L'Oréal Paris Revitalift Filler %1.5 Saf Hyaluronik Asit Serum
Dermatologlar Tarafından Onaylanan* Dünyanın 1 Numaralı Yaşlanma Karşıtı Serumu**
En Yüksek Hyaluronik Asit Konsantrasyonumuz***
- Belirgin Şekilde Nemlendirir
- Pürüzsüzleştirir
- Dolgunlaştırarak-%47**** Oranında Kırışıklık Görünümünü Azaltır
Dolgun, genç görünümlü ve esnek bir cilt için cilde nemini geri kazandırır.
ANINDA: Cildi yoğun şekilde nemlendirir. Cilde daha dolgun ve esnek bir his ve pürüzsüz bir görünüm kazandırır.
1 HAFTADA: Cilt dolgunluğunu geri kazandırır, daha sıkı ve gergin hissedilir.
Günden Güne Azalan Kırışıklık Görünümü****: 2 haftada -%14, 4 haftada -%31, 6 haftada -%47 oranında kırışıklık görünümü azalır
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
*Şubat 2021’de sona eren 12 aylık Nielsen hacim Pazar payı araştırma sonuçları esas alınmıştır. **L'Oréal Paris Danışma Komitesi'nin Dermatologları Tarafından Onaylandı ***L’Oréal Paris Serumları arasında ****Klinik Skorlama, 53 kadın.
Nasıl kullanılır?
Temizlenip kurulanmış yüz ve boyun bölgenize günde 2 defa 2-3 damla uygulayın. Cilt serumunu uyguladıktan sonra kreminizi sürebilirsiniz.
Puan dağılımı
Ürünü çok beğenerek kullanıyorum. Nemlendirmesi ve cilde verdiği dolgunluk hissi ilk kullanımda bile çok etkin şekilde hissediliyor. Ayrıca kokusu muhteşem. Loreal ın cilt bakım ürünlerini zaten kullanan biri olarak bu ürünü de çok beğendiğimi söyleyebilirim. İçeriğindeki hylauronik asit cildin ihtiyacı olanı sağlıyor, dengeliyor. İçeriği ve düzenli kullanımındaki sonuçları zaten tartışmasız ortada. Etrafımdaki herkese de tavsiye ediyorum zaten.
Lorealin bu serisindeki gündüz ve gece kremini de kullanmıştım ve kokusu, dokusu, nemlendirmesi beni çok memnun etmişti. Bu yüzden bu seruma da şans vermek istedim ve ilk önce kokusu, daha sonra anında emilip canlı bir cilt bırakması çok hoşuma gitti. Kırışıklık konusunda bence daha uzun vadede yorum yapılır. Ancak genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu.
Belirli olan alın ve kazayağı kırışıklıklarında 1 hafta gibi düzenli kullanımda azalma gözlemledim. Aynı disiplinle deval ediyorum. Muadillerine göre uygun fiyatlı ve kolay ulaşılabilir lokasyonlarda mevcut. Parfümlü olması tek dezavantajı. Kokusu güzel ama yüze parfümlü içerik sürmek artık çok da hoşuma giden bi durum değil açıkçası.
Karma ciltli biri olarak verdiği nem desteğinden aşırı memnunum. Güzel kokuyor olması kesinlikle benim için harika. Ama fark ettiğim en belirgin etki sivilce lekelerimin rengini açması ve cildi parlatması oldu. Dolgunluk etkisini gözlemlemek için bi süre daha kullanmak gerekli sanıyorum. Üründen genel anlamda çok memnun kaldım. Tavsiye olunur 🤌🏽
Bu ürünü daha önce deme bununun gönderdiği numuneden denemiştim. Gerçekten memnun kalınca düşünmeden hemen sipariş verdim. Cilde anında etki etmesi farkedilmesi çok güzel. Yağlı his bırakmadan nemlendirmesini çok seviyorum. Bir de üstüne kırışıklık azaltması ve saf hyarulonik asit de içeriyor da olması var daha ne olsun. Tavsiyem ihtiyacı olan herkes kullansın sonuçlarını görsün.
Reklamlarını sürekli her yerde gördüğüm bir üründü ama fiyatından dolayı alıp deneme fırsatım olmamıştı. Denebunu da görünce alıp denemek istedim. İyiki de denemişim. Kokusu yapısı çok güzel asla yağlı yapış yapış bir his bırakmıyor ve kullanılmaya başlandığı ilk günden itibaren canlı ve dolgun bir his yaratıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Sürülünce hemen emilmesi ve yağlı his bırakmayışı bir cilt ürünü için bence olmazsa olmaz.Kokusunu sevdim rahatsız edici değil ve kalıcı değil cilt ürünleri parfüm gibi ağır kokulu olunca ve koku kalıcıyla pek tercih etmek istemiyorum.Nemlendirme özelliğini de sevdim.İçeriği nedeniyle daha uzun sürede vaat edilen dolgunluğu kırışıklık azaltıcı etkiyi gözlemlenebileceğini düşünüyorum.
Ürünün nemlendirmesi oldukça iyi, cildi dolgunlaştırdığı hissediliyor. Diğer yandan kırışıklıkları azaltma etkisine uzun süreli kullanımdan sonra bakacağım. İleri yaşlar için kırışıklıkları gidermek için tek başına yeterli olmayabilir. Bu tür ürünleri 40 yaşına gelmeden kullanmaya başlamak etkilerini görebilmek adına daha doğru olacaktır.
Reklamlarda görmüştüm merak ettim Denebunu sayfama göz atarken denk gelince denemek amaçlı aldım elime geçer geçmez duş aldım ve duş sonrası kullandım bi kaç damla yetiyor güzel bi yüz masajı yaptım sonra günlük bi nemlendiricimi kullandım bi çok serum kullandım bunda memnun olduğum his yapış yapış değil rahatsız etmiyor ve yüzde ilk kullandımda bi ışıltı veriyor memnun kalacağıma eminim ✨
Ürünü öncelikle tercih sebebim dermatologlar tarafından onaylanmış olmasıydı. Vadettiği aydınlık görünümü düzenli kullanımda sağlıyor. Aşırı kuru cildim sebebiyle sabahları 2-3 damla kullanıyorum. Buda ürünü çabuk bitirmeme yol acıyor daha uzun süreli kullanımını isterdim.


