Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil
amazon-image
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil

Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil

Lipton 
  4.40  (8488 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%59
%26
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Berru K.
Berru K. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil’ı denedim ve yemek sonrası için gerçekten çok hoş bir tercih. Özellikle nane ve zencefilin birleşimi ferahlatıcı ve rahatlatıcı bir etki veriyor; ağır yemeklerden sonra içince midedeki o doluluk hissini hafiflettiğini hissettim. Kokusu ve aroması doğal geliyor, aşırı yapay değil. Zencefilin hafif sıcaklık hissiyle birlikte nane ferahlığı dengeli bir şekilde birleşmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşe G.
Ayşe G. · 31 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ürünü demlerken gelen mentol hissi içimi ferahlattı daha içmeden. Aradığım nane ferahlığı, zencefille de birleşince beni gerçekten iyi hissettirdi. Yemeklerden sonra soda yerine alternatif içebileceğim bir ürün buldum nihayet. Belki ufak birkaç revize ve dokunuş ile daha iyi hale getirilebilir. Mesela zencefil 1-2 ton daha baskın olabilir, içine 1 aroma daha eklenip üçleme yapılabilir. Kekik eklenebilir veya başka bir şey...
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla K.
Çağla K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aroması gerçekten çok başarılı ve doğal hissettiriyor. Özellikle kokusu demlenirken bütün ortama yayılıyor ve içmesi çok keyifli oluyor. Tadının yapay olmaması, hafif ve ferah içimi büyük artı. Hem sıcak hem soğuk tüketimde çok güzel gidiyor. Gün içinde tatlı isteğini bastırmak için de birebir. Çeşitlerinin fazla olması sayesinde her ruh haline uygun bir aroma bulabiliyoruz. Kaliteli, pratik ve sürekli alınabilecek bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı A.
Aslı A. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası zencefil olunca biraz isteksiz hazırladım çayı kokusu biraz ağır geldi ama tadı kokusu ile alakasız nane tadı geliyor ve ferahlatıcı zencefil tadı sonradan geliyor ama hoş bir şekilde yani içtikçe tadı daha güzel bir hal alıyor yemekten sonra şişkinlik hazımsızlık yaşayanlar için kurtarıcı bir çay olmuş mideyi rahatlatıyor şişkinliği hafifletiyor benim midem sorunlu biraz ona rağmen zencefil rahatsız etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Hülya G.
Hülya G. · 41 · Sivas
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane ve Zencefil Bitki Çayı, sindirimi rahatlatmaya yardımcı olmak için tasarlanmış, nane (%30) ve zencefil (%20) ağırlıklı, rezene, zerdeçal ve meyan kökü içeren aromatik bir karışımdır. Genellikle 18'li poşetler halinde satılan bu çay, yemeklerden sonra şişkinlik hissini azaltmak ve mideyi rahatlatmak amacıyla tercih ediyorum
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
burakcan k.
Burakcan K. · 32 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil çayını Denebunu kutumda deneme şansı buldum ve tek kelimeyle bayıldım! Nane ve zencefilin uyumu harika; ne çok keskin ne de silik, tam kıvamında bir tadı var. Kokusu bile insanı rahatlatmaya yetiyor. Bitki çayı sevenlerin mutfağında mutlaka bulunması gereken bir lezzet. Kesinlikle tekrar satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Emine Y.
Emine Y. · 27 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ramazan ayındayız ve ben bu çayı iftardan sonra içtim. Bence herkesin kullanması gereken bir çay özellikle ramazan ayında uzun süre açlık sonrası ister istemez porsiyonlarımız büyüyor ve yemekten bir kısa bir süre sonra yediklerimiz bizi rahat ediyordu ama lipton yemek sonrası nane zencefil çayı sayesinde bu his ortadan kalktı ve rahatladım. Üründen satın aldım
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Arzu A.
Arzu A. · 38 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Nane zencefil çayı, içten dışa ısıtan ve belirgin bir tat vardi. Özellikle soğuk havalarda veya kendinizi iyi hissetmediğinizde çok rahatlatıcıdır. Zencefilin doğal acılığı, hafif bir topraksı tatla dengelenmiştir. Boğaz ağrılarını yatıştırmak ve sindirime yardımcı olmak için ideal bir seçenektir. Bir daha kendime için alirim. Çok guzeldi çayı.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Dilek Ö.
Dilek Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Yemekten sonra şişkinliği azaltıyor mideyi rahatlatıyor daha önce görmediğim bir ürün kesinlikle kullanacağım Bu markanın ürünlerini normalde zaten kullanıyorum ayrı ayrı hepsini seviyorum hepsi çok güzel kesinlikle denemeyen çok şey kaçırıyor diğer markaların çaylarını içemiyorum kokusu tadı tuhaf ama lipton her zaman çok güzel normal demleme çayımda bu marka gönülden tavsiye
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Şeyma Ö.
Şeyma Ö. · 29 · Kayseri
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Tası güzeldi, naneli zencefilli tatları sevenlere tavsiye ederim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.