L'Oréal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Serum
Dermatologlar Tarafından Onaylanan* Dünyanın 1 Numaralı Yaşlanma Karşıtı Serumu**
En Yüksek Hyaluronik Asit Konsantrasyonumuz***
- Belirgin Şekilde Nemlendirir
- Pürüzsüzleştirir
- Dolgunlaştırarak-%47**** Oranında Kırışıklık Görünümünü Azaltır
Dolgun, genç görünümlü ve esnek bir cilt için cilde nemini geri kazandırır.
ANINDA: Cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cilde daha dolgun ve esnek bir his ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
1 HAFTADA: Cilt dolgunluğunu geri kazandırır, daha sıkı ve gergin hissedilir.
Günden Güne Azalan Kırışıklık Görünümü****: 2 haftada -%14, 4 haftada -%31, 6 haftada -%47 oranında kırışıklık görünümü azalır
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
*Şubat 2021’de sona eren 12 aylık Nielsen hacim Pazar payı araştırma sonuçları esas alınmıştır. **L'Oréal Paris Danışma Komitesi'nin Dermatologları Tarafından Onaylandı ***L’Oréal Paris Serumları arasında ****Klinik Skorlama, 53 kadın.
Nasıl kullanılır?
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Cilt serumunu uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
Puan dağılımı
aslında böyle bir sonuç beklemiyordum ama daha ilk kullanımda cildimin dolgunlaştığını görebildim. nemlendirmesi güzel, asla yağlı his bırakmıyor. 1 haftadır sabah akşam uyguluyorum ve sonrasında nemlendirici krem uyguluyorum. gerçekten ince çizgiler fark edilir derecede azaldı. çok memnunum.
Daha pahalı biri ürünün ve bu ürünün testerını kullanmıştım. İçerik olarak diğer ürün kokusuzdu onun dışında kullanımda herhangi bir fark göremediğimden dolayı bu ürünü aldım, içeriğinde Hyaluronik asit olduğundan tercih ettim, düzenli kullanım üzerinden 1 hafta geçti, şu an bile cildimin daha aydınlık olduğunu düşünüyorum.
Her zaman ki reklam kampanyasi abartiyorlar diye dusunup markaya güvenip aldim ama loreal kalitesi. 1 defa surdum sadece yuzu toparliyor nemlendiriyor sikislastiriyor ve aninda emiliyor. Kokusu cok hafif. Eminim ki kirisikligi cozucektir. Denebunu exclusive kutuyla yari fiyatina aldim cok tesekkur ederim
Ürünü öncelikle tercih sebebim dermatologlar tarafından onaylanmış olmasıydı. Vadettiği aydınlık görünümü düzenli kullanımda sağlıyor. Aşırı kuru cildim sebebiyle sabahları 2-3 damla kullanıyorum. Buda ürünü çabuk bitirmeme yol acıyor daha uzun süreli kullanımını isterdim.
Cildimi anında pürüzsüzleştirdi ve parlaklık verdi. Ağır değil, Yağlı hissi yok kokusu mükemmel uzun vadede vaatlerinin hepsini gerçekleştireceği belli. Aradığım cilt sağlığını buldum kısa sürede tüm ekip arkadaşlarını alıcam gece gündüz serumları kremleri göz kremleri bu seriyi hemen tamamlamam gerek🙂
1 haftadır kullanıyorum. beklentimin çok üzerinde bir performans sağladı diyebilirim. yapış yapış değil öncelikle. kokusu rahatsız etmiyor. ama en güzel yanı kullanır kullanmaz cildi dolgunlaştırması. nasıl başarıyor anlamadım ama cilt anında gençleşiyor. düzenli kullanım ile daha kalıcı başarı elde edileceğine inanıyorum.
Yaklaşık 10 gündür ürünü sabah akşam kullanıyorum kokusu hafif rahatsız edici değil.Üzerine makyaj rahatlıkça uygulanabiliyor,hemen nem vermesi güzel fakat istediğim yoğunlukta değil belki de biraz daha kullandıkça cildime daha iyi oturur.Üründen memnunum öneriyorum.
cildi anında nemlendiriyor ve dolgunlaştırıyor. Vaadettiği cilt dokusunu sağlayacağının garantisini ilk günden verdi :) kırışıklık görünümünü azaltıyor. Aynı zamanda pürüzsüzleştirip parlaklık da sağlıyor. Mutlaka kullanmaya devam edeceğim. Aileme de satın almayı planlıyorum.
Daha önce ki denebunu kutusu içinde tanıtım numunesi vardı, deneme şansım olmuştu ve kokusuna bayılmıştım. Henüz gözle görülür bir sonuç elde edemedim ama markaya güvenim tam ve kokusuna ve biraktigi yumuşaklık hissine bayılıyorum. Sürekli kullanacağım bir serum olacak
Testeri gelmişti ve dememe fırsatı bulmuştum. Cilde verdiği parlaklık çok güzel. Dolgun ve sağlıklı bir cilt görünümü veriyor. Yagli bir his bırakmaması çok güzel. Ben birde dermaroller ile birlikte kullanıyorum daha etkili oluyor. Miktarı da oldukça yeterli. Ben çok sevdim.


