Denebunu'ya Hoş Geldin
Keşfetmeye başla
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam
amazon-image
La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M Nemlendirici Balsam

La Roche-Posay  · www.laroche-posay.com.tr
  4.75  (14112 yorum)
 
Daha fazla göster Daha az göster

ÇOK KURU

ATOPİYE EĞİLİM GÖSTEREBİLEN CİLTLER İÇİN

BEBEKLER-ÇOCUKLAR-YETİŞKİNLER

NEDİR

LIPIKAR Baume AP+M cilt mikrobiyomunu dengeler. Cildi yatıştırır ve kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur. Atopiye eğilim gösterebilen ciltlerde kuruluk sonucu oluşan kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olarak, tekrarlama karşıtı etki gösterir. Cilt bariyerini güçlendirerek, ciltte rahatlama sağlar. Çok kuru, atopiye eğilim gösterebilen cilde sahip bebekler, çocuklar ve yetişkinler için.

DOKU

Günlük uygulamayı kolaylaştırmak ve hızlandırmak için çabuk emilir. Yağlı ve yapışkan his bırakmaz.

La Roche-Posay Termal Suyu içerir.

ÖNEMLİ AVANTAJLAR

Lipikar Baume AP+M atopiye eğilim gösterebilen cildi yatıştırır. kuruluk kaynaklı kaşınma hissini azaltmaya yardımcı olur ve cilt mikrobiyomunu dengeler.

BİLİMSEL FORMÜL

La Roche-Posay mikrobiyom biliminde öncü LIPIKAR Baume AP+M, Aqua Posae, Shea Yağı ve niacinamide ile zenginleştirilmiştir.. Tüm aile içindir.

Dermatolojik ve pediatrik kontrol altında test edilmiştir.

Parfüm içermez.

Nasıl kullanılır?

Yüze ve vücuda günde bir kez uygulayın.

Temizleyici olarak LIPIKAR Syndet veya Huile lavante AP+ ve gün içerisinde kuruluk kaynaklı kaşıntı hissini azaltmak için Stick AP+ kullanın.

Puan dağılımı

Aşağıdaki puanlara tıklayarak yorumları filtreleyebilirsin.
%69
%15
%2
%0
%0
Denebunu logosu  

