Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu (Normalden Karmaya Ciltler)
amazon-image
L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu (Normalden Karmaya Ciltler)

L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu (Normalden Karmaya Ciltler)

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.82  (440 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

L'Oréal Paris Nem Terapisi İlk* Su Bazlı Günlük Bakım

  • Anında nemlendirir ve ferahlatır: Su bazlı likit dokusu anında emilir ve yoğun bir şekilde nem sağlarken anında ferahlık verir.
  • Cilde nemi hapseder: Işıltılı bir cilt için yoğun bir şekilde etki eden formülü ile nemi cilde hapseder. 72 saat** boyunca etkili nemlendirme sağlar.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve akşam temiz ve kuru cildinize uygulayın. Yüzünüze ve boynunuza dairesel hareketlerle masaj yaparak cildinize daha iyi nüfuz etmesini sağlayın.

*L'Oréal Paris'ten
**Instrumental Test, 26 Kişi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%9
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Cansu M.
Cansu M. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bu ürünü daha önce duymuştum ve indirime girmesini bekliyordum. Kutuda olduğunu görünce aşırı sevindim, kesinlikle kutuda en çok merak ettiğim üründü bu. Geldiğinden beri düzenli olarak sabahları yüzüme ve boynuma sürüyorum. Azıcık bile sıktığımda bolca dökmüşüm gibi yüzüme yayılıyor. Bu nedenle uzun süre gideceğini kestirebiliyorum, çünkü başta miktarı az gelmişti. Şişesi çok güzel, camdan ve premium bir his bırakıyor. Yüzde ve boyunda hemen emiliyor, hiç ıslaklık bırakmıyor, bu hissi çok seviyorum çünkü çoğu nemlendiricide olmayan bir özellik bu. Aloe verayı oldukça seviyorum ve bu ürünü merak etmemin nedenlerinden biri de buydu. İndirime girdiği anda alacağım ürün olacak. Normalde vücudum için başka bir nemlendirici kullanıyorum, yüzüm için başka. Ama sanırım yüzüm için artık bunu kullanmaya başlayacağım. Uzun süre kalıyor gerçekten, 72 saat biraz abartı bir rakam ama tahmin ettiğimden de uzun süre kaldı. Tek sorunu şu oldu, ilk 3 gün sürdükten birkaç dakika sonra yanaklarımda kaşıntı hissi oluştu. Ama benim cildim normalde de oldukça hassastır, yine de kaşıntı hissi sonraki günlerde azaldı. Kokusunu, şişesini, rengini, verdiği hissi ve nemini çok beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gülsüm D.
Gülsüm D. · 26 · Tekirdağ
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün en sevdiğim özelliği aloe vera suyu ve hyaluronik asit içeriyor olması. Cildinizde uyguladığınız anda verdiği o ferahlık hissine bayılıyorsunuz. Hızlıca emiliyor ve asla yağlı bir his bırakmıyor. Ürünü kullanan bazı kişiler sivilceye sebep olduğunu söylemişti, ben böyle bir sorun yaşamadım henüz. Ürünü alırken de lütfen kendi cilt tipinize ait olan ürünü alın. Aksi takdirde istenmeyen sonuçlar elde edebilirsiniz (her ürün için geçerli). Nemlendirme açısından da gayet başarılı buldum. Cildimin ihtiyacı olan nemi karşıladı. İsterseniz makyaj bazı olarak da kullanabilirsiniz. Ben henüz denemedim ama zaten içerisinde gliserin bulunuyor. Sanırım üründe tek sevmediğim özellik içerisinde parfüm bulundurması. Denebunu ailesine bu ürünü deneme fırsatı verdikleri için çok teşekkürler 🙆
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Büşra ceren Ç.
Büşra Ceren Ç. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Şöyle genel bir bakış yapacak olursak kullanmakta olduğum nemlendirici evet harika nemlendiriciliğe sahip fakat yağlı bir katman bırakıyor ve yüzümde ağırlık oluşuyordu. Nem terapisinde o his asla yok tüm cilde masaj yaparak yedirip o ağırlığı hissetmeden güzel ve parlak cilde kavuşuyorsunuz. Ben çok memnun kaldım. Makyaj bazı olarak kullanılmasını da ayrı sevdim. Makyaj bazı olarakta yine bu markanın gözenek gizleme özelliği olan makyaj bazını tercih ediyordum. Aynı etki olmasa da sonuca yakın bir etki aldım yerine ikame edilecek bir ürün bir taşla iki kuş tabirini kullanabileceğimiz ürünleri çok severim zaten. Bu yüzden teşekkürler Dene Bunu, teşekkürler loreal Paris!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Damla K.
