Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi
amazon-image
Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi

Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi

Elseve  · www.lorealparis.com.tr
  4.53  (2453 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

Bitkisel kaynaklı keratin, vitaminler ve hint yağı ile zenginleştirilmiş Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi, kırık saç uçlarını onarır, saç boylarını güçlendirir ve saça parlaklık kazandırır. Formülü sayesinde 180°C ısıya kadar koruma sağlar. Saçının son 3 cm'sini bile kurtarır!

Nasıl kullanılır?

L'Oréal Paris Elseve Dream Long Bye-Bye Makas Saç Bakım Kremi, ısıyla kurutmadan ve şekillendirmeden önce saç boy ve uçlarına kullanmak için idealdir. Islak ya da kuru saça uygulanabilir. 

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%50
%22
%5
%1
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Ebrar Ö.
Ebrar Ö. · 26 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saç maşası/düzleştiricisini çok kullanan biri olarak asla kullanmayı bırakmayacağım bir ürün oldu ısıya karşı koruma etkisiyle. İki hafta yorumlamak için kısa bir süre olsa da saçlarımın düzleştirdikten sonra hem ısı kokusunu önlemesi hem de canlı göstermesiyle favorilerim arasına çoktan girdi. Ayrıca diğer kullandığım ısıya karşı kremler gibi saçımı sert yapmadı. Kesinlikle tekrardan kullanacağım. Bu seriye bayıldım!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 32 · Bayburt
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Üründen az bişey almak yeterli. Saç uçlarına yedirdiğimde saçımı tararken çok rahat açılıyo. Kopma yapmıyo. Yıpranma yok. Kokusu çok güzel. O kadar ferah muhteşem kokuyo ki. Saçı uzatıyo mu bilmiyorum o kadar deneyimleyemedim. Ancak bakım kremini sürdüğümde saçımı taradığımda saç uçlarım kırık kırık durmuyor. Sanki yeni kesilmiş gibi kusursuz duruyo. Teşekkürler Denebunu sayenizde muhteşem bi ürünle tanıştım❤️🌸
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül Ü.
Ayşegül Ü. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
daha önce bu tür durulanmayan bi saç kremi kullanmamıştım. çünkü genel olarak saçımı ısı kullanarak şekillendirmem. ancak bu ürünü deneyebilmek adına küçük bi deneme yaptım. üründen gayet memnun kaldım. saç uçlarımı onardığını da görebiliyorum. epeyce bi kırığım vardı ama durumları şu an daha iyi. ayrıca saçımın şekil almadığı günlerde de ürün gayet işime yarıyor. kokusundan zaten söz etmeye gerek yok :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zara B.
Zara B. · 25 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım son bir kaç aydır çok yıpranmış durumunda ve uçları saçımın ördüğümde, topladığımda aşırı kuru ve çirkin duruyordu. Fakat Loreal kremi kullanmaya başladığımda düzenli bir şekilde saçlarımın uçları inanılmaz derecede yumuşadı ve saçımın rengi daha canlı durmaya başladı. O yüzden kesinlikle satın alacağım bir ürün çünkü saçlarımın gerçekten de söylediği gibi son 3cm’ini hatta belki daha fazlasını kurtarmamı sağladı bu saç kremi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Türkan E.
Türkan E. · 27 · Konya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Saçlarım genel olarak çok karmaşık ve kırıkları olan bir yapıda. Önceden kullandığım saç kremlerinin faydasını görmediğimi soyleyebilirim. Ama loreal Paris'in saç kremi kullanmaya başladım başlayalı saçlarım hem nemlendi hemde kolay taranmaya başladı. Üstelik kırıklarımi da onardı. Harika bir ürün. Bence şampuanı ile kullanılmalı. Bundan sonra sürekli kullanacağım bir ürün. Beni bu ürünle tanıştıran dene bunu ailesine teşekkür ederim😊
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zehra B.
Zehra B. · 29 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Banyodan çıkınca nemini aldığım saçıma uyguluyorum. Kokusu ve dokusu oldukça güzel. Saçlarımı yumuşacık yapıyor. Saç kurutma makinesinden ve saç şekillendirici cihazların yarattığı ısıdan koruduğunu düşünüyorum. Son zamanlarda oldukça sık bu cihazları kullandım ve saçlarımda kırık ve yanma olmadı hala yumuşacık. Bu üründen oldukça memnun kaldım. Teşekkürler Denebunu :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu İ.
Arzu İ. · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bir çok saç kremi kullandım ve bazılarını bırakma sebebim saçlarımı topladığımda ya da ördüğümde uçlarından kırılmalar yaşamam. Kullanım sonrası saç uçlarımda püsküllenme olmadı ve çok sağlıklı-canlı görünüyor. Saçlarımda ombre var bundan dolayı kuruluk yaşıyordum kremi kullandıktan sonra saçlarımda kuruluk hissi yaşamadım. Başarılı bir ürün tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Feride A.
Feride A. · 31 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Gerçekten bugüne kadar kullandığım en iyi saç bakım kremi. Saçlarım çok uzun bu sebeple tararken çok zorlanıyordum fakat saçlarımı yıkadıktan sonra ıslak saçıma bu kremi uyguladığımda 1 dakika içerisinde saçlarımı açtı ve yumuşacık yaptı. Saç uçlarım daha yumuşak oldu ve elektriklenmeyi de aldı. Ayrıca içerik olarak çok güzel. Çok memnunum.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Zeynep Müge U.
Zeynep Müge U. · 28 · Kırıkkale
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Benim saçlarım hemen elektriklenir ve bir düzleştirmede bike kırılan bir yapısı var, ama duştan sonra bu saç kremini kullandığım zaman saçlarım hiç olmadığı kadar parlak ve gerçekten elektirikli değil de saç gibi gözüküyor artık ,çünkü şu ana kadar bir sürü saç kremi denedim hiç biri bu kadar parlak güzel ve onarıcı değildi,teşekkürlerr.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Eşe Nur T.
Eşe Nur T. · 25 · Adana
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yine söylemeden edemeyeceğim kokusu o kadar güzel ki. Zaten saçlarım için elseve ürünleri kullanıyorum ama elsevin kokuları gibi değil bu farklı ve aşırı güzel 🤤 Yapısı su gibi asla saçı ağırlaştırmıyor. Elektriklenmeyi alıp saçları kontrol altında tutabilmemi sağlıyor. 180 dereceye kadar ısı koruması olması da çok güzel. Ben bu seriyi çok sevdim . Teşekkürler denebunu❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.