha öncesinde yine tester olarak bir yerde vermişlerdi biraz kullanma şansım olmuştu. Normalde cildim yağlı. Sabah yüzümü yıkadıktan sonra toniğin üstüne uyguladım. Normalde diğer kremler cildimi anında yağlandırırken bu kesinlikle yağlandırmadı hatta yağlanmayı dengeledi bence. Kırışıklıklar üzerinde şuan daha erken olduğu için bir etki göremedim ama nemlendirmesinden oldukça memnun kaldım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Ç.
Dilek Ç. · 54 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim oldukça kuru ve alerjik bir cildim var bu yüzden ürünlerde anti alerjik olmadına dikkat ediyorum. Bu ürünü biraz korkarak kullandım önce ama ilk kullandığım günden itibaren çok beğendim. Kokusu cildimi rahatlatması mükemmel,ayrıca cildimin kuru olmasından dolayı dudağımın kenarında çizgi oluşuyordu onun bile rahatladığını ve baskın bir görüntüde olmadığını farkettim. Bu ürünü kullanmaya devam etmek istiyorum👍🏻
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seçil K.
Seçil K. · 44 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Loreal paris revitalift gündüz bakım kremi benim yağlı cildimi hiç beklemediğim şekilde yağlandırmadan parlatmadan nemlendirdi. kremin yapısı kokusu ve nemlendirmesi benden tam not aldı. Genelde sürdüğüm kremler yapış yapış yada yağlı hissettirir ve cildim yoğun bir şekilde parlamaya başlar. ama bu üründe böyle bir sorunla karşılaşmadım. Bundan sonra rahatlıkla gidip alabileceğim favori ürünlerim arasında yerini aldı. Bu kadar seveceğimi beklemiyordum ..
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek D.
Dilek D. · 41 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Takıntı haline getirdiğim Kaz ayaklarından L'oreal Paris Revitalift Laser X3 Gündüz Yoğun Yaşlanma Karşıtı Bakım Kremi ile çözüm odaklı iyileştirici bir krem keşfettim. Sürdüğüm yerler yumuşacık oldu ve bıraktığı etkiyi hissedebildim. İçindeki PRO-XYLANE cildin içteki yapısını yeniden yapılandırıyor ve güçlendiriyor.Mucize gibi bir krem. Arkadaşlarıma tavsiye ettim hep.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Naciye d.
Naciye D. · 44 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
L'oreal Paris Revitalift Gündüz Bakım Kreminin yaşlanma etkilerine karşı çok olumlu etkisi olduğunu düşünüyorum. Çok miktardaki deneme ürünü bile aşırı kuru cildimi mükemmel bir şekilde nemlendirmeye yetti. İnanamadım. Harika bir krem. Bundan sonra L'oreal Paris Revitalift Gündüz Bakım Kremini alıp kullanmayı düşünebilirim. Teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülşen K.
Gülşen K. · 45 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce hiç yaşlanma karşıtı krem kullanmadığım için farklı bir markayla kıyaslama yapamam.İlk defa sizin aracılığınızla Loreal'i kullandım. Kokusu güzeldi ve kremin kıvamı çok hafifti. Şu anda kullanmaya devam ediyorum ama belirgin bir değişiklik yok. Doğal olarak uzun kullanım sonrası etkileri gözle görülür şekle gelecek diye düşünüyorum. Ürünü beğendim ve tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.