Ürün Yorumları

Gülçin S.
Gülçin S. · 37 · Bursa
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ben ürünü bebeğim için kullandım. Bebeğimin pişiğe ve kolay tahrişe meyilli bir cildi var. Son günlerde yanaklarında isilikler oluşmaya başladı. Cildindeki kuruluk hissini gidermek için bu kremi kullandım ve aşırı memnun kaldım. Cildini çok iyi nemlendirdi ve yanaklarındaki isilikler ortadan kayboldu. İçeriği de temiz bir ürün. Bebeğimin cildini rahatlattığı için bittiği gibi hemen yenisini alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Semra Y.
Semra Y. · 41 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Ilk deneyimim tredyoldan alarak olmuştu. Cok duyduğum bi üründü hic tereddütsüz 3 ürün birden sipariş verdim fakat ürünün orjinal olmadığını anladim ve dünya kadar para ödedim sizlerden tek ricam bu markayı her yerden almayın güvenilir satıcı olduğundan emin olun yoksa paranız çöp olur cunku orjinal satan yerden aldığınıza değecek bi ürün verdiğiniz parayı sonuna kadar hakediyor müthiş ürünleri var ❤
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Merve K.
Merve K. · 41 · Afyonkarahisar
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Aşırı hassas, kuru ve kızaran cildimi yatıştırma konusunda başarılı bi ürün oldu.Hem yoğun nemlendirmesi hem de ağırlık hissi bırakmayan bi ürün olmasını çok sevdim.Kızarık görünümünü azalttı ve cildimin parlak ve canlı görünmesine yardımcı oldu.Gece yatmadan uyguladım ve sabaha pamuk gibi bi yüzle uyandım.Yüzüm için kullandığım birçok üründen memnun kalmamıştım ama bu ürünü ilk fırsatta satın alacağım.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Ekin D.
Ekin D. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Bildiğim, kullandığım, her indirimde yedeklediğim, evimde muhakkak olan bir ürün. Tüm aile aynı anda kullanabildiğimiz için çok seviyorum. Ayrıca atopik cilt yapısına sahip olan oğlum ve ben bu ürünle tanıştık tanışalı daha konforlu bir hayat sürer olduk. Kutumda gelen 5 ml lik deneme boyu da tam çantaya atmalık. Kısacası çok memnun olduğum etrafında herkese önerdiğim ve her zaman da önereceğim bir ürün.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Gökçe Altınkaynak
Gökçe Altınkaynak · 37 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La roche un daha önce bir nemlendirici ürününü kullandım ve çok memnun kaldım. Hala ara ara ellerim özellikle kötü olduğunda alırım. Malum pandemi sebebiyle dezenfektan veya kolonya kullanımı yüzünden cilt esnekliğini kaybedip sürekli yara olma durumunda. El,yüz hijyen için sürekli yıkandığı zaman da ph değeri bozulup sıkıntı yaratabiliyor. Bu ürünün sağladığı nemi ve sonrasında bıraktığı yumuşak hissi çok beğendim
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Aylin Ö.
Aylin Ö. · 34 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Egzaması olan biriyim ve kaşıntı durumu gerçekten can sıkıcı ve cildim tahriş oluyor. Tam da egzamanın kaşıntısının başladığı bi dönemde elime geçti ve kullandım gerçekten kaşıntıyı geçirdi ve tekrarlamadı kaşıntı üstelik nemlendirici özelliği de var. Egzaması olanlar bilir cilt pul pul oluyor kaşınma sonrası ama bu ürün hem kaşıntıyı durdurdu hem de yumuşak bi his bıraktı. Teşekkürler la Roche posay!
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Erim C.
Erim C. · 36 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
La Roche-Posay'ın ürünlerini her zaman çok kaliteli ve faydalı bulmuşumdur. Bu kremin de dünyada 90.000 dermatolog tarafından önerildiğini öğrenince hiç şaşırmadım. Markaya güven duygusunu da arttıran bir durum bu, güvenle kullanabiliyorum. Bu krem de cilde hemen nüfuz ediyor ve çok güzel nemlendiriyor. Aynı zamanda kaşıntı hissi ve tekrarlama karşıtı oluşu çok hoşuma gitti. Bu da düzenli kullanımda anlaşılacaktır.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Nermin T.
Nermin T. · 39 · İstanbul
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Dedim sen miniciksin ne yapıcaksın cildime dedim işyerindeydim masa başımda az bişi aldım cildime sürdüm o gün gün boyu cildim mi mutluydu ben mi anlamadım ama vallahide bayıldım bi kadifemsilik oluştu ne kaşıntı ne kızarıklık ne de bişiler çıktı. Demem o ki güçlü bir yapısı var hassas kızarık ve inanılmaz yağlı bir cilde sahibim ama bu ürünün artık takipçisiyim. Teşekkür ederim tanışmama sebep olduğunuz için.
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
süheyla necla ş.
Süheyla Necla Ş. · 32 · Antalya
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Karma cilt yapım ile kuru yanaklarıma ne kullansam işe yaramıyordu. Her ürünü denedim. Ancak kışın pul pul olan ve kötü bir görünüm olan cildimi sadece bu ürün düzeltti. Nemlendirmesi mükemmel. Yağlı hissi biraz var ancak bir süre sonra cilt emiyor. Kaşıntı vs. varsa azaltıyor. Mutlaka öneririm. Çok memnunum. İnanılmaz nemlendiriyor doktorumuzun tavsiye ettiği bir markaydı zaten atopiye eğilimli ciltler için ideal
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.
Vildan K.
Vildan K. · 33 · Ankara
Bu ürün için 5 üzerinden puanın nedir? (1: Çok Kötü, 5: Çok İyi)
Bu ürünü genel olarak nasıl değerlendirirsin?
Daha önce la roche ürünlerini kullandigim icin kalitesinden şüphe duymadim. Kutumda gorunce ayrica sevindim. Ellerime kullandim. Kışın özelikle elleri çok kuruyan biriyim. Temizlik sonrasi da ellrimde yıpranma oluyor bu kremi kullandim geldiği gunden beri cok memnun kaldim. Yine kaliteli bir ürün çıkarmış. Yumuşak yapıyor ve cilt hemen emiyor. Ben kremi uzun süre cildim de hissetmeyi sevmiyorum hemen emmesi cok iyi
  Bu ürün Denebunu üzerinden Denebunu kullanıcısı tarafından alınmış ve Denebunu kullanıcısı tarafından değerlendirilmiştir.