Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Lash Paradise Maskara
amazon-image
L'Oréal Paris Lash Paradise Maskara

L'Oréal Paris Lash Paradise Maskara

L'Oréal Paris Make Up 
  4.53  (1742 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

KİRPİKLERİNİZDE CENNETİ YAŞAYIN! GÖZ ALICI HACİM, NEFES KESEN UYGULAMA

Ultra konforlu ekstra duyusal özel fiber fırçası ve ultra kremsi, Hint ve Argan yağı içeren özel formülüyle aradığınız her şeyi bu maskarada bulacaksınız. Göz alıcı hacimde kirpiklere kavuşturan L'Oréal Paris Paradise Maskara özel kutusunda sizinle tanışmayı bekliyor.

-Ortadan basık, dalgalı, ultra konforlu fırça

-Hint ve Argan Yağı içeren, E vitaminli ultra kremsi hacim veren formül

-Kaygan yapıda, doğal minerallerle zenginleştirilmiş yoğun siyah pigmentler

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%60
%24
%6
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Pelin Y.
Pelin Y. · 31 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ambalajı elime ilk aldığımda böyle iyi bir performans beklemiyordum açıkçası. Kirpiklerimi kıvıran, ayıran, yapay durmayan oldukça doğal gösteren, ve en önemlisi kirpiklerimi uzatıp kıvırdıktan bir süre sonra düşürmeyen, uzun süre dayanıklı harika bir maskara. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Bundan sonra Paradise maskarayı tek geçerim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceren Y.
Ceren Y. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürün ilk bakışta o havalı kıvrımlı maskara kutularından sonra bir şey vaadedemez gibi hissettirse de benim için bir numaralı maskara oldu. Kirpik diplerimde hastalık olduğundan dolayı hem çoğu maskarayı kullanamıyorum hemde çok fazla istediğim etikiyi alamıyodum. Ama hem dolgunluk hem kıvrımlık hemde kalıcılık açısından harika bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayse K.
Ayse K. · 32 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
uzunluk ve hacimi mükemmel daha önce kullandığım maskaralarda kıvırma etkisi biraz azdı bunda yüksek tüm gün kıvrık ve uzun duruyor kirpiklerim. ilk kullanımda çok ıslak tabi ki ama bu her maskarada böyle. ve bu ürünün artısı bence dökülme yapmaması gün içinde elim çok gözüme gidiyor ama hiç dökülme yada akma yaşamadım. çıkartırken de her yerimi boyamıyor sorunsuzca çıkıp gidiyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Sultan C.
Seda Sultan C. · 30 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü genel olarak begendim. Gercekten dolgun ve simsiyah bir etki veriyor. Bitince elbette yeniden alabilecegim ürünlerden ancak mutlaka indirim zamanlarina denk getirip alirim cünkü ne kadar güzel bir maskara olursa olsun ayni etkiyi daha uygun fiyata verebilecek bir sürü ürün varken bu maskaraya 60 küsur lira vermeye gerek olmadigini düsünüyorum. Zira indirimde 25-30 liraya kadar düsebiliyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aybüke G.
Aybüke G. · 34 · Aydın
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Paradise ın övgüsünü çok duymuştum ama açıkçası biraz abartıldığını düşünmüştüm. Genelde kozmetik dükkanlarında bulduğum testerlarda hep kuru olduğu için ve indirimsiz fiyatının yüksekliğinden hiç şans vermemiştim. Şimdiki düşüncem ise, bulduğum bir indirimden hemen yedek yapmak :) çok çok güzel doldunluk veriyor ve 2. katta maskara olduğu belli siyah hacimli kirpikler elde ediyorsunuz .
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Buket S.
Buket S. · 28 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kullandığım rimellerin %90ı kirpiklerimin uzunluğundan dolayı birbirine yapıştırırken bi üründe hiç öyle bir durumla karşılaşmadım. Zaten beğendiğim ve denemek istediğim bir üründü, kutudaki diğer ürünleri de görünce koşarak aldım diyebilirim😂 kirpikleri ayırması, yapay olmayan bir yoğunluk vermesi ve fırçası açısından baktığımda kesinlikle tekrar alacağım bir ürün diyebilirim ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyda D.
Şeyda D. · 32 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Effsannee. To faced in bi maskarasina muadil oldugunu herkes biliyo zaten. Ama deneyince nedenini anliyosunuz. Artik tek maskaram bu ki ben benefitler channeller macler kullaniyodum. Kesinlikle cok iyi. Uzatiyo, hacim veriyo ama kirpikleri blok blok yapmiyo yapistirmiyo tek tek ayiriyo yani anlamadim icinde cin var heralde 😂 harika otesi alin aldirin
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Uzun süredir denemek istediğim lakin fiyatı yüzünden çekindiğim bir maskaraydı, sonunda edindiğim için mutluyum. Genelde yalnızca uzunluk veren maskaralar kullansam da, bu ürünün verdiği hacime ve yoğun siyah renge bayıldım. Herhangi bir akma ve dökülme de yaşamadım. Kirpikleri az olan biri olarak elimin sıkça gideceği bir ürün olacak.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ceylan A.
Ceylan A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünu daha iki kere kullandim akma dokulme ve benzeri hic birsey yasamadim. Verdigi etkiyi cok sevdim kirpiklerimo tek tek ayirdi ve cok sexsi bakislar yakaladim.(yada bana oyle geldi.😂😂) Biraz cikarmasi zor ama her güzel seyin biraz zorlugu olur. Ben genellikle memnunum.gerci loreal parisin her maskarasini seviyorum . Hem.ucuz hemde kaliteliler baska markalara yatirmim yapmya hic gerek yok. 💐💐💐
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza T.
Beyza T. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün önceki versiyonunu daha önce kullanmış ve zaten bayılan biriyim. Bu kutuyu tercih etmemde ki en büyük etken Paradise maskaraydı. Fırça yapısı, kirpiklere verdiği hacim ve tek tek ayırması mükemmel. Bende akma ya da bulaşma yapmıyor. Ürünü tavsiye ederim ve tekrar satın alırım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.