Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu (Normalden Karmaya Ciltler)
amazon-image
L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu (Normalden Karmaya Ciltler)

L'Oréal Paris Nem Terapisi Aloe Vera Suyu (Normalden Karmaya Ciltler)

L'Oréal Paris Cilt Bakım  · www.lorealparis.com.tr
  4.82  (440 yorum)
   
Daha fazla göster Daha az göster

L'Oréal Paris Nem Terapisi İlk* Su Bazlı Günlük Bakım

  • Anında nemlendirir ve ferahlatır: Su bazlı likit dokusu anında emilir ve yoğun bir şekilde nem sağlarken anında ferahlık verir.
  • Cilde nemi hapseder: Işıltılı bir cilt için yoğun bir şekilde etki eden formülü ile nemi cilde hapseder. 72 saat** boyunca etkili nemlendirme sağlar.

Nasıl Kullanılır?

Her sabah ve akşam temiz ve kuru cildinize uygulayın. Yüzünüze ve boynunuza dairesel hareketlerle masaj yaparak cildinize daha iyi nüfuz etmesini sağlayın.

*L'Oréal Paris'ten
**Instrumental Test, 26 Kişi

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%67
%9
%1
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

neslihan k.
Neslihan K. · 39 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Sabah yüzümü yüz temizleyici jel ile yıkayıp bu ürünü sürdüğümde cildim kadife gibi yumuşacık olup ışıldıyor. Yapısı çok hafif kolayca emilip cildi neme doyuruyor. Özellikle buzdolabında bekletip kullandığımda nemlendirmenin yanında cildime tatlı bir ferahlık hissi veriyor ayrıca ürünün cam şişede olması da hijyen açısından artı puan katıyor👌🏼
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
elif d.
Elif D. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Zaten bu ürünü kullanıyordum ama bitmişti, tam sipariş vericekken Dene Bunu'nun ücretsiz kutu gönderiminde bu ürünü gördüm ve çok mutlu oldum.. Ben yüzümde nemlendirici ve temizle ürünlerini kullanırken çok korkuyordum çünkü sivilceye yatkın bir cildim var. Ama bu ürünü kullandıktan sonra yüzümde hiç bir şekilde bi reaksiyon göstermedi. Her gün kullanıyorum ve mutluyum :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seda Z.
Seda Z. · 33 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce sizin sayenizde denemiştim ufak bir numunesini ve kesinlikle büyük boy olmasının avantajini yaşayarak daha iyi test etme.firsati elde ettim ben sabah ve aksam olmak üzere 2 kere nemlendirici kullanırım bu ürünü de o şekilde denedim ve gerçekten çok sevdim. teşekkür ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
hadiye ç.
Hadiye Ç. · 26 · Çanakkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
şu andan kullandığım günlük nemledirici ile çoktan yerini değiştirdi kesinlikle tavsiye ediyorum cilt tarafından kolayca emiliyor ve uzun süre cildimi nemli tutuyor yayılan eşsiz kokusu da cabası şişesi kesinlikle benim için artı yön tüm arkadaşlarıma şimdiden tavsiye ettim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Helin K.
Helin K. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gercekten müthiş bir ürün. Hızlı emilmesi ve çok yeterli bir şekilde nemlendirmesi çok güzel. Kokusu ve içeriği ayrı güzel. Gercekten düzenli olarak almayı düşündüğüm bir urun oldu. Normalde krem sevmem çünkü hep yağlı bir his bırakırlar ama bu asla öyle değil ve önyargılarımı yıktı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Seher İ.
Seher İ. · 26 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Öncelikle ambalajı beni benden aldı çok hoş ve gelelim ürünü anlatmaya kokusu ve dokusu mükemmel çok hızlı emiliyor ve de yağlı his bırakmıyor ve yüzüm yumuşacık oldu ciltte bebeksi ve ipeksi bir his bırakıyor gerçekten 😊 herkese tavsiye ediyorum bundan sonra bende sürekli kullanıcam :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esmanur Ş.
Esmanur Ş. · 29 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha öncede kullandığım bir üründü. Dokusu ve yapısı çok güzel ciltte asla yağlılık hissi bırakmıyor. Cildin nem dengesini ayarlayıp ihtiyacımız olan nemi sağlıyor kokusu çok ferah her zaman kullandığım ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün tereddüt etmeden kullanılabilir makyaj bazı olarakta çok iyi ve kullanışlı
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı A.
Aslı A. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yüzü yıkadıktan sonra sürüldüğünde rahatlatan, kokusu çok güzel ve nemlemdirme konusunda başarılı bir ürün. Böyle bir ürüne kesinlikle ihtiyacım vardı. Bitkisel içerikli kremimi sürüp artı olarak " Aloe vera suyu" nuda üzerine sürdüm cildimi yumuşacık yaptı teşekkürler Loreal Paris ❤️
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Huriye Ö.
Huriye Ö. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kuru cildimi nemlendirmekte çok başarılı. Düzenli her gün kullanıyorum ve kullanım sonrası yüzüm parıl parıl oluyor. Makyaj altınada kullanıyorum hiç kayma yada pullanma yapmıyor cildim kuru olduğu halde.Minicik uyguluyorum tüm yüzüme yetiyor gerçekten çok başarılı 😊😊😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esra B.
Esra B. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kesinlikle butün ürünlerimi çöpe atıp bu ürünle devam edebilirim gordüğüm en en harika nemlendirici dışının güzelliğide ayrı olay içide ayrı olay kaliteli cok güzel bir krem kokusu muhteşem sürekli kullanıcagım bir krem bulduğum için cok mutluyum üreten iyiki boyle bir krem üretmiş favorim oldu
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.