Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil
amazon-image
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil

Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil

Lipton 
  4.40  (8488 yorum)
Daha fazla göster Daha az göster

Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%58
%26
%8
%3
%1
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Buse C.
Buse C. · 27 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ağır bir yemekten sonra kendimi hafifletmek için denediğim harika bir çay oldu. İçindeki nane tadı çok baskın ve ferah. Demlendiği an yayılan o taze koku bile insanı rahatlatmaya yetiyor. Sindirime yardımcı olduğunu ve midedeki o şişkinlik hissini kısa sürede aldığını gerçekten hissettim. Bitki çaylarında bazen tat çok keskin gelebiliyor ama bu karışım oldukça yumuşak içimli. Özellikle akşam yemeklerinden sonra rutinime ekleyeceğim bir ürün oldu. Hem ferahlamak hem de mideyi dinlendirmek isteyen herkese tavsiye ederim.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
mehtap k.
Mehtap K. · 43 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
ben bitki çayı içmeyi çok seviyorum hele ki tadı damağımda iz bırakırsa ben içerisindeki zencefil oranını çok sevdim psikolojik midir nedir bilmem ama bir rahtalama geldi çok güzel bir çay şimdi gözüm hep raflarda bubu arayacak teşekkür ederim lipton ve dene bunu vesile olduğunuz için muhteşem alın için hatta kışın bile o zencefil çok iyi gelir tadı muazzam hafiften nane tadı gelmesi de çok güzel bir çay olmuş hatta ılımaya başlayınca iki tadı da baskın alabiliyorsunuz şuan kupamda içerken yazıyorum bu satırları :)
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nazire K.
Nazire K. · 37 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane & Zencefil çayını denedim, özellikle ağır bir yemekten sonra içmek için güzel bir çay olduğunu düşünüyorum. Demlediğimde nanenin ferah kokusu hemen geliyor, zencefil de hafif sıcak bir tat veriyor ve ikisi dengeli bir aroma oluşturuyor. İçimi oldukça yumuşak, mideyi rahatsız etmiyor ve içtikten sonra gerçekten biraz rahatlama hissi oluyor. Şişkinlik ya da hazımsızlık yaşayanlar için iyi bir seçenek gibi geldi. Ama nane tadı belirgin olduğu için nane sevmeyenlere biraz baskın gelebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ayşegül T.
Ayşegül T. · 22 · İzmir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane & Zencefil çayını denedim, özellikle ağır bir yemekten sonra içmek için güzel bir çay olduğunu düşünüyorum. Demledigimde nanenin ferah kokusu hemen geliyor, zencefil de hafif sıcak bir tat veriyor ve ikisi dengeli bir aroma oluşturuyor. Içimi oldukça yumuşak, mideyi rahatsız etmiyor ve içtikten sonra gerçekten biraz rahatlama hissi oluyor. Şişkinlik ya da hazımsızlık yaşayanlar için iyi bir seçenek gibi geldi. Ama nane tadı belirgin olduğu için nane sevmeyenlere biraz baskın gelebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Denebunu Kullanıcısı
Denebunu Kullanıcısı · 30 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
yemeklerden sonra içince gerçekten iyi gidiyor, özellikle ağır bir şey yediğimde hafifletiyor gibi bir hissi var. zaten bu çayın amacı da o ferahlık hissini vermek ama şöyle bir şey var, çok keskin ya da güçlü bir tat bekleyen biriyseniz biraz hafif gelebilir daha yumuşak bir içimi var, ben yine de sevdim. yemek sonrası içmek için mantıklı bir çay. nanenin ferahlığına zencefilin sıcaklığı eşlik ediyor ve ikisi de sindirimi kolaylaştıran bitkiler olduğu için yemek sonrası iyi hazım sağlıyor.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Edanur Ç.
Edanur Ç. · 27 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane & Zencefil çayını denedim, özellikle ağır bir yemekten sonra içmek için güzel bir çay olduğunu düşünüyorum. Demlediğimde nanenin ferah kokusu hemen geliyor, zencefil de hafif sıcak bir tat veriyor ve ikisi dengeli bir aroma oluşturuyor. İçimi oldukça yumuşak, mideyi rahatsız etmiyor ve içtikten sonra gerçekten biraz rahatlama hissi oluyor. Şişkinlik ya da hazımsızlık yaşayanlar için iyi bir seçenek. Ama nane tadı belirgin olduğu için nane sevmeyenlere biraz baskın gelebilir.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Çağla K.
Çağla K. · 35 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aroması gerçekten çok başarılı ve doğal hissettiriyor. Özellikle kokusu demlenirken bütün ortama yayılıyor ve içmesi çok keyifli oluyor. Tadının yapay olmaması, hafif ve ferah içimi büyük artı. Hem sıcak hem soğuk tüketimde çok güzel gidiyor. Gün içinde tatlı isteğini bastırmak için de birebir. Çeşitlerinin fazla olması sayesinde her ruh haline uygun bir aroma bulabiliyoruz. Kaliteli, pratik ve sürekli alınabilecek bir ürün olmuş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aslı A.
Aslı A. · 29 · Denizli
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Açıkçası zencefil olunca biraz isteksiz hazırladım çayı kokusu biraz ağır geldi ama tadı kokusu ile alakasız nane tadı geliyor ve ferahlatıcı zencefil tadı sonradan geliyor ama hoş bir şekilde yani içtikçe tadı daha güzel bir hal alıyor yemekten sonra şişkinlik hazımsızlık yaşayanlar için kurtarıcı bir çay olmuş mideyi rahatlatıyor şişkinliği hafifletiyor benim midem sorunlu biraz ona rağmen zencefil rahatsız etmedi.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aşkım Devrim B.
Aşkım Devrim B. · 35 · Balıkesir
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Özellikle ağır yemeklerden sonra midemdeki o rahatsız edici şişkinliği alması için tercih ediyorum. Nane ve zencefil dengesi o kadar iyi ayarlanmış ki, bitki çayı sevmeyenler bile rahatlıkla içebilir. Tadı çok keskin değil, aksine yumuşak bir içimi var. Gün içinde kendime ayırdığım kısa molalarda ya da akşamları sindirimi kolaylaştırmak için vazgeçilmezim oldu. Hem pratik hem de gerçekten işe yaradığını hissediyorsunuz.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Berru K.
Berru K. · 25 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Lipton Yemek Sonrası Nane Zencefil’ı denedim ve yemek sonrası için gerçekten çok hoş bir tercih. Özellikle nane ve zencefilin birleşimi ferahlatıcı ve rahatlatıcı bir etki veriyor; ağır yemeklerden sonra içince midedeki o doluluk hissini hafiflettiğini hissettim. Kokusu ve aroması doğal geliyor, aşırı yapay değil. Zencefilin hafif sıcaklık hissiyle birlikte nane ferahlığı dengeli bir şekilde birleşmiş.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.