Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi
amazon-image
Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi

Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi

Elseve  · www.lorealparis.com.tr
  4.53  (2453 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel kaynaklı keratin, vitaminler ve hint yağı ile zenginleştirilmiş Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi, kırık saç uçlarını onarır, saç boylarını güçlendirir ve saça parlaklık kazandırır. Formülü sayesinde 180°C ısıya kadar koruma sağlar. Saçının son 3 cm'sini bile kurtarır!

Nasıl kullanılır?

L'Oréal Paris Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi, ısıyla kurutmadan ve şekillendirmeden önce saç boy ve uçlarına kullanmak için idealdir. Islak ya da kuru saça uygulanabilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%22
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Adem K.
Adem K. · 30 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarıma sürekli ısı uygulayan biri olarak uçlarında kırılmalar , sertlik ve çatallaşmalar gözle görülecek kadar fazlaydı. Bu ürünü kullandığım andan itibaren gözle görülür derecede azalmalar , onarımlar ve sertleşmiş uçlarda yumuşaklılık ilk yıkamada kendini gösterdi. Bu ürünü sürekli kullanıp tavsiyede bulunacağım. Dene bunu ailesini teşekkürlerimi sunarım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gamze E.
Gamze E. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarımı kurumadan ve fön yada maşa yapmadan adla duramam. Bu sebeple saçlarım aşırı yıprandığı için kestirmek zorunda kaldım. Artık her kurutma fön ya da maşadan önce mutlaka kullanıyorum. Bu sayede saçlarımı yıpranmaktan kurtarıyorum yumuşacık yapıyorum ve mis gibi kokuyorum. Beni bu muhteşem ürünle tanıştırdığınız için çok teşekkür ediyorum💕
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilan G.
Dilan G. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünüm ıslak veya kuru uygulanabilmesi en kurtarıcı özelliklerinden birisi olmuş. Duştan çıktığımda nemli saçıma uyguluyorum ve saçlarımı daha bakımlı daha tazelenmiş hissini yaşıyorum. Bir yandan da ısıdan koruma özelliği sayesinde kuru saçlarıma uyguluyorum ve ondan sonra düzleştirme işlemi uyguluyorum. Gözle görülür farklar oldu saçlarım artık daha güvende...:)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Sibel G.
Sibel G. · 30 · Çorum
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Normalde kremlere karşı ön yargılıydım.bir doktor tavsiyesinde duyduğuma göre saç kreminin saçları döktüğünü düşünürdüm.onun için saç kremi pek kullanmazdim..ancak bu ürünü deneme amaçlı kullanmak istedim.ve saçlarımı yumuşattığı beslediği ve parlattığı için mutluyum.Bundan sonraki zamanda kullanmaya devam edeceğim. Reklamlara pek inanmam ama elseve reklamları gerçekmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Esma Ç.
Esma Ç. · 29 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam anlamıyla bye bye makas. Öncelikle ambalajı çok güzel tasarımı çok hoş canlı canlı. Saç bakım kreminin kokusu şampuanı gibi çok güzel yoğunluğu gayet iyi. Saçlarıma kullandığımdan beri bir parlaklık yumuşaklık kattı saç uçlarında da hafif bir düzelme var uzun süreli kullanımda çok daha güzel sonuçlar vericektir. Teşekkürler ELSEVE.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Yagmur Dilan C.
Yagmur Dilan C. · 29 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bayildim! Bundan sonra herkese onerecegim ve hep kullanacagim bir urun. Oncelikle sacimin yipranmasini onluyor ve ozellikle duzlestiriciden oncesinde kullandigimda sacimi isidan koruyor yani benim icin cok etkili bir bakim kremi. Tum saclarini seven kadin dostlarima tavsiye ediyorum! Bunu deneme sansi saglayan denebunu ekibine de sonsuz tesekkurler ve tesekkurler elseve! 🖤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Beyza Çiner
Beyza Çiner · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Kokusu harika! Arkadaşlarım parfümünün markası ne dediklerin de aslında parfüm kullanmamış oluyorum duştan sonra sadece bu kremi sürüp çıktığımda saçlarım da muhteşem tatlı bir koku yayılıyor ve üstelik gün boyu o koku saçlarımdan gitmiyor. 💗💗💗 Ve tabi en önemlisi saç uçlarım da gözle görülür derecede onarması da vazgeçilmezlerimden biri oluyor.🌸 Seni seviyorum ELSEVE! 💖💞
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Asli O.
Asli O. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Durulamadan kullanildigi icin daha etkili olduguna inaniyorum. Maske tam anlamiyla saçta kaliyor. Kokusu mukemmel gercekten yuksek ısıdan saçi koruyor. Ustelik maskeden mi yoksa sampuanından mı bilmem ama saclar aşırı yumusak oluyor. Cok harika bir urun. Hem sampuani hem maskesi kesinlikle tavsiye edilecek duzeyde başarılı👍🏽
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma nur T.
Şeyma Nur T. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tam anlamıyla bir kurtarıcı Saclarim kabarik ve bir yere gitmek istedigim zaman düzleştirme ile ugrasmama gerek yok artik sacima bakim kremimi suruyorum hoopp hazirim ne kabariklik kaliyor nede duzleştirmeye gerek Beni bu urunle tanistirdiginiz icin tesekkur ederim İyi ki varsin denebunu ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Tuğçe N.
Tuğçe N. · 30 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünün kokusunu çok beğendim. Ambalajı da oldukça şirin, albenisi var. Saçımı ağırlaştırmadığı için favoriler listeme girdi. Saçlardaki kırığı da önlediğini düşünüyorum çünkü haftada en az 1 kere saçımı 200 derecede düzleştirmeme rağmen hiç kırığım yok, bu özelliği için tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.