Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Lash Paradise Maskara
amazon-image
L'Oréal Paris Lash Paradise Maskara

L'Oréal Paris Lash Paradise Maskara

L'Oréal Paris Make Up 
  4.53  (1742 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

KİRPİKLERİNİZDE CENNETİ YAŞAYIN! GÖZ ALICI HACİM, NEFES KESEN UYGULAMA

Ultra konforlu ekstra duyusal özel fiber fırçası ve ultra kremsi, Hint ve Argan yağı içeren özel formülüyle aradığınız her şeyi bu maskarada bulacaksınız. Göz alıcı hacimde kirpiklere kavuşturan L'Oréal Paris Paradise Maskara özel kutusunda sizinle tanışmayı bekliyor.

-Ortadan basık, dalgalı, ultra konforlu fırça

-Hint ve Argan Yağı içeren, E vitaminli ultra kremsi hacim veren formül

-Kaygan yapıda, doğal minerallerle zenginleştirilmiş yoğun siyah pigmentler

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebru N.
Ebru N. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde Lancome Hypnose dışında başka maskara kullanamam ama bu ürün hiç maskaramın olmadığı bir gün elime ulaştı, şans verdim, cidden çok memnun kaldım. Hem uygulaması, hem dayanıklılığı hem de görünümünden memnun kaldım, fiyat performans açısından çok güçlü bir ürün. Daha fazla reklamı yapılmalı bence.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Başak G.
Başak G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce waterproof olanını kullanıyordum ondan da memnundum ama bu maskaraya bayıldım ☺️ uzun gür ve dümdüz kirpiklerim var, çok doğal bi şekilde ayırarak hacim veriyor ve kıvrım verip bikaç saat sabitliyor ki benim kirpiklerim için mucize, ayrıca maskeye rağmen hiç akma yapmadı yani benden tam not aldı ❤️ kesinlikle tavsiyemdir
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ferah Ö.
Ferah Ö. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kıl fırça benim kirpik tipime uymazken bu rimelin kıl fırçası gayette kirpiklerime uydu. Güzel bir şekilde uzattı, tek tek ayırdı. Fazla dolgunluk vermedi gibi belki birkaç kullanımdan sonra rimel hafif kuruyunca dolgunluk verebilir bilmiyorum. İnce yapılı, kirpiklerimde hiç ağırlık hissi yapmadı. Çok sevdim :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buse P.
Buse P. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Beklenmedik şekilde çok da uzun olmayan kirpiklerimi hem uzattı hem dolgunluk verdi hem de daha da kıvırdı diyebilirim. Nemden dolayı biraz akma, dökülme problemi olsa da gerçekten lorealin en başarılı maskaralarından biri. Her şeye rağmen yeniden alınabilecek bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İpek ilay G.
İpek Ilay G. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben bu ürünü kullandıgımda kirpiklerimin takma olup olmadıgnı sordular harika bi uzunluk veriyor aynı zamanda az birde dolgunluk ama asıl uzunluk vermesi rimelin özelliği diye düşünüyorum. Yanına çok çok dolgunluk veren bi maskarayla kullandıgımda takma sanmaları normal:) çok sevdim. Gözümü yakan bi yapısıda yok:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
MESUT T.
Mesut T. · 46 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Maskaranın kıvamı benim için çok önemlidir. Öncelikle sulu bir yapısı yok. Kremsi bir yapısı var içinde toz yada kıl partikülleri tarzı doygunluk veren bir his edindim. üç kat kullanıma takma kirpik etkisi yaratıp uzun gösteriyor ama biraz topaklanma yaratıyor. Siyah rengi doğal bir siyah.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda T.
Seda T. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün gerçekten çok başarılı bir kaç hareketle hem hacimli hem de kıvrık ve uzun kirpiklere sahip oldum. Ayrıca kuruduktan sonra da kirpiklerimi ellediğimde hala yumuşak olduklarını anlayabiliyorsun. En önemlisi de çift fazlı göz makyajı temizleyicilerle kolayca temizleniyor kalıntı bırakmıyor ve akmıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
duygu ş.
Duygu Ş. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben ürünü internette ve bir çok arkadaşımdan çok fazla duydum. çok merak ediyordum. sizin siteniz sayesinde indirimli bile almış oldum. ve çok beğendim. dolgunluk vermesi uzatması, suda hemen kendini bırakmaması çok iyi... dış ambalajı da çok güzel en sevdiğim renklerden...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nalan Kübra G.
Nalan Kübra G. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Performans durumunu bilmediğim için fiyatı da yüksek olduğunu göze alıp denememiştim . Denebunu sayesinde deneme şansım oldu 3 kez kullandım ve çok memnun kaldım. Hacim kıvrım ve uzunluk vermesi tam da istediğim gidi. Benim en sevdiğim kirpikte dolgunluk,işte bu yüzden ürün sanki benim için yapılmış.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
İrem A.
İrem A. · 28 · Eskişehir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok başarılı buldum. Alışkanlığım olan maskaramdan temizlenmesi zor diye vazgeçtim. Fakat bu maskaraya gerçekten aşık oldum. Hacim, kıvırma, uzatma hepsini yapıyor. Özellikle takma kirpikmiş gibi simsiyah oluyor gözler ve gerçekten çok çarpıcı. Temizlenmesi de gayet kolay akma ve ağırlık yapmıyor
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.