Damla K. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten merak ettiğim bir üründü açıkçası ancak elimdeki nemlendirici stoklarından bir türlü onu almaya sıra gelmemişti. Stokçular bunu anlar :) Hyaluronik asit içeriyor olması sebebiyle denemek istiyordum. Denedikten sonra asıl vurulduğum özellikleri gerçekten çok uzun süre cildi nemlendirmesi ve yağlı bir his bırakmaması oldu. Üstelik sadece 2 pompa kullanıyorum ve aşırı memnunum. İlk geldiğinde 2 pompa yetmez ya diyip 3-5 pompa sıkmıştım ama 2 pompa oldukça yeterli. Diğer nemlendiricilerimi kullanmayı bıraktım ve bittikçe almayı düşünüyorum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nurgül E.
Nurgül E. · 26 · Düzce
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Çok merak ettiğim bir üründü fakat fiyatı biraz Pahalı geliyordu. Sayenizde denedim.. nemlendirme özelliği çok güzel yüzde yağlı hissi bırakmayan, ağırlaşma hissettirmeyen tek nemlendirici diyebilirim. Oldukça başarılı. Günlük kullanıma uygun. Kuru bir cildim var bende alerjen etki yaratmadı. Bir gün kullanmadığımda eskisi gibi sertleşiyor yüzüm. Ürünü kullandığımda ise yüzünüz sanki pamukmuş gibi yumuşacık oluyor kokusu muhteşemmm ferah bir kokusu var. Her gün kullanmanız gerekiyor etkiyi hissedeceksiniz
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
ferah d.
Ferah D. · 39 · Kocaeli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
kuru ve hassas ciltler için olandan edinmiştim. cildim normal ve hassas ürünü de 2 haftadır sabah akşam düzenli kullanıyorum. cildimi neme doyuruyormuş hissi veriyor ve ferahlatıyor. oldukça parfümlü bir ürün eğer koku hassasiyeti olan biriyseniz hoşlanmayabilirsiniz ama kokusu beni rahatsız etmiyor. hem fazlasıyla nemlendirip cildimi ışıl ışıl parlattığı ve yumuşacık yaptığı için, hem makyajın altında iyi bir baz olduğu için hem de sivilce ya da herhangi bir probleme neden olmadığı için fazlasıyla memnun kaldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sariye M.
Sariye M. · 39 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen gayet memnun kaldım. Adını her yerde duymuştum ama bir türlü satın alıp deneyimleme fırsatım olmamıştı. Sabah ve akşam bir iki pompa sıkarak düzenli bir şekilde kullanıyorum. Az bir miktarın bütün yüzüne yetmesi çok güzel. Sürer sürmez gelen o ferah koku ve his gerçekten hoşuma gitti. Anında yapış yapış bir his vermeden emilmesini ve kurumasını ayrıca yüzüme aydınlık bir görünüm vermesini beğendim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Kübra F.
Kübra F. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün cam şişede olup kullanımının rahat olması başta en çok ilgilimi çeken özelliklerinden. Sürdüğümde ise az miktarda kullanmama rağmen tüm yüzümü sarması, kokusunun hoşluğu, sonrasında yağ yada başka bir sıvı hissi bırakmaması harika. Yoğunluğu o kadar güzel ki saatlerce ince bir tabakanın nemlendirme yaptığını hissediyorsunuz. Gerek ambalaj gerekse nemlendiricinin rengine bayıldım. Kesinlikle deneme ürünüm bittiğinde yenisini alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra A.
Esra A. · 34 · Manisa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Hep almak istediğim ama bir türlü indirimde yakalayamadığım bir üründü. Evdeki aloe ver bir süre rahatlar artık 😄 ürünün dokusu harika, ilk sürdüğünüzdeki o ferahlık etkisine bayıldım 😍 cilt tarafından hızlı emiliyo ve yapış yapış bir hissiyat bırakmıyor.ilk ücretsiz kutumdan tam boy çıktığı için aşırı sevindiğim ve gelmesini sabırsızlıkla beklediğim tek üründü.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Miray Ekin A.
Miray Ekin A. · 28 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim zaten son bir senedir günlük olarak kullandığım nemlendiricim, çok da memnunum. Benim için favori özelliği içinde aloe vera olması ve aloe veranın cildime verdiği ferahlık hissi. Makyaj bazı olarak kullanıldığını şu an öğrendim, belki bu özelliğinin daha çok reklamı yapılmalı. Baz olarak kullanabilmek çok daha hoşuma gider. Tek kelimeyle EFSANE bